Mode & Beauty alle pijlers

oude topic zoeken

25-11-2011 18:06 11 berichten
Hallo, ik weet niet hoe ik een oud topic moet zoeken. Het gaat om het topic over creme voor een rood gezicht. Dacht dat een man het geopend had.Maar dat doet er niet toe. Ben in de overgang beland . Loop dus regelmatig met een rood gezicht rond. Voor de hitte heb ik al een waaier aangeschaft . Maar was van de week bij een zaak, waar ik vroeg om creme voor dit probleem. Het zal wel aan mij hebben gelegen, maar die mevr was zo vreselijk opgemaakt, daar hoefde ik geen advies van voor make up.
Alle reacties Link kopieren
Aan de rechterkant van het scherm vind je een zoekbalk voor het forum.
Deze? Boekenplank123 in "Vurige huid in het gezicht. Welke creme ..."
Om de hitteaanvallen tegen te gaan: verruil je normale melk voor sojamelk.
Creme die roodheid verbergt (man)

Tadaaa..
Ja maar dat is plaatselijke roodheid, en die jongen heeft dat permanent. Het rood hebben omdat je het warm hebt, tsja, ik denk dat daar niet tegenaan te smeren valt. Of je moet heel je hoofd groen maken met zo'n groene stick, dan kleurt je gezicht 'normaal' als je rood wordt (en de overige 23 uur loopt je voor lul....)....
quote:kitty26 schreef op 25 november 2011 @ 18:06:

Hallo, ik weet niet hoe ik een oud topic moet zoeken. Het gaat om het topic over creme voor een rood gezicht. Dacht dat een man het geopend had.

Nee hoor, ik zag hoe een oudere vrouw (geen wijze) een verzegelde pot opende om er aan te kunnen ruiken. Ze vond het niet lekker en zette hem weer terug. Heb daar (bij de Tuinen) sindsdien niets meer gekocht. Zag ook een paar meisjes van een jaar of 15 aan alle doucheflessen ruiken. Een man van een jaar 30 stond wel royaal spuiten met deodorant en zo. De hele winkel rook er naar. Maar die gebruikte daarvoor de mini's. Dat was in de Etos.

Gelukkig is de crème die ik gebruik daarna verbeterd en wordt zichtbaar verzegeld. Personeel had geen zin in een grote bek.

Ach, ik vroeg alleen maar of dat mocht. Ze konden aan de gang blijven met verbieden. Ben gewoon gegaan zonder iets te kopen.

Zo, Etos en De Tuinen. Lees dit maar en doe er wat aan a.u.b.
Naast sojamelk werkt sojalecithine ook goed
quote:Pumps_italiaans schreef op 25 november 2011 @ 20:29:

[...]

Nee hoor, ik zag hoe een oudere vrouw (geen wijze) een verzegelde pot opende om er aan te kunnen ruiken. Ze vond het niet lekker en zette hem weer terug. Heb daar (bij de Tuinen) sindsdien niets meer gekocht. Zag ook een paar meisjes van een jaar of 15 aan alle doucheflessen ruiken. Een man van een jaar 30 stond wel royaal spuiten met deodorant en zo. De hele winkel rook er naar. Maar die gebruikte daarvoor de mini's. Dat was in de Etos.

Gelukkig is de crème die ik gebruik daarna verbeterd en wordt zichtbaar verzegeld. Personeel had geen zin in een grote bek.

Ach, ik vroeg alleen maar of dat mocht. Ze konden aan de gang blijven met verbieden. Ben gewoon gegaan zonder iets te kopen.

Zo, Etos en De Tuinen. Lees dit maar en doe er wat aan a.u.b. het duurde even voordat ik begreep welke link je had gelegd.
quote:Liselotte4 schreef op 25 november 2011 @ 22:11:

[...]

het duurde even voordat ik begreep welke link je had gelegd. Ach, ik ben er de afgelopen 2 weken al 4x geweest voor haarmousse en daarvan staat er alleen nog die ene kapotte fles..... Ik had de andere reacties nog niet gelezen. Dacht dat het over iets anders ging.
Dank je wel allemaal. Nee niet zo geopend haha. Dan kan ik ook nog wel ff verder gaan. Deze man/jongen heeft indd een andere 'roodheid'. Nee tegen die hitte is niet aan te smeren denk ik . Zal het de waarschijnlijk komende 10 jaar ermee moeten leren doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven