Andijvie!
zaterdag 26 november 2011 om 16:44
zaterdag 26 november 2011 om 16:49
zaterdag 26 november 2011 om 17:08
quote:Britannia schreef op 26 november 2011 @ 16:44:
Of: 3 beschuiten, Chili flakes of een chili pepertje, knoflook, geraspte kaas met elkaar blenderen. (of alles fijn maken en bij elkaar gooien)
Stamppot in de oven met je mengsel erop. Hmmm!
Of stamppot in de oven met geruld gehakt erop en dan met kaas erover.
Dit klinkt ook erg goed.
Die beschuit/chili mix kun je natuurlijk overal voor gebruiken. Goed idee.
Of: 3 beschuiten, Chili flakes of een chili pepertje, knoflook, geraspte kaas met elkaar blenderen. (of alles fijn maken en bij elkaar gooien)
Stamppot in de oven met je mengsel erop. Hmmm!
Of stamppot in de oven met geruld gehakt erop en dan met kaas erover.
Dit klinkt ook erg goed.
Die beschuit/chili mix kun je natuurlijk overal voor gebruiken. Goed idee.
zaterdag 26 november 2011 om 17:40
quote:StabiloBoss schreef op 26 november 2011 @ 17:09:
[...]
Dit is het probleem een beetje. Als ik andijvie zie, denk ik aan maizenapap. Getver.Dat heb ik ook heel lang gehad, gatverdamme dat gesnot, mijn moeder deed overal zo'n vies papje doorheen, kun je nagaan spitskool tot snot gekookt met een lading mazena pap erdoorheen Heel blij dat ik op mijzelf woon!. Roergebakken andijve, is totaal anders dan die snotversie, Just give it a try
[...]
Dit is het probleem een beetje. Als ik andijvie zie, denk ik aan maizenapap. Getver.Dat heb ik ook heel lang gehad, gatverdamme dat gesnot, mijn moeder deed overal zo'n vies papje doorheen, kun je nagaan spitskool tot snot gekookt met een lading mazena pap erdoorheen Heel blij dat ik op mijzelf woon!. Roergebakken andijve, is totaal anders dan die snotversie, Just give it a try
zaterdag 26 november 2011 om 18:45
quote:elastiekje schreef op 26 november 2011 @ 17:48:
Ik stem voor stamppot rauwe andijvie
Ik bak altijd spekjes met knoflook en uien. Rasp oude kaas.
Maak een puree van aardappel, melk, klontje boter, zout, peper, kerrie, cayennepeper.
Alles door elkaar. Hmm!
Ik stem ook voor stamppot rauwe andijvie.
Uiteraard met een flinke klodder mosterd, 2-3 gekookte eieren in stukjes en uitgebakken spekjes inclusief vet er doorheen. Op de stamppot: Amsterdamse uien.
Ik stem voor stamppot rauwe andijvie
Ik bak altijd spekjes met knoflook en uien. Rasp oude kaas.
Maak een puree van aardappel, melk, klontje boter, zout, peper, kerrie, cayennepeper.
Alles door elkaar. Hmm!
Ik stem ook voor stamppot rauwe andijvie.
Uiteraard met een flinke klodder mosterd, 2-3 gekookte eieren in stukjes en uitgebakken spekjes inclusief vet er doorheen. Op de stamppot: Amsterdamse uien.
“Don’t look back – you’re not going that way.”