Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Wow Kath! Goed nieuws!! Gefeliciteerd! Ben je idd 10wk?
quote:vcharlotte schreef op 24 november 2011 @ 15:04:

Wow Kath! Goed nieuws!! Gefeliciteerd! Ben je idd 10wk?ze is iig uitgerekend nu op 23/6 (kath kan ff niet forummen, dus ik mag voor haar spreekbuizen
Kath gefeliciteerd!! Super dat alles goed was!!
Fijn zeg dat alles goed is! En 23/6 is lekker in zomer!
Hiephoi voor kath !!!
Kath wat fijn dat alles goed is! Gefeliciteerd

Kath, gefeliciteerd met je goede echo!
Kath, wat fijn dat alles goed was! Gefeliciteerd.
Vent staat al meer dan uur in file bij arnhem... En hij moet nog zon eind!
Jeeeej Kath: wat fijn dat alles goed was!! Gefeliciteerd!!!
Char, waarom moet je man zo ver weg werken?

H ligt er net in, ze heeft net met de verzekeringsman zitten sjansen

En had ik het al gezegd?

Ik heb vakantie!!!!!!!! Bijna 3,5 week niet werken!
Gefeliciteerd k!

Kath: fijn dat je een goede echo had.

Hier lijkt de antibiotica eindelijk aan te slaan. Gister nog tot niks in staat. Mijn moeder is de hele dag geweest om voor s te zorgen.

Vandaag wat minder benauwd en eindelijk weer redelijk gegeten (ben al bijna 5 kilo afgevallen).

S was vandaag naar de creche en morgen ook, dat scheelt behoorlijk.

Ben nu al bijna 3 weken ziek, ben er zo klaar mee!
Al 3 weken ziek annika? Kan me voorstellen dat je het wel zat bent!
GW: wat heeeeeeerlijk!!!! Lekker een paar weken vrij zijn!!

Annika: al 3 weken?? Ja dan kan ik me ook indenken dat je er helemaal klaar mee bent!

Fijn dat je moeder is wezen helpen, en dat S morgen naar de opvang gaat!
Jeetje, Annika, al zo lang ziek, das echt niet best. Fijn dat je mama komt helpen.

GW, vakantie!!

Marriss...vakantie!!

Wat een heerlijkheid ladies, ik ben jaloers.
Jaaa, bedankt voor de feli's! Het was heel leuk! Vriend was ook weer ernstig blij en onder de indruk, zo schattig. Ik natuurlijk tegen alle voornemens in, een klein traantje weggepinkt.. Toch wel een momentje hoor, als je ineens beseft dat er zo'n klein garnaaltje in je leeft..

Annika, jeetje joh, wat heftig! Gelukkig slaat de kuur nu aan.. Zou ik ook moedeloos van worden, zo lang ziek.. Nou, de komende 2 dagen maar echt even gebruiken om niks te doen, hopelijk voel je je daarna weer wat beter. Beterschap!

Maya, klopt inderdaad dat je een ks op bestelling mag, ik heb t nog even nagevraagd waarom, ik vind t nl. nogal vreemd, als er verder geen medische noodzaak is.. Maar zijn dus studies geweest die hebben aangetoond dat het vaak beter is, maar de omstandigheden van de vorige ks spelen natuurlijk ook mee. Ik hoef niet per definitie een ks nee, ben wel heel benieuwd hoe een natuurlijke bevalling gaat (al ken ik die weeen wel, sla die maar over..). Maar goed, ik houd er wel rekening mee dat het wel gebeurt, dan is t ook prima..

En hoe is t met je neefje, zijn zijn bloedsuikers alweer op orde?

GW, wow, 3,5 week vakantie, geweldig!! Geniet ervan!! Wanneer vertrekken jullie?
wat vinden jullie van a's schoolfoto?
Oja mariss, voor ik het vergeet! Goede vlucht, fijne vakantie en zwaai je vanaf je eiland even naar ons ?
Pff, moet nu nog ff een quiche gaan bakken, morgen nog ff werken en dan meteen in de auto op weg naar weekend weg.. Gelukkig woensdag het meeste al geregeld, en voor vriend een lange lijst achtergelaten wat ie allemaal moet doen..
We vertrekken zondag pas, dus nog rustig tijd om te pakken hier
Wat lijkt A groot op zijn schoolfoto!!
het is ook een heel binkie inmiddels, beck!

annika, jemig, wat een lappemand. Je weet toch dat mama's niet ziek kunnen zijn?! Wel heel fijn dat jouw mama je komt helpen.

Gw, heerlijk, geniet er van! nog boeken gevonden?

kath, had je al utigebreid gesproken

husk, hoest nu met ons flesweigeraartje? ik heb echt geen idee wat je nog zou kunnen proberen....

justdeb, hoe gaat het bij jou? red je het nog een beetje?

char, was een grote puinbak bij arnhem, hoorde ik. hij maakt wel kms zeg!
waar staat A zijn fototje dan?

Heb nu geloof ik 20 boeken op mijn reader staan, voor extra tips hou ik me aanbevolen!
Husk, de fles is op de post! Geen verzendkosten, of nou ja, je belastinggeld, ik had geen tijd om hem weg te brengen dus via de zaak verstuurd. Hij is gericht aan jou en R. (geloof ik, of heb ik het toch verkeerd gedaan... kweet niet meer)

Tis zeker een heel binkie Moom.

N. had vannacht bloed opgehoest, vent met 'r naar de ha. Gelukkig alleen een gesprongen bloedvaatje maar was wel weer schrikken. Blijven er mee bezig he.
facebook.

20, moet genoeg zijn toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven