Seksspeeltjes

26-11-2011 12:43 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Allemaal,

Ik heb onlangs een vrouwenavond georganiseerd (soort van tupperware avond, waarbij er seksartikelen verkocht worden). Ik vond het erg gezellig en heb uiteraard ook eea gekocht. Nu ben ik benieuwd of jullie een seksspeeltje hebben, zo ja wat? Hoe gebruik je dit, met partner, alleen? Wat heb je hieraan uitgegeven?

Mijn vriendinnen reageerden namelijk allemaal een beetje preuts...

Liefs,
Stotter je?
Stotter ik?
test
quote:sis__ schreef op 26 november 2011 @ 12:50:

testQue?
bah!
Volgens mij zijn de batterijen al leeg.
enter, wat vind je er precies zo, 'bah' aan?
Haha.. helemaal georganiseerd en spullen ingekocht en toen wilde je vriendinnen niks van je kopen? Misschien had je van te voren bij hun moeten polsen of ze er op zaten te wachten.
quote:Aubrey schreef op 26 november 2011 @ 12:55:

Volgens mij zijn de batterijen al leeg.Kijk dan zit er een stotterfunctie in aaaah-haaaah-haaaah
quote:slowdance schreef op 26 november 2011 @ 13:01:

Haha.. helemaal georganiseerd en spullen ingekocht en toen wilde je vriendinnen niks van je kopen? Misschien had je van te voren bij hun moeten polsen of ze er op zaten te wachten.Nee er zijn bedrijfjes net als bijv tupperware waarbij er een vrouw met haar spullen bij je thuis langs komt. Van haar kun je spullen kopen. Niemand heeft hier dus ervaring mee??
Het doet me denken aan dit topic.
quote:sunstars schreef op 26 november 2011 @ 13:02:

[...]

Kijk dan zit er een stotterfunctie in aaaah-haaaah-haaaah
quote:sis__ schreef op 26 november 2011 @ 12:43:

Ik vond het erg gezellig en heb uiteraard ook eea gekocht. Nu ben ik benieuwd of jullie een seksspeeltje hebben, zo ja wat? Hoe gebruik je dit, met partner, alleen? Wat heb je hieraan uitgegeven?

Het komt niet zo heel sympathiek over als je als nieuwkomer in je eerste post dergelijke vragen gaat stellen. Nu komt het wellicht over als rukmateriaal. Of als marktonderzoek voor je Tupperwareseksspeeltjeshandel. Of als 'ik heb nog een leuke aanbieding!'.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
spam alert.
sis_

Whaha-haaa-haat heb je ge-k-oh-oh-oh-ohct d-d-dan ?
Haha oke. Dat was totaal niet de insteek maar bedankt voor de reacties
Niet de insteek ?

Het hebben over siliconen en plastic party's op batterijen met stotterfunctie hoort prima op seks thuis

Ik wens je veel stotterplezier!
Zo'n avond heb ik ook eens georganiseerd. Inderdaad, de meeste vrouwen reageerden toen ook preuts en lacherig. Vooral toen er trileitjes werden doorgeven....ze wisten niet hoe snel ze die moesten doorgeven!

Het was toen een combinatie met lingerie en daar gingen ze wel uitgebreid naar kijken.
Ik heb een goedkoop ding van de etos. Keihard plastic dus verder neit zo boeiend, vriend pakt m er wel eens bij tijdens de seks. Misschien eens de seksshop inlopen als ik weer geld heb!
quote:sunstars schreef op 26 november 2011 @ 13:14:

Niet de insteek ?

Het hebben over siliconen en plastic party's op batterijen met stotterfunctie hoort prima op seks thuis

Net als het woord insteek...
quote:sis__ schreef op 26 november 2011 @ 13:11:

Haha oke. Dat was totaal niet de insteek maar bedankt voor de reactiesEven voor de duidelijkheid: je moet ze er dus wel insteken.
Ik vind dit net een hele leuke topic, zou niet weten waarom je dit niet als eerste topic mag plaatsen. Lol, mijn eerste topic was best wat minder soft

helaas heb ik nooit zo'n avond mogen meemaken, maar het lijkt me echt wel crazy:-) moét gewoon supertof zijn. Ik kan me moeilijk voorstellen dat de presentatrices saaie madammen zijn, dus ik stel me erbij voor dat zij er ook wel de humor in kunnen houden.

Ik was dus al een hele tijd met het idee aan het spelen om dergelijke party te houden, maar nu nog een gelegenheid, hé (instuif van de woonst na de verbouwingen?). Ik zat alleen met de gène "wie va nmijn vriendinnen/nichtjes gaat daar naartoe willen komen"; Als je weet dat ik uit een oerchristelijke familie kom waar er een heel pak bij zijn die nog wekelijks in missen en bijbelstudies tijd doorbrengen en waar seks een eennnooorrummeee taboe is. Toeval wil dat ik vorige week op een juwelenvoorstelling was bij mijn beste vriendin en dat zij zélf zei "hééé, wéét je wat je ook eens moet doen? Zo'n ladiesnight of upperdare, megafun!"

Zelf heb ik hier wel wat speeltjes. Zo'n eitje met draadloos afstandbediening...avondje uit met vrienden, krijgt ventje plots een "kastje" in zijn handen geduwd en weet ie stande pede hoe laat het is;-) *blinkblink* in de oogjes zijn dan het vervolg . Nu zin wel de batterijtjes plat en ze zijn niet zo standaard om vinden :s

Iets anders wat we ook al samen gebruikt hebben is zo'n minivlindertje:

http://www.pabo.be/1771/p ... ermassager-butterfly.html

Ik had het eerst alleen uitgetest en vond er echt niks aan, maar dan ook niks. Voelde het amper. Njjjaaaaa, toen begon mijn vriend er mij eens mee te verwennen, ik dacht dat ik gek werd:-) kon mijn eigen lichaam niet meer baas; Maar 't is echt niet zo evident, is echt wel zoeken hoe je het moet gebruiken. En om eerlijk te zijn; ik weet nog steeds niet wàt hij precies deed :s

Verder nog wat speeltjes zoals standaard vibro's en zo'n butterfly, maar die worden eigenlijk niet gebruikt...ik zou ze liefst samen betrekken (samen vind ik zooooooooooooveel leuker dan alleen...), maar weet niet hoe. Voor deze relatie had ik niets van dit alles, 't was net zoveel taboe voor mij als voor mijn oergelovige familieleden.

'k Zeg altijd om te zeveren dat mijn vriend een slechte invloed op me heeft, hij begint dan altijd wat te giechelen hij weet best dat ik dat ironisch bedoel en dat ik eigenlijk heel blij en "vrij" ben met die "slechte" invloed
nu we er toch over bezig zijn; Iemand de cheeky pets van funzone al geprobeerd?

Toen ik laatst hoorde dat "slikken en spuiten" ook op Vlaamse Televisie zou komen, zocht ik op Youtube enkele filmpjes op van de Nedelandse versie en zag een filmpje over die Cheekypets. Ze zien er suuppperschattig uit!!! Alleen vond ik dat de testdame niet echt enthousiast overkwam. Duur zijn ze niet, maar wel te duur als je er niets aan hebt, natuurlijk.
Hi Imke,

wat een leuke reactie. Ik ga meteen even kijken naar de cheeky pets, ik kende ze nog niet.

Ik ben heel benieuwd hoe je omgeving reageert wanneer je dergelijke party organiseert!

Leuke spulletjes heb je.. Handig, ik ga ze even googlen!!

Dat eitje vond ik ook wel erg grappig (op afstandsbedieding) maar vond ik dan wel weer veel geld..

Veel plezier met je party, ben heeel benieuwd hoe je het ervaart

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven