Help, lekkere trainerT
dinsdag 22 november 2011 om 23:52
dinsdag 22 november 2011 om 23:59
woensdag 23 november 2011 om 00:07
Ik heb ook een trainerT. Heb hem niet echt nodig, maar voor dit doeleind zal ik dan maar eens als voorbeeld stellen. "TrainerT, wil je even komen spotten met bankdrukken?" "Ja, natuurlijk Mrs W!" Op dat moment heb ik Jorge waar ik hem hebben wil, boven mij... Ghe ghe. En dan is het kunst om hem zolang mogelijk diep in de ogen te kijken en terwijl je de halter omhoog drukt, zachtjes te kreunen. Je kan het altijd nog afdoen als te zware halter, mocht ie hier niet intrappen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
woensdag 23 november 2011 om 00:13
quote:mrsstanleywalker schreef op 23 november 2011 @ 00:07:
Ik heb ook een trainerT. Heb hem niet echt nodig, maar voor dit doeleind zal ik dan maar eens als voorbeeld stellen. "TrainerT, wil je even komen spotten met bankdrukken?" "Ja, natuurlijk Mrs W!" Op dat moment heb ik Jorge waar ik hem hebben wil, boven mij... Ghe ghe. En dan is het kunst om hem zolang mogelijk diep in de ogen te kijken en terwijl je de halter omhoog drukt, zachtjes te kreunen. Je kan het altijd nog afdoen als te zware halter, mocht ie hier niet intrappen. echt wat voor jou.
Ik heb ook een trainerT. Heb hem niet echt nodig, maar voor dit doeleind zal ik dan maar eens als voorbeeld stellen. "TrainerT, wil je even komen spotten met bankdrukken?" "Ja, natuurlijk Mrs W!" Op dat moment heb ik Jorge waar ik hem hebben wil, boven mij... Ghe ghe. En dan is het kunst om hem zolang mogelijk diep in de ogen te kijken en terwijl je de halter omhoog drukt, zachtjes te kreunen. Je kan het altijd nog afdoen als te zware halter, mocht ie hier niet intrappen. echt wat voor jou.