dringend advies nodig!

27-11-2011 13:49 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige wk mijn relatie beeindigd.Ik heb vd ene dag op de andere niks meer van mezelf laten horen.Ik was er in ene helemaal klaar mee.Na een relatie v 5jr vol leugens,bedrog,geweld etc.Heb mezelf volledig gegeven en er niks voor teruggekregen.Ik heb het vanaf juni nog een x met hem geprobeerd,maar voelde al dat ik er heel anders instond,als de vorige jaren.Hij beloofde te zijn veranderd blablabla...Al gauw volgden de leugens etc weer.alleen het geweld bleef uit,waarschijnlijk was dat voor hem al niet meer de moeite.

Aan/uit..ik ging mijn weg en voelde dat ik hem ah loslaten was..het is een proces geweest v jaren,3wkn geleden ging er een knop om,voelde mezelf heel sterk en de need om op eigen benen te staan en mezelf niet meer aan hem dus niets..vast te klampen.het werd mij duidelijk dat na 5jr er geen vooruitgang was,en de toekomst beloofde niet veel meer dan de afgelopen jrn.Vanaf vorige wk vrijdag niets meer van mezelf laten horen,niet meer gebeld,gesmst,niks!! Niet gereageerd op zijn smsjes,belletjes.De behoefte ook niet om te reageren,ik mis hem ook niet.ik mis zijn gezeik niet,het na beneden halen niet,altijd weten wat ik doe en andersom nooit niets vertellen,mis de leugens niet.de knop is om en er is geen weg meer terug.en dat wil ik ook absoluut niet!!! Mijn liefde voor hem is weg.

Nu komt het..Kom erachter dat ik 1 v mijn favoriete paar sneakers en die waren exspensive.bij hem laten liggen :( ik wil ze echt graag terug.in de afgelopen jaren die keren dat hij mij op straat flikkerde omdat hij me zat was of de keren dat ik ben verhuist voor hem,heb ik telkens zoveel spullen weg moeten doen.zoveel kleding en spullen telkens weg moeten doen in de afgelopen jaren.Deze sneakers zijn van mij en ik wil ze terug!! Wat moet ik nu doen? Mailen smsen? Ik wil liever geen contact maar wil ze wel terug.

Iemand tips?
En kijk, er staat hiernaast een mooie reclame van Zalando met sneakers! Die van jou zijn heus niet veel specialer. Ik zou mooi een paar nieuwe kopen.
LOL voor spelling studeren aan de universiteit. Dat leer je toch op de basisschool? En als je vrijheid je niet meer waard is dan je gympies (Dutch word for sneakers) dan zou ik ze gewoon terugvragen en daarmee olie op het vuur gooien. Je bent al vaker bij hem teruggekomen toch?
quote:flip123456789 schreef op 27 november 2011 @ 14:20:

En kijk, er staat hiernaast een mooie reclame van Zalando met sneakers! Die van jou zijn heus niet veel specialer. Ik zou mooi een paar nieuwe kopen. Prima advies. Alweer een probleem opgelost! Zo makkelijk kan het dus zijn TO.
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 14:19:

woww waar sommige mensen behoefte aan hebben,echt te lachwekkende reacties! Zeker allemaal universitair afgestudeerd op spelling en grammatica! Het valt me wel op dat hier een paar dezelfde moekes zitten die zich geroepen voelen op het forum mensen belachelijk te maken of heel bekrompen te reageren,vanachter hun computertje.met wijsheid in pacht!

@ madelief! Thanks voor je normale respons.het is ook geen opening,not at all.wij woonden ook al niet meer samen.ik heb ze daar een x laten liggen.vorig jr zomer ben ik weggegaan bij hem,alles wat ik meenam waren idd de belangrijke spullen die ik nodig had!! Kleding schoenen alles achtergelaten of weggegooid.

Vanaf dat moment weer hele nieuwe garderobe bij elkaar gespaard,mijn eigen spulletjes,mijn eigen huisje ingericht!! Dus alles is voor mij waardevol,van mij! Klaar! Miss is het zo wat duidelijker..hoop normale reacties te ontvangen.

En je komt er nu pas achter dat je expensive schoenen nog daar zijn?

Dan waren ze echt niet zó belangrijk.
'@ madelief! Thanks voor je normale respons.het is ook geen opening,not at all.wij woonden ook al niet meer samen.ik heb ze daar een x laten liggen.vorig jr zomer ben ik weggegaan bij hem,alles wat ik meenam waren idd de belangrijke spullen die ik nodig had!! Kleding schoenen alles achtergelaten of weggegooid.'

Dus waar je schoenen zijn, daar is hij niet?
'Vanaf dat moment weer hele nieuwe garderobe bij elkaar gespaard,mijn eigen spulletjes,mijn eigen huisje ingericht!! Dus alles is voor mij waardevol,van mij! Klaar! Miss is het zo wat duidelijker..hoop normale reacties te ontvangen.'

Dus je hebt nu weer nieuwe spullen of zijn de schoenen de nieuwe spullen?
Maar het goes not at all om die sneakers, it goes over dat she alles zelf paid heeft. Ze waren zo important dat ze ze perse want hebben, because het maakt niets uit dat ze hem niet meer wil see, maar die schoenen thats her life
Hahahahahaha
quote:nicky_67 schreef op 27 november 2011 @ 14:25:

[...]

En je komt er nu pas achter dat je expensive schoenen nog daar zijn?

Dan waren ze echt niet zó belangrijk.

Zoooo eens! (maar dat is geen normale reactie zeker voor je, carmenluca?)

Ohja ik ken je gevoel van alles van nul af aan terug op te moeten starten, meerdere keren, maar mijn wereld vergaat niet van een paar dure sneakers. Ik kies, zoals iemand het al heel mooi hier zei, liever mijn leven en vrijheid dan een stel sneakers, en dan mogen ze tweeduizend euro gekost hebben bij wijze van spreken.

Jij begint ineens over moekes, en bekrompen enz enz, sorry maar al die "moekes en bekrompen mensen" geven je wel de beste raad die je maar kan krijgen, aangezien jij BEWEERT geen confrontatie met hem te willen aangaan. En je kan dan vinden dat wij je belachelijk willen maken, maar heb je dan zelf niet door hoe belachelijk jij reageert erop? Je vliegt zo uit dat ik bijna zoiets heb van: ik zal maar een kist gaan bestellen want die overleeft de avond niet meer! En je vraagt er nota bene ZELF om, om meningen!!
quote:feeks schreef op 27 november 2011 @ 14:27:

Maar het goes not at all om die sneakers, it goes over dat she alles zelf paid heeft. Ze waren zo important dat ze ze perse want hebben, because het maakt niets uit dat ze hem niet meer wil see, maar die schoenen thats her lifeLOL!!!
@ madelief

we woonden niet meer samen.vorig jr zomer bij hem weggaan.heb een tijdje bij mijn ouders gewoond,kunnen sparen,en weer op mezelf gaan wonen,die waren dus nieuw.in juni dit jaar zocht hij weer contact en heb mezelf toen weer met hem ingelaten,dat heb ik beschreven in mijn opening.

Gympies,sneakers,300euro of 40 euro.

Pfff het is zondag.relax!!
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 14:34:

@ madelief

we woonden niet meer samen.vorig jr zomer bij hem weggaan.heb een tijdje bij mijn ouders gewoond,kunnen sparen,en weer op mezelf gaan wonen,die waren dus nieuw.in juni dit jaar zocht hij weer contact en heb mezelf toen weer met hem ingelaten,dat heb ik beschreven in mijn opening.

Pfff het is zondag.relax!!Volg je eigen raad dan even op, de raad die anderen je geven is toch niet normaal...
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 14:34:

@ madelief

Pfff het is zondag.relax!!Ik neem aan dat je het tegen jezelf hebt?
quote:Prachtnaam schreef op 27 november 2011 @ 13:55:

Brfje op de mt lggn mt d vrg nr je schnen Aanblln, chter de hg vrstppn schoenen vrgn ls d dur wr dcht is schnen pkken en weer vertrkknZo kan het zonder confrontatie.
Geef zijn adres maar, haal ik ze wel op.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:flutzel schreef op 27 november 2011 @ 14:36:

[...]

Volg je eigen raad dan even op, de raad die anderen je geven is toch niet normaal...Haha, je was me nét voor!
quote:Stromboli schreef op 27 november 2011 @ 14:37:

[...]

Haha, je was me nét voor!Hihi, had het net ook gezien
Ik zou me ook niet druk maken om die schoenen maar goed, jij dus wel (en dat moet je ook zelf weten). Mijn advies: vraag een vriendin/vriend/zus/etc ze op te halen bij hem of stuur een lege doos naar hem op met een geschreven verzoekje de schoenen aan je terug te sturen. Lijkt mij dat je bij een postagentschap wel een frankeersticker voor de verzendkosten kunt kopen en die stuur je mee. Wellicht vertikt hij het maar dit lijken mij de enige 2 opties zonder confrontatie.

Als hij het vertikt en je wilt absoluut geen confrontatie zou ik het er verder bij laten zitten en je "verlies" nemen, anders lijkt het toch veel op alsnog een opening naar contact willen forceren.
@ flutzel

je hebt gelijk.maar direct hele kinderachtige reacties omdat ik een woordje verkeerd typ,sneakers geen gympies noem,flauwe reacties van hele sterke vrouwen met sterke meningen en die sterk zijn voor dit soort situaties of er zich nog nooit in hebben bevonden.Kom op! Ik lees dit wel vaker bij meiden die hier hun probleem voorleggen en dan lees ik van bepaalde mensen hele flauwe reacties.op een seconde na het posten al!! Die zich geroepen voelen om een ander belachelijk te maken,achter hun computertje.

Hou daar niet zo van!! En dan nog heel lomp reageren op mijn reactie daarop.

Zie nergens geen foto,of info over een persoon.dus weet wie ik voor me heb en zonder dat ik dat heb,veroordeel ik mensen niet!! Lekker makkelijk om vanachter je computertje je scheur open te trekken.
Als hij weet dat jij die schoenen zo belangrijk vind word het sowiso een machtsmiddel van hem.....Want hij heeft iets wat jij wilt en jij bent iets wat hij wilt....

Dus ik denk dat je er niks mee op schiet om het door een ander te laten of zelf te halen en zou het hoe jammer en balen ook het laten gaan. Want de kans dat jij ze terug met de voorgeschiedenis wat je geschreven hebt is nihil.
raad prima afzeiken niet okee!

Maar goed..

Fijne zondag iedereen!
Ik had die dingen echt allang weggegooid als ik hem was.
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 14:41:

@ flutzel

je hebt gelijk.maar direct hele kinderachtige reacties omdat ik een woordje verkeerd typ,sneakers geen gympies noem,flauwe reacties van hele sterke vrouwen met sterke meningen en die sterk zijn voor dit soort situaties of er zich nog nooit in hebben bevonden.Kom op! Ik lees dit wel vaker bij meiden die hier hun probleem voorleggen en dan lees ik van bepaalde mensen hele flauwe reacties.op een seconde na het posten al!! Die zich geroepen voelen om een ander belachelijk te maken,achter hun computertje.

Zie nergens geen foto,of info over een persoon.dus weet wie ik voor me heb en zonder dat ik dat heb,veroordeel ik mensen niet!! Lekker makkelijk om vanachter je computertje je scheur open te trekken.Maar dat doe je zelf ook, dus kom op, steek je hand in eigen boezem.quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 14:19:

woww waar sommige mensen behoefte aan hebben,echt te lachwekkende reacties! Zeker allemaal universitair afgestudeerd op spelling en grammatica! Het valt me wel op dat hier een paar dezelfde moekes zitten die zich geroepen voelen op het forum mensen belachelijk te maken of heel bekrompen te reageren,vanachter hun computertje.met wijsheid in pacht!

.Maar goed, geef zijn adres maar, ga ik ze wel halen voor je.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 14:41:

@ flutzel

Zie nergens geen foto,of info over een persoon.dus weet wie ik voor me heb en zonder dat ik dat heb,veroordeel ik mensen niet!! Lekker makkelijk om vanachter je computertje je scheur open te trekken.In het echte leven zou ik mijn scheur ook tegen je opentrekken hoor, en ik heb het helemaal niet gehad op typefouten en dergelijke. En ik ben niet bepaalde mensen! Misschien er eens bij stilgestaan dat je een lompe reactie uitlokt door zelf lomp te gaan lopen doen? En je veroordeelt wel want iedereen die niet in jou straatje praat is bekrompen of voelt zich blijkbaar geroepen om anderen belachelijk te maken. Het gros van het forum reageert op hoe jij reageert in je topic, weet niet of je dat doorhebt?? Maar als je wil kunnen we wel effe een datumpje prikken hoor, ik ben net zo groot achter mijn schermpje als in real life, dat wil ik van jou nog wel eens zien als je nou huilie speelt voor een stel sneakers. Lekker diepzinnig ook die sneakers...
Weet hij deze keer dat het uit is, aangezien je gewoon niets meer hebt laten horen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven