Ik ben Henk niet.

24-11-2011 22:11 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé Henkie gozer, hoe is 't nu met je...?

Leuk hoor zo'n nieuwe telefoon. Direct ook maar een nieuw nummer. Ik werd een beetje gek van al die telefonische aanbieders, en ach afwisseling kan geen kwaad.

Maar nu word er dus steeds gebeld voor Henk. En ik ben Henk niet. Ik klink zelfs niet als een Henk (mag ik hopen).

Maar goed. Hoe kom ik hier nu weer vanaf?
Oh Bezzzz heerlijk!

Dat kan ik altijd wel waarderen.
.... tuuut
quote:Pumps_italiaans schreef op 24 november 2011 @ 23:27:

.... tuuutGoedendag. Dit is de voicemailbox van ''ik ben Henk niet!''. Spreek uw bericht in na de pieptoon.

quote:Pumps_italiaans schreef op 24 november 2011 @ 23:27:

.... tuuutIk heb het lekker gelezen lekker puh
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2011 @ 23:30:

[...]

Goedendag. Dit is de voicemailbox van ''ik ben Henk niet!''. Spreek uw bericht in na de pieptoon.

Die ga ik onthouden voor als het me te gortig wordt.
Mijn oma had een telefoonnr wat daarvoor van een bordeel was geweest. Arme mens snapte er niks van

@septemberGirl ff off topic maar cake pops rule!
quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2011 @ 23:12:

Aha... ''met mevrouw van Deursen!''

''Voortaan heet jij Henk!''Ja, die !
Een paar jaar geleden hoorden mijn exman en ik viavia dat de baby van een kennis geboren was.

Mijn ex stuurde vervolgens een smsje om hem te feliciteren met de geboorte van zijn zoon.

Nog geen 2 minuten later krijgt mijn ex een telefoontje van een hele paniekerige 20-jarige.

Die arme jongen had dus het nummer overgenomen van onze kennis.

We hebben zo gelachen. Die arme jongen ook wel, die kreeg regelmatig berichtjes die niet voor hem waren, maar na dit berichtje moest hij toch even zeker weten dat het niet voor hem was.

quote:SeptemberGirl schreef op 24 november 2011 @ 23:10:

[...]

Maar ik zou hem ook d’r wel eens in willen flatsen bij een vrouw met oogschaduw, Henk. Zou ik ook wel eens willen: met oogschaduw en maskerade. Ik krijg het er bij onze Cor krijg ik het er niet opgesmeerd, krijg het niet vur mekaar. Henk wel, die smeert het er gewoon op. Elke ochtend weer en nog nooit één minuut te laat op zijn werk.

Whaha SeptemberGirl! Die is idd briljant! I love Theo.:D
Ach, wij hebben het een keer gehad met iemand die zich ziek wilde melden, belden drie keer naar ons privenummer ( geheim) klonk nog straal bezopen, dat ie zich ziek wilde melden, de vierde keer nam mijn man op, en die had zo iets, ja hoor je staat van nu af aan ziek gemeld.

Zo bezopen was die andere nog aan de telefoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven