Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als er iets is zoals uitslag, ga ik niet naar cb hoor. Ik ga gewoon naar de huisarts. Ik heb niet zo,n vertrouwen in het cb, hahaha

En het zal wel niks zijn, want hij heeft er geen last van op wat jeuk na dan.

Maar goed even laten checken kan geen kwaad.
hebbus
7 mama's en 11 kindjes noemt ze niet druk, hahahaha. Ik vind het behoorlijk druk.
Ik had al geantwoord op groeivraag Jin

Morgen naar CB.
Bam, het is een invasie, maar duurt maar een uur of drie en met een beetje geluk kunnen we de tuin in en Jinnyman is thuis en ik vind zelfbediening een goeie (iedereen weet toch hoe een senseo werkt?) dus dan valt het wel weer mee.

Grappig dat je ook naar de huisarts kan met een kindje. Hier moet je tot een jaar of zes voor alles naar de Kinderarzt.

Oh, etenstijd voor Simon (ik kijk niet op de klok Cin...)
Rare jongens die Jinnylanders
Zie nergens een antwoord (hormonen, hormonen).
My goodness Jin, 11 koters! Ik zou uitslag van de stress krijgen (maar dan achteraf wel heel blij zijn dat ik het had gedaan)! Go girl! Als ik iets kwijt ben heeft Mare het of in de prullenbak gestopt, of in de rechterkeukenla...

Suus, aaaahhhh! Wat lief! Mare laat Julia uitgebreid knuffelen! 't Wordt vrijdag weer geen thee denk ik want ik zit in H, vriend helpen garage en studeerkamer uitruimen voor de verkoop (maandag komt fotograaf van de makelaar). Je bent daar natuurlijk van harte welkom he! Kijk maar, bellen anders nog wel effe.

Bridges, bikkel!

Amalia, Juud, waar zijn jullie?!

Right, snel weer aan het werk...
Naaaa mijn antwoord is gewoon opgegeten! Ik had dus vanmorgen voor het dealert berichtje al een berichtje aan jou geschreven. Izze ferrie streejns
Ik dacht al dat ik blind was Star.... Nog een keer antwoord??

Hel, haha in de rechterkeukenla. Daar lagen hier vanochtend ineens de sokken van jongste zoon die dus blote voeten had. Strange..

Wat een cake, wat een prachtige cake. Al zeg ik het zelf. Helemaal bruin en blinkend en met een laag muisjes erop geplakt. Nu maar hopen dat ie smaakt haha.
Zie post van 11.06, morgen naar CB dus dan zullen we zien of mopje iets gegroeid is

Plak eens een foto van cake hier, kunnen wij ook meegenieten
Oh die ene zin is het antwoord! Denk je zelf dat ze gegroeid is?
Ik weet niet hoe ik moet plakken . Ik ga nu een foto maken, zet ik wel even op de babysite.
Haai!

Heb je cake uit een pakje Jin of helemaal zelf gemaakt? Lekker hoor! Gezellig alle dames op de koffie! Veel plezier alvast!

Suus ook hier bedankt voor de leuke post! Ik was even bang dat het een kettingstickerbrief was, maar gelukkig was het gewoon een lief briefje .

Balen van die mooie krullen Cin! Heb je nu voor straf de tondeuse over zijn hoofd gehaald .
Ja wel een beetje. In augustus was ze 80,5 cm, nu volgens mijn meting 82.
Bridge ik heb volgende week maandag (3 maart) de echo. Het enige waar ik op hoop is dat ie het nog doet. Mart voelde ik namelijk al met 16 weken en deze nog helemaal niet :( . Verder vind ik het al een enorm geluk dat ik zwanger ben.

Fijn dat het zo goed gaat thuis!

Leuk een nieuwe kamer voor Max! Ik stel het hier mooi nog even uit .

Fijn Mal dat de hypotheek rond is, altijd weer even spannend he!

En Bam ben je nog wezen sporten?

Die knappe Ziggy! Hij mag dan toch wel mee naar Jinnystad?
Tuurlijk doet ie het nog Juud

Nee Ziggy niet mee hoor.
Hier moeten we echt op onze woorden gaan letten. Ik was in de keuken en hoorde ineens kut uit de woonkamer. Even dacht ik dat ik het verkeerd gehoord had maar toen hoorde ik het nog een keer. Ik kijken, had Mart gemorst met zijn drinken. Hij keek mij aan, wees erna en zei nog een keer kut! . Het is idd mijn stopwoordje, moet ik maar veranderen naar iets anders dus.
Vreet Ziggy de kat op...

Star, cake staat op de site. Hee, dat is een grote groei. Ik duim, zou fijn zijn!

Juud, een beetje van Maggi en een beetje van mezelf. Beetje uit een pakje dus en een beetje van mezelf. Is vast al snel 3 maart. Groei je goed? Buikfoto?
Hahahahaha Ciara kan ook heel goed kut zeggen. En shit
Goh, kreeg net een leuk pakje van een oud-studiegenootje. Lief zeg!
Jee Juud en Star, het moeten wel beschaafde kinders worden hoor . Hij begint hier nu heel voorzichtig wat meer te babbelen. Bee Bie en Bah zijn favoriet.
quote:Star schreef op 20 februari 2008 @ 12:54:

Hahahahaha Ciara kan ook heel goed kut zeggen. En shit Overdomme hoor ik ook weleens, net als shit. En weet je wat het erge is, ik moet er om lachen, het klinkt zo "schattig" uit die kleine mondjes. Ik kreeg van Vent op mijn kop omdat ik er dus om moest lachen, maar vanmorgen hoorde hij het zelf en toen moest hij dus ook lachen. Wij zijn dus echt hele slechte voorbeelden .
Ja ziet er goed uit Jin! Smakelijk

En je kinderen zien er ook goed uit trouwens

Ik moet er ook om lachen Juud, klinkt zo bijdehand idd.

Wie is Bee Bie Jin?
Ben nu 5 kilo aangekomen, dus als ik de 2e helft ook maar 5 kilo aankom dan ben ik erg blij! Buik is mooi, zal vent eens vragen om een foto te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven