dringend advies nodig!

27-11-2011 13:49 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorige wk mijn relatie beeindigd.Ik heb vd ene dag op de andere niks meer van mezelf laten horen.Ik was er in ene helemaal klaar mee.Na een relatie v 5jr vol leugens,bedrog,geweld etc.Heb mezelf volledig gegeven en er niks voor teruggekregen.Ik heb het vanaf juni nog een x met hem geprobeerd,maar voelde al dat ik er heel anders instond,als de vorige jaren.Hij beloofde te zijn veranderd blablabla...Al gauw volgden de leugens etc weer.alleen het geweld bleef uit,waarschijnlijk was dat voor hem al niet meer de moeite.

Aan/uit..ik ging mijn weg en voelde dat ik hem ah loslaten was..het is een proces geweest v jaren,3wkn geleden ging er een knop om,voelde mezelf heel sterk en de need om op eigen benen te staan en mezelf niet meer aan hem dus niets..vast te klampen.het werd mij duidelijk dat na 5jr er geen vooruitgang was,en de toekomst beloofde niet veel meer dan de afgelopen jrn.Vanaf vorige wk vrijdag niets meer van mezelf laten horen,niet meer gebeld,gesmst,niks!! Niet gereageerd op zijn smsjes,belletjes.De behoefte ook niet om te reageren,ik mis hem ook niet.ik mis zijn gezeik niet,het na beneden halen niet,altijd weten wat ik doe en andersom nooit niets vertellen,mis de leugens niet.de knop is om en er is geen weg meer terug.en dat wil ik ook absoluut niet!!! Mijn liefde voor hem is weg.

Nu komt het..Kom erachter dat ik 1 v mijn favoriete paar sneakers en die waren exspensive.bij hem laten liggen :( ik wil ze echt graag terug.in de afgelopen jaren die keren dat hij mij op straat flikkerde omdat hij me zat was of de keren dat ik ben verhuist voor hem,heb ik telkens zoveel spullen weg moeten doen.zoveel kleding en spullen telkens weg moeten doen in de afgelopen jaren.Deze sneakers zijn van mij en ik wil ze terug!! Wat moet ik nu doen? Mailen smsen? Ik wil liever geen contact maar wil ze wel terug.

Iemand tips?
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 15:11:

@ tickel net of ik het aanbod serieus neem.

Excuses voor mijn reacties op flauwe reacties.heb alleen de tijd niet om uit te leggen dat er meer achter zit dan alleen de gympies.het heeft niks te maken met een opening zoeken,als ik die wil,bel ik hem wel,een smsje is zo gestuurd.Het wás een serieus aanbod. En dat er meer achter zit hoef je niet uit te leggen, maar reageer dan ook niet zo overtrokken. Dit was jouw keuze om het zo neer te zetten.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Jeee.... zit met stijgende verbazing dit topic te lezen. Maar dan wel om jouw rare reacties Carmenluca, die van de anderen zijn puur gebaseerd op jouw hysterische manier van reageren. Beetje zelfreflectie kan geen kwaad...
quote:Tickel schreef op 27 november 2011 @ 15:12:

[...]

Ik vergeef het je, maar misschien moet ik een topic openen over het gevoel wat ik nu heb? Ik zou het gelijk doen. Dit is een zeer ernstig probleem volgens mij.
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 15:11:

@ tickel net of ik het aanbod serieus neem.

Excuses voor mijn reacties op flauwe reacties.heb alleen de tijd niet om uit te leggen dat er meer achter zit dan alleen de gympies.het heeft niks te maken met een opening zoeken,als ik die wil,bel ik hem wel,een smsje is zo gestuurd.

Zooo en zonder uit je panty te schieten deze keer?

Bereik je meer mee dan uit je panty schieten. En je hoeft je levensverhaal niet neer te pennen, maar een beetje normaal (zonder uit je panty te schieten) kan ook, krijg je die flauwe reacties ook niet terug, heel simpel.
¤300 voor een paar sneakers??

En dan vergeet je ze mee te nemen???

Serieus schoenen van ¤300 trek ik niet eens meer uit!

IK snap de heisa na een jaar dan ook niet zo...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
die gympies heb ik gekocht op mijn eerste tripje naar barcelona samen met iemand die heel veel voor mij betekende en precies dezelfde kocht en afgelopen zomer is overleden aan kanker.
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 15:17:

die gympies heb ik gekocht op mijn eerste tripje naar barcelona samen met iemand die heel veel voor mij betekende en precies dezelfde kocht en afgelopen zomer is overleden aan kanker.En denk je nu minder aan die iemand? Kan snappen dat ze je dan dierbaarder zijn, maar het is toch niet zo dat die iemand dan uit je hart en herinneringen verdwijnt of zie ik dat verkeerd? En wat is nu de link naar die persoon en hoe duur ze wel niet geweest zijn, want daar hamerde je ook nogal op? Hadden ze minder waard geweest als ze alleen maar een link naar die persoon hadden en twintig euro hadden gekost? (oprechte reactie, even voor alle duidelijkheid)
legde dat dus in het begin al uit en dat je niet zomaar kunt zeggen of iets wel of niet belangrijk is voor een ander.
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 14:03:

sorry hoor maar het is niet aan een ander om te bepalen wat wel of niet belangrijk is voor mij?

Nieuw leven,nieuwe schoenen?

Die schoenen waren expensive,van mijn eigen verdiende centen betaald,was trots op de schoenen,en onwijs blij mee.hij heeft al zoveel van mij kapotgemaakt,weggenomen enz.waar ik blij mee was,of het nu schoenen zijn of bij wijze een auto? Want niemand die zegt ohh nieuw leven dus laat die auto maar staan joh.

Ik vraag dus advies hoe dit aan te pakken zonder een confrontatie..

Als je er zo zuinig op was zoals je beschrijft dan had je ze de laatste keer dat je bij hem thuis was al die paar schoenen mee genomen. Blijkbaar zijn ze toch niet zo belangrijk voor je als je hierboven beweerd..

Nieuw leven , nieuwe schoenen ben t helemaal met diegene eens die dat heeft geschreven.
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 15:20:

legde dat dus in het begin al uit en dat je niet zomaar kunt zeggen of iets wel of niet belangrijk is voor een ander.Ja maar dat leg je nou wel iets rustiger uit, en jij weet ook niet wat anderen hier niet of wel belangrijk vinden, de mensen in het begin gaven je raad voor wat het beste was voor jou, aangezien de relatie al niet je-van-het was en je geen confrontatie wou aangaan.

die gympies heb ik gekocht op mijn eerste tripje naar barcelona samen met iemand die heel veel voor mij betekende en precies dezelfde kocht en afgelopen zomer is overleden aan kanker.

Maar serieus hè, als dat zo was dan was je ze bij het weggaan niet vergeten

Of dan had je er de dag daarna wel aan gedacht

Niet na een jaar....

Toen ik op stel en sprong bij mijn ex vertrok een aantal jaar geleden lag daar ook nog een ring.

Zodra ik dat in de smiezen kreeg heb ik ook een mailtje gestuurd met de vraag of een goede vriendin van mij die op kom komen halen

Die had ik daar echt geen jaar laten liggen hoor
Nooit oude schoenen wegdoen voordat je nieuwe hebt.
quote:Murdoch schreef op 27 november 2011 @ 15:23:

Nooit oude schoenen wegdoen voordat je nieuwe hebt.
ik heb net ook al een keer geplaatst,40 euro of 300 euro,it does not matter to me..ze zijn mij gewoon dierbaar.klaar.dat maak ik de heletijd al duidelijk.

En ik kom er niet nu in ene achter.ik zit hier dus gewoon mee,omdat ik geen contact wil zoeken.

Heb voor dat tripje gespaard,samen met mijn vriendin.onwijs leuke dagen gehad.zagen beide die sneakers in dat winkeltje,beide de sneakers gekocht,ze waren in dit geval expensive,maar al waren ze 10euro,het was juist die dag,en een leuk moment.en dat we ze toch maar kochten omdat we ze beide zo graag wilde hebben.en door het verleden met mijn ex waardeer ik nog meer het feit dat ik zelf alles koop,ben dus zuinig op mijn spullen.
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 14:50:

dankje vogelbekdier voor je normale respons!

Idd.

Hij had een sjaal bij mij laten liggen,waarvan ik wist dat hij die graag droeg.die heb ik in een envelop gedaan en naar hem opgestuurd.

Ik ga eens rondsnuffelen op MP,deze sneakers had ik gekocht in Barcelona,in een heel leuk winkeltje,mijn eerste tripje alleen!

Je 1e tripje alleen ?

Je schreef hierboven dat je met iemand was die kanker had en is overleden.. Die had dezelfde ?
Kan een gezamelijke kennis van jullie die schoenen dan niet even halen?
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Tja dat is klote dat je ze nu niet meer hebt, maar ik blijf er wel bij als je in een relatie heb gezeten met iemand agressief is enz enz en al eerder spullen van je weg heeft gegooid Dat jou schoenen dan weer een strohalm zijn om je terug te pakken en zo blijf je in dezelfde situatie zitten.

Ik heb het zelfde gehad met mijn kinderfoto's en geld wat ik nog kreeg van mijn ex. Mijn ex had mijn kinderfotos nog en ik wou ze terug en dat werd zijn machtsmiddel om zo in contact te blijven met mij. Ik zou ze alleen maar terug krijgen als ik zelf zou ophalen en niemand anders! Uiteindelijk heb ik mijn kinderfoto's maar vaarwel gezegd anders kwam ik nooit meer van hem af uit mijn leven. En het geld heb ik nooit meer gezien.

De foto's vind ik persoonlijk erger dan het geld, maar ja ik vond daarboven op mezelf nog belangrijker dan maar naar zijn pijpen te dansen en alles maar te doen wat hij zei.
Volgens mi jgaat het helemaal niet om je schoenen/sneakers.. Maar gewoon omdat je ex jou nu al een paar dagen met rust laat en je waarschijnlijk niet meer belt omdat hij jou ook niet meer hoeft.

Nu wil je graag weten of je onder het mom *schoenen halen* naar hem toe kan gaan zodat je hem weer te spreken en te zien krijgt. Want ondanks dat jij zegt dat je hem zat bent , lijkt het en komt het over alsof je hem maar al te graag terug wil nu hij niets meer van zich laat horen.
@ summerdance,wijsneus..lezen!!

Ze liggen daar niet al een jaar!!! Ik heb er vorige week een einde aan gemaakt.ben ervoor meerdere keren bij hem geweest,en daar laten staan.heel dom van me.niet aan gedacht om eerst die schoenen te halen en het dan uit te maken jemigg.
TO, heb je verder geen foto's/aandenkens aan die persoon? Ik snap dat ze dierbaar zijn, maar tegelijkertijd heb je toch die schoenen niet nodig om aan die mooie reis te denken?

In je OP en eerste reactues heb je het trouwens alleen over dat ze zo exspensive waren, daarna dat het een aandenken is van je eerste tripje alleen, nu is het een aandenken aan een tripje met een dierbare. Maakt mij niet uit wat waar is, maar het is niet handig in een topic.
quote:kopjekoffie70 schreef op 27 november 2011 @ 15:26:

Kan een gezamelijke kennis van jullie die schoenen dan niet even halen?

Ik snap ook met de beste wil van de wereld het probleem niet

Je geeft zijn nummer aan een vriendin, je vraagt of zij wil bellen, ze gaat die schoenen halen...klaar!
quote:carmenluca schreef op 27 november 2011 @ 15:29:

@ summerdance,wijsneus..lezen!!

Ze liggen daar niet al een jaar!!! Ik heb er vorige week een einde aan gemaakt.ben ervoor meerdere keren bij hem geweest,en daar laten staan.heel dom van me.niet aan gedacht om eerst die schoenen te halen en het dan uit te maken jemigg.Hey zoek het lekker uit met je flutschoenen van je!
Allemachtig.

Bel die gozer op, zeg dat je je schoenen komt halen en wens hem daarna een fijn leven verder.
zespri lezen!! Wijsneus

Ik ben eruit mbt de sneakers.

Thanks vogelbekdier voor je reactie.
Geeft SD een hand.. Aangenaam kennis te maken Wijsneus !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven