spanning met collega

21-11-2011 16:24 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
l
Tja, als jij gelooft in vriendschap tussen man en vrouw, zou ik zeggen; give it a try.
Lijkt mij wel te moeten kunnen, maar wat vind je als vrouw ervan?
Nee, ik geloof daar niet in. Bovendien heb je het over een " te sterke klik", dat is dan toch van romantische/erotische aard, neem ik aan?
quote:zammm schreef op 21 november 2011 @ 19:57:

[...]

Ik zou adviseren; kijk wat de mogelijkheden zijn, nooit in problemen denken maar in oplossingen! En die oplossing is?
Tsja wat ik ervan vind? Ik ben de vriendin van iemand die momenteel zijn single collega iets te leuk, lief en lekker vindt. Volgens hem gaat het om vriendschap, want ze zitten zo lekker op dezelfde golflengte. Ik geloof daar niet in en ben ervan overtuigd dat het een kwestie van tijd is. Als ze niet leuk, lief en lekker was waren ze geen vrienden. Dan was er wel een of andere gast zijn nieuwe vriend.

Aangezien ik een geval been there, done that ben, lees ik ben door deze vriend een aantal jaren gelden al eens verlaten voor een collega voel ik me al dagen behoorlijk kut. Dat vind ik er dus van als vrouw (van): kut.
Bovenbuurvrouw.

Wat een aparte manier van het uitten van je ontevredenheid. Tikkeltje plat..

Enfin, jij laat het toch allemaal toe?
Vraag je dat aan mij, Helene31, want dat hangt er van af den k ik.
Waarvan af?

De gevoelens opzij zetten is ook een oplossing. Waarom zo vijandig tegen de mensen die dat, heel terecht, aandragen?
Hoi Suusjesoen heel vervelend voor jouw, sorry.

Die collega van mij is niet single en ik ben niet van plan vreemd te gaan en "voldoende" afstand te houden. Naief? Misschien. Ik vind ze wel heel erg leuk en het is ontzettend gezellig. Zammm misschien romantisch/ erotisch, maar dat pad wil ik eigenlijk niet op.
Ja, gevoelens opzij zetten kan natuurlijk ook. 't Is maar net wat je wilt.

Kreeft, ik bespeur enige twijfel in je bericht. Je vindt het te leuk!
Dat vind ik best naïef Kreeftje.

Lees anders dit topic eens. Misschien een eyeopener.
Ik had het topic van ano_niem al gelezen. Vond het ook heel interessant. Maar ik heb het idee dat ik met mijn collega toch al op weg ben naar een leuke vriendschap. We hebben al uitgebreid gelegenheid gehad als we andere keuzes hadden willen maken. Haar negeren is zowieso geen keuze, omdat we nauw samenwerken, en daar is ze ook veel te aardig voor. Gevoelens opzij zetten klinkt makkelijker dan het is, maar ik denk wel dat ik ze onder controle heb, als je dat bedoelt.
quote:thamara2222 schreef op 21 november 2011 @ 16:24:

ik heb een collega die duidelijk laat merken dat hij me wel ziet zitten, ik heb het altijd genegeerd omdat hij een vriendin heeft en ik heb zelf ook een relatie.

Maar de laatse tijd merk ik dat ik er meer moeite mee heb, ik verheug me er zelfs op m te zien

ik heb een leuke vriend maar er zit geen spanning in mijn relatie, ik denk dat ik dat op 1 of andere manier bij hem denk te zoeken

ik sta ook niet voor mezelf in als hij nu toespellingen zou maken,

er is een rare sfeer tussen ons omdat ik hem tot nu toe alleen maar afwijs hij geeft complimentjes/ stelt dingen voor etc en ik ben nooit ergens op in gegaan en dat vind ie niet leuk dus de sfeer is wat bekoeld, heeft iemand ervaring hiermee op het werk of tips aande ene kant wil ik het risico niet nemen me baan en relatie op het spel te zetten aande andere kant heb ik zo`n behoefte om die spanning te doorbreken en al is het maar 1 malig mischien valt t tegen en is t daarna klaar....Hij geeft je minder aandacht en nu moet jij het vuurtje weer aanwakkeren begrijp ik? Doe dat bij je partner, niet bij je collega.
l
Maar wat wil je dan wel?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven