Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
vermoeiend he yaya? (leuk dat je er weer bent trouwens!)
Yaya, ik was ook voor 2e jaar al zindelijk was heel normaal toen. Tegenwoordig met de pampers niet meer. J1 vond potje en wc tijdje heel interessant en nu niet meer. nouja dan niet, komt vanzelf wel.

Moom, A net in de 4+ ik heb J2 al in de maat 4

ik ben weer tante, zwager en schoonzus hebben kindje gekregen!
Wat heb je gekreben maya?neefje of nichtje?

Naam even op haives?

En gefeliciteerd!

Ik was heel laat zindelijk, ik vertikte het gewoon, totdat oma mij een plaspop beloofde, toen was ik onmiddelijk zindelijk...
H had trouwens een hele doos zomerkleding in haar huidige maat gekregen, zo leuk! Jammer dat we niet zoveel mee kunnen nemen op vakantie

Zo en nu ga slapen, nog 4 daagjes werken!
Haaai,...... pffff kutweekend.

Nou ja, het valt wel mee.. gisterochtend kinderfeestje gehad, N verkleed als prinses, echt hilarisch! Had een setje gekocht bij de Zeeman voor 3 euro.

Vandaag zouden we richting familie gaan maar het was echt supermistig dus op dringend verzoek van vent niet gegaan. Hij was daarna niet te genieten want wilde van alles doen, niet binnen zitten maar prutsweer.

De hele avond zeuren, zie ik een dikke wang, heeft ie kiespijn, maar hij vertikt het naar de tandarts te gaan want hij durft niet. Schijterd Is natuurlijk niet leuk als je bang bent voor de tandarts maar de hele avond sjacherijnen wordt niemand vrolijk van. Ben blij dat ik heel even een moment voor mezelf heb zeg. RUST!
Ga maar eens slapen, morgen weer een werkweek en om kwart voor zes de wekker.
kansloos. echt. wat een gekut. melk, banaan. niets helpt!
Oh nee om kwart over vijf gaat N af.

Kut moom.
Gadver, wat een waardeloze nacht weer..

heeft ie nog een beetje geslapen moom?

En becky ook al zo vroeg..

Hier net de 2e nacht fles gehad. Ben er een hele poos mee bezig, S haar neus zit zo dicht dat ze niet goed kan drinken. Straks maar weer pompje proberen, kan niet zo goed overweg met dat ding.

D straks naar de creche, kan ik even bij komen kletsen!

Ga nog even weer proberen of we nog een uurtje kunnen slapen..
He gets wat een prut nachten

voor wie hem nodig heeft
een en al hysterie, vent er op af. en uit het niets draait ie zich om en gaat slapen? wel dik hysterisch al weer om kwart over 6. bah, niet uitgerust..

oei ook vroeg beck..
Moom, wij hebben dat met N. ook even gehad, gaat wel weer over, maar heeft volgens mij te maken met een stukje verlatingsangst. Dat ze het ineens begrijpen zeg maar.
GW, kun jij op hyves vandaag? Ik heb een vraagje over iets bestellen in DLD.
Ja kleur maar op haives evt met je mailadres erbij kan mobiel soms niet reageren op haives evt

ga wel zo opereren dus reageer wss vanmiddag pas
voor degenen met een waardeloze nacht!! NIET leuk!

T heeft heel goed geslapen in dr nieuwe bed, heb haar niet gehoord voor half 7, toen werd ze wakker van een hoestbui...

Mijn nacht was (hoe kan het ook anders) weer zwaar hopeloos.. En nu... nu ben ik moe moe en moe...

Straks maar even boodschappen doen met T.
Gw, ik heb een neefje gekregen. Zet de naam wel even op hyves

Becky, ai kiespijn is vervelend, daar kun je wel chagrijnig van worden! Maar ja als je vervolgens niet naar de tandarts gaat is t wel beetje eigen schuld. Vent is hier ook als de dood voor de tandarts (gaat dus ook nooit ter controle), hoop maar dat hij t niet over brengt op de kids

Duvel, ik kan ook niets met zo’n neuspeertje. Heb je al zoutoplossing voor der?

voor alle slapeloze / rot nachten!

Hier was het het hele weekend vroeg en nu moet J1 naar de psz wordt J2 als eerste om 7:45 wakker! J1 sliep nog toen ik bij hem kwam. Hij was helemaal kletsnat, maar is zo ko geweest dat hij dat pas merkte toen ik hem wakker maakte. Zo maar even zn bed verschonen
Vervelend al die K#YI& nachten!!

Ik heb zojuist even een bericht op hyves gezet m.b.t. de meet!

Verder alles goed hier, lekker druk met van alles en nog wat. Slapen gaat hier gelukkig wel aardig. Met uitzondering van een huil rond een uur of 5. Maar ik hoef er niet naar toe, dus dat scheelt. Al ben ik dan wel wakker natuurlijk. Ach, ik ga zelf gewoon ook lekker vroeg naar bed de laatste dagen en dat scheelt, is misschien niet al te gezellig maar ik weet zeker dat ik anders ook vermoeid en dus strontchagerijnig wordt.
quote:Becky26 schreef op 21 november 2011 @ 07:50:

Moom, wij hebben dat met N. ook even gehad, gaat wel weer over, maar heeft volgens mij te maken met een stukje verlatingsangst. Dat ze het ineens begrijpen zeg maar.vraag het me af. hij is gewoon zo door het dolle, hyperactief en klaarwakker. Vind je het gek dat je dan niet wilt slapen in je bed?
serieus!?
Das toch I. Moom?

Waar haal je toch de tijd vandaan om ook daar nog te forummen? Je bent echt op alle social media te vinden en nog actief ook??

Oh, en 18 dec heeft 56% en 29 dec 54%
Balen zeg al die ongelovelijke kaa-uu-tee nachten !!! Moom, kan idd verlatingsangst zijn, daar gaan ze rare dingen van doen...
Hier extreem harde buik sinds 3 uur vannacht. Kleine niet meer gevoeld... Nu erg pijn in rug uitstralend naar buik... Verlos komt om 2 uur
rain, ik heb geen leven.

char! waddoeje!?
Haha moom, ik wilde het niet zeggen

Char, hoop dat er niets aan de hand is!!
Wee nie Moom, maar voelt niet goed...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven