raar moment
maandag 21 november 2011 om 18:09
Ik heb gisteren voor de tweede keer sex gehad met mijn kennis van vroeger. Het was weer geweldig alleen gisteren gebeurde er iets raars, misschien dat jullie het herkennen? Nadat hij was gekomen werd zijn pielewop opeens heel dik! Ik mocht hem niet aanraken en een paar minuten later ging het dikke weg en werd die meteen slap. Hij was dus nog wel stijf na het klaarkomen. Waar ligt dit aan?
maandag 21 november 2011 om 18:46
quote:TheEmpress schreef op 21 november 2011 @ 18:37:
Nee, Spaanse Kraag gaat niet vanzelf weer weg na een paar seconden/minuten. Dat is een serieus probleem.
.
Ja, dat is waar, maar het begint / is soms 'mild', nog wel terug te schuiven voorhuid door de man in kwestie. Dus beter gezegd: nauwe voorhuid?
Misschien gewoon even aan hem vragen of hij zelf weet waar het vandaan komt?
Nee, Spaanse Kraag gaat niet vanzelf weer weg na een paar seconden/minuten. Dat is een serieus probleem.
.
Ja, dat is waar, maar het begint / is soms 'mild', nog wel terug te schuiven voorhuid door de man in kwestie. Dus beter gezegd: nauwe voorhuid?
Misschien gewoon even aan hem vragen of hij zelf weet waar het vandaan komt?
maandag 21 november 2011 om 18:51
maandag 21 november 2011 om 18:56
Hij werd in het midden erg dik.
En ik mocht mijn hele kennis niet meer aanraken.
Mijn eerste gedachte was: straks word die nog helemaal opgezwollen haha.
En heb niet gevraagd waarom het gebeurde, durfde ik niet zo goed want volgens mij heeft hij er last van want ik mocht hem niet meer aanraken dus..
Mijn eerste gedachte was: straks word die nog helemaal opgezwollen haha.
En heb niet gevraagd waarom het gebeurde, durfde ik niet zo goed want volgens mij heeft hij er last van want ik mocht hem niet meer aanraken dus..
maandag 21 november 2011 om 18:58
quote:desyyyy schreef op 21 november 2011 @ 18:56:
Mijn eerste gedachte was: straks word die nog helemaal opgezwollen haha.En heb niet gevraagd waarom het gebeurde, durfde ik niet zo goed want volgens mij heeft hij er last van want ik mocht hem niet meer aanraken dus..
Sorry TO, kan er niets aan doen maar het komt zo grappig uit jouw toetsenbord.
Mijn eerste gedachte was: straks word die nog helemaal opgezwollen haha.En heb niet gevraagd waarom het gebeurde, durfde ik niet zo goed want volgens mij heeft hij er last van want ik mocht hem niet meer aanraken dus..
Sorry TO, kan er niets aan doen maar het komt zo grappig uit jouw toetsenbord.
maandag 21 november 2011 om 19:17