Aanmelden testpanel.

21-11-2011 14:35 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Weet iemand hier, hoe en waar, ik mij aan kan melden voor het testpanel.

Ik zoek mij een hoedje.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
http://www.panelwizard.com/

zoiets?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat wil je testen?

Testjes invullen op internet om ''de mening van het publiek'' te peilen of producten thuisgestuurd krijgen ofzo?
idd. wat voor soort testpanel?

Ik zelf doe aan buzzen dan test je producten. Bedoel je zoiets?
www.invotes.nl is een leuke
Hier op het forum ga je naar de blog (die over het haar) hiernaast ---> en in de tekst staat een link.
Ah know`t, tha shunt
Ja , ik bedoel het testpanel van Viva.

KahlanAmnell, ik ga het proberen!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
kan je dan anoniem je mening geven vor het tijdschrift?
quote:Ksenija schreef op 21 november 2011 @ 15:03:

kan je dan anoniem je mening geven vor het tijdschrift?Als je daar voor gevraagd wordt, denk ik het niet, maar ze mogen wel weten hoe ik heet.
quote:KahlanAmnell schreef op 21 november 2011 @ 14:57:

Hier op het forum ga je naar de blog (die over het haar) hiernaast ---> en in de tekst staat een link.

Gelukt!!, ik had die hele link over het hoofd gezien.

Dankjewel ....... ik heb mij opgegeven, nu maar afwachten.
Alle dames bedankt voor het meedenken.
wat houd het in?
hoef je je niet meer apart aan te melden als je je ingeschreven hebt voor het testpanel? maw je doet dus mee voor ieder produkt?
Nee feeks, je hoeft je niet apart aan te melden. Je krijgt vanzelf een mail met de vraag of je een product wilt testen. Als je ja zegt heb je kans dat de postbode ineens voor je deur staat met een pakketje.
quote:Eindeloos schreef op 21 november 2011 @ 15:05:

[...]

Als je daar voor gevraagd wordt, denk ik het niet, maar ze mogen wel weten hoe ik heet. Maar je moet dan met naam + achternaam in het tijdschrift?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven