Loopfiets? Of driewieler?

19-11-2011 15:34 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een ruime maand wordt mijn knappe kind alweer 2! En nu zijn we aan het nadenken over wat een leuk cadeautje voor hem kan zijn. We twijfelen nu tussen een loopfietsje of een driewieler.

Welk van de twee is een leuker cadeau volgens jullie? En wat gaven jullie aan jullie kinderen toen ze 2 werden?
Today is a good day
ik heb hier de wishbone staan, en is echt een superding!!!! wel een duur ding, maar het zeker waard!
Goed om te horen :-)
Today is a good day
Een loopfiets. Onze Jongens hebben ze allebij, een loopfiets en een driewieler. Dat laatste was bij de oudste iig geen succes. De loopfiets vond hij veel cooler en ik veel handiger qua meenemen ezv. Met 3 kon hij al op een gewone fiets zonder zijwieltjes.
Zeker een loopfiets. Mijn zoontje kreeg hem voor zijn verjaardag (die van Pucky, want die zijn wat kleiner te stellen) en heeft er heel veel (en hard) op gefietst. Toen hij net 3 was fietste hij zo zonder zijwieltjes weg. Bovendien gaat een loopfiets wat sneller dan een driewieler en is hij wat compacter en lichter.

Mijn dochtertje wordt in januari 2 en fietst sinds anderhalve maand op de oude loopfiets van mijn zoontje. Het gaat nog niet hard, maar ze lijkt het leuker te vinden dan een driewieler.

Ik raad echt die van Pucky aan, want die zijn van staal, waardoor je ook in de regen kunt fietsen. Ik weet niet of je dat met een houten moet doen.
Loopfiets!! Zo'n Ferbedo loopfiets 'Steel' is gaaf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven