Good Luck!
dinsdag 19 februari 2008 om 16:48
Haha ik is trots mal!
Ja waarschijnlijk een hardnekkige schimmel (idd spruw) maar omdat het zo hardnekkig is, heeft het nu nog geen nut om haar te behandelen maar moet dat op het moment dat het bij mij stuk minder is. Heeft nu nog geen nut, dan geven we haar erg veel medicijnen terwijl het nog niet nodig is. En daarbij drinkt ze nog heel goed, dus dat is ook erg fijn. Tsja hopelijk is dit het. Lactatiekundige vertelde nog dat er een heel klein aantal vrouwen is waarbij het pijn blijft doen omdat tijdens voeden bloedvaten worden afgekneld. Daar is niks aan te doen en dan is tepelhoedje weer wel goede oplossing. Dus maar hopen dat dat het niet is...
Ja waarschijnlijk een hardnekkige schimmel (idd spruw) maar omdat het zo hardnekkig is, heeft het nu nog geen nut om haar te behandelen maar moet dat op het moment dat het bij mij stuk minder is. Heeft nu nog geen nut, dan geven we haar erg veel medicijnen terwijl het nog niet nodig is. En daarbij drinkt ze nog heel goed, dus dat is ook erg fijn. Tsja hopelijk is dit het. Lactatiekundige vertelde nog dat er een heel klein aantal vrouwen is waarbij het pijn blijft doen omdat tijdens voeden bloedvaten worden afgekneld. Daar is niks aan te doen en dan is tepelhoedje weer wel goede oplossing. Dus maar hopen dat dat het niet is...
dinsdag 19 februari 2008 om 16:55
Ha Bridges, wat een stoere meid ben jij, nu al reageren op iedereen! Fieke heeft die stoerigheid van haar mamma blijkbaar! Balen dat het zo zeer doet (schud je de hand..., heb Cin maar weer gemaild). Fijn dat de naweeen beter gaan en Ties zo trots is. Slik jij nu uit voorzorg vitamine B tegen de kraamtranen zoals bij Ties? Wens om terug te gaan is er zeker, maar dat gaat niet. Hangt allemaal samen met werk. Ik heb het hier erg naar mijn zin, maar als we terug zouden kunnen zouden we dat wel doen.
Mal, joepie!!!!!! Wat een goed nieuws, gefeliciteerd!
Suze, hoe gaat het met het andere wasmiddel van jouw Freule? Helpt dat tegen de jeuk?
Mal, joepie!!!!!! Wat een goed nieuws, gefeliciteerd!
Suze, hoe gaat het met het andere wasmiddel van jouw Freule? Helpt dat tegen de jeuk?
dinsdag 19 februari 2008 om 16:56
dinsdag 19 februari 2008 om 17:07
dinsdag 19 februari 2008 om 17:59
Geen vertaling nodig \\:-)//, ich snappe es!
Heeft geen haast hoor, als we kunnen dan kunnen we, snappe du dasssss?
Kreeg net een mail van een moeder van een speelgroepje of ik haar wil helpen met een Nederlands lied dat ze in een koor zingt. Tuurlijk, ik bekijk de tekst, maar het is helemaal geen Nederlands . Ik lach me suf hier .
Heeft geen haast hoor, als we kunnen dan kunnen we, snappe du dasssss?
Kreeg net een mail van een moeder van een speelgroepje of ik haar wil helpen met een Nederlands lied dat ze in een koor zingt. Tuurlijk, ik bekijk de tekst, maar het is helemaal geen Nederlands . Ik lach me suf hier .
dinsdag 19 februari 2008 om 18:01
Wat een kind , wat een kind is die oudste zoon. Had ik van een andere moeder van de Krabbelgruppe een doos chocolade gekregen voor de geboorte, wil ik net een graai doen (doos nog dicht), maar kan het niet vinden. Ik denk dat dreumes er mee aan de haal is gegaan. Overal gezocht . Waar oh waar laat een dreumes een doos chocolade?
dinsdag 19 februari 2008 om 18:07
dinsdag 19 februari 2008 om 20:53
Halllloooo!
Mal, GEFELICITEERD!
Bridges, hai! Balen van de bv-klachten, heb je al eerder met een tepelhoedje gevoed?
Knuffel voor Ties!
Mijn examen wordt opnieuw aangevraagd, waarschijnlijk ergens in mei. En Kokosman is erg blij met zijn nieuwe baan, heeft het prima naar zijn zin. De toetsen die hij tot nu heeft gemaakt, daar waren ze tevreden over. Hij moet 3 theorieboeken leren, met allemaal veiligheidsnormen (b.v. wat de afmetingen horen te zijn van een noodluik in een lift en hoe die precies vergrendelt dient te zijn).
Ha, ha, dat gaat goed hier Star en Jin.
Waar verstopt een peuter een doos chocola? Lianne zou het in
a) de zitting van haar stoeltje kunnen stoppen
b) in haar loopauto
c) als ze het open krijgt eet ze het op
Cin, hoe gaat het met jou?
Mal, GEFELICITEERD!
Bridges, hai! Balen van de bv-klachten, heb je al eerder met een tepelhoedje gevoed?
Knuffel voor Ties!
Mijn examen wordt opnieuw aangevraagd, waarschijnlijk ergens in mei. En Kokosman is erg blij met zijn nieuwe baan, heeft het prima naar zijn zin. De toetsen die hij tot nu heeft gemaakt, daar waren ze tevreden over. Hij moet 3 theorieboeken leren, met allemaal veiligheidsnormen (b.v. wat de afmetingen horen te zijn van een noodluik in een lift en hoe die precies vergrendelt dient te zijn).
Ha, ha, dat gaat goed hier Star en Jin.
Waar verstopt een peuter een doos chocola? Lianne zou het in
a) de zitting van haar stoeltje kunnen stoppen
b) in haar loopauto
c) als ze het open krijgt eet ze het op
Cin, hoe gaat het met jou?
dinsdag 19 februari 2008 om 22:18
quote:bridges6 schreef op 19 februari 2008 @ 16:22:
hallo,
even eerst ego, dan kijk ik of ik weer even fatsoenlijk kan reageren op iedereen...
Hier gaat het langzaam iets beter. BV komt prima op gang, er is melk genoeg. Het voeden is echter erg pijnlijk. Na meerdere malen contacten met lactatiekundigen, vk en kraam is het waarschijnlijk een hardnekkige schimmel. Heb dus daktarin, en advies om suikers te laten staan, net als melkproducten, en evt. nog een homeopatisch middel, maar dat moeten we nog kopen.
Zo dat is de korte snelle versie... Even posten voor ik het kwijt ben...
Bridges, ik ben met gentiaan violet van de spruw afgekomen, in combinatie met zelf probiotica slikken (en minder suiker). Het voordeel van gentiaan violet is dat je het maar 1 keer per dag hoeft te doen, het werkt redelijk snel. Misschien de moeite waard om te proberen? Mail me maar als je er meer info over wilt, ik weet ook waar je het kunt krijgen!
Super dat je zo doorzet, echt geweldig van je!
hallo,
even eerst ego, dan kijk ik of ik weer even fatsoenlijk kan reageren op iedereen...
Hier gaat het langzaam iets beter. BV komt prima op gang, er is melk genoeg. Het voeden is echter erg pijnlijk. Na meerdere malen contacten met lactatiekundigen, vk en kraam is het waarschijnlijk een hardnekkige schimmel. Heb dus daktarin, en advies om suikers te laten staan, net als melkproducten, en evt. nog een homeopatisch middel, maar dat moeten we nog kopen.
Zo dat is de korte snelle versie... Even posten voor ik het kwijt ben...
Bridges, ik ben met gentiaan violet van de spruw afgekomen, in combinatie met zelf probiotica slikken (en minder suiker). Het voordeel van gentiaan violet is dat je het maar 1 keer per dag hoeft te doen, het werkt redelijk snel. Misschien de moeite waard om te proberen? Mail me maar als je er meer info over wilt, ik weet ook waar je het kunt krijgen!
Super dat je zo doorzet, echt geweldig van je!
dinsdag 19 februari 2008 om 22:32
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, MIJN HUIS IS SCHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!
Niet normaal man, die nieuwe poetsvrouw van ons is echt d'r gewicht in goud waard! Wat was dat zalig thuiskomen!
Jullie hebben trouwens de laatste megagrote huwelijkscrisis gemist (behalve Bam en Bridges, die hebben mijn moordlustige MSN-tekst gezien). Ik heb echt Eduard bijna vermoord. Wat was ik laaiend zeg. Weet je wat hij gedaan heeft? Hij heeft Gijs z'n krullen af laten knippen en het is ook nog echt belachelijk slecht geknipt. Het is net een kleine snotterige gremlin, hij ziet er echt niet uit. Ik moest echt keihard janken toen ik het zag.
Inmiddels praten we weer met elkaar maar ik vind het nog steeds echt heel erg.
Wauw Bridges, wat ben jij al snel heel attent!
Mal, wat geweldig, die keuken! Zooooooooo gaaf! Het is jullie ook echt van harte gegund! En de hypotheek ook nog rond! Nou, dan kan het grote geldsmijten echt gaan beginnen!
Hier ook post van een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief meisje voor ons Gijsje! Zo lief! Dikke smakkerd!
Boehoe, ik wil ook mee baby kijken maar ik moet natuurlijk werken. Snifsnottersnif.
Ok, nu ga ik even tv kijken. Drukke week weer, donderdag ouderavond ook nog!
Trusten schatjes!
Niet normaal man, die nieuwe poetsvrouw van ons is echt d'r gewicht in goud waard! Wat was dat zalig thuiskomen!
Jullie hebben trouwens de laatste megagrote huwelijkscrisis gemist (behalve Bam en Bridges, die hebben mijn moordlustige MSN-tekst gezien). Ik heb echt Eduard bijna vermoord. Wat was ik laaiend zeg. Weet je wat hij gedaan heeft? Hij heeft Gijs z'n krullen af laten knippen en het is ook nog echt belachelijk slecht geknipt. Het is net een kleine snotterige gremlin, hij ziet er echt niet uit. Ik moest echt keihard janken toen ik het zag.
Inmiddels praten we weer met elkaar maar ik vind het nog steeds echt heel erg.
Wauw Bridges, wat ben jij al snel heel attent!
Mal, wat geweldig, die keuken! Zooooooooo gaaf! Het is jullie ook echt van harte gegund! En de hypotheek ook nog rond! Nou, dan kan het grote geldsmijten echt gaan beginnen!
Hier ook post van een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief meisje voor ons Gijsje! Zo lief! Dikke smakkerd!
Boehoe, ik wil ook mee baby kijken maar ik moet natuurlijk werken. Snifsnottersnif.
Ok, nu ga ik even tv kijken. Drukke week weer, donderdag ouderavond ook nog!
Trusten schatjes!
woensdag 20 februari 2008 om 08:54
quote:Cin31 schreef op 19 februari 2008 @ 22:18:
[...]
Super dat je zo doorzet, echt geweldig van je!Goh je lijkt wel een dealerT
[...]
Super dat je zo doorzet, echt geweldig van je!Goh je lijkt wel een dealerT
woensdag 20 februari 2008 om 10:17
Goedemorgen!!
Wat een lieve schat die kleine Julia, Julian is helemaal vereerd met zijn tekening
Julian heeft weer eens uitslag op zijn buik en rug. Morgen maar eens buurten bij de huisarts.
Gisterenavond toch maar gaan sporten, het was droog dus ik had geen excuus meer
Mal: Gefeliciteerdddd, goed zeg.
Jinny: veel plezier vanmiddag met het speelgroepje.
Amalia: waar ben je?, alles wel goed?
Wat een lieve schat die kleine Julia, Julian is helemaal vereerd met zijn tekening
Julian heeft weer eens uitslag op zijn buik en rug. Morgen maar eens buurten bij de huisarts.
Gisterenavond toch maar gaan sporten, het was droog dus ik had geen excuus meer
Mal: Gefeliciteerdddd, goed zeg.
Jinny: veel plezier vanmiddag met het speelgroepje.
Amalia: waar ben je?, alles wel goed?
woensdag 20 februari 2008 om 10:35