Timide vs beest

27-11-2011 16:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat wordt verstaan onder timide in bed en wat onder beest in bed? Dus welke specifieke acties? Wat heeft de voorkeur en waarom?
Ja, daar is geen flikker aan, he? Zo een saaie vent.
Maar made_lief dat klinkt wel vreemd...

Heb je eindelijk een geinteresseerde vriend, doe je niks, hoe kan dat?
Nouja ik denk dat dat komt doordat we het op omgekeerde volgorde doen.
Nou, dan moet je dus wat meer een beest in bed worden

Misschien heeft hij wel geen idee wat hij mist. Experimenteren is toch leuk? En er hoeft toch geen vaste volgorde in klaarkomen of het vrijen/neuken op zich te zitten? Gewoon af en toe zelf de touwtjes in handen nemen.
Experimenteren vind ik altijd wel fijn met speeltjes en een rollenspelletje vind ik ook wel wat. Ruig of rustig? Denk ik toch afhankelijk van het rollenspel. Maar net wat erbij past.
Maar hebben jullie ook perioden gehad dat het allemaal wat minder was. Heb het gwvoel dat ik door alle problemen en drukte gewoon minder zin in rompslomp heb. Zo van heb wel zin, maar ben liever lui dan moe?
Mnee, het feit dat ik open sta voor experimenteren betekent niet automatisch dat mijn sexleven ook zo spectaculair is helaas. :( Op het moment sowieso niet, want ik ben vrijgezel!

Nu ik vrijgezel ben heb ik trouwens ook weleens gedacht over sex met een andere vrouw, maar dan puur alleen om elkaar te verwennen. Niet voor een relatie...
Het is fijn om een zeester te zijn.
quote:_made_lief_ schreef op 27 november 2011 @ 16:24:

Nouja ik denk dat dat komt doordat we het op omgekeerde volgorde doen, dus hij komt eerst, dan ik pas.

Dat komt ook een beetje door mij, want ik kom moeilijk klaar als hij nog niet in mij is geweest, want dat vind ik juist opwindend. Maar als hij mij pas na zijn hoogtepunt laat klaarkomen, dan voelt het meer als een klusje dan dat hij er echt zin in heeft.

Nou? Dan ga je toch samen klaarkomen als hij in je zit? Neem je eigen vingers of een vibo erbij ( als je door alleen neuken niet klaarkomt), succes verzekerd. Heb je ook niet het gevoel dat hij een klusje moet klaren........
Volgens mij is het handiger om het er met hem over te hebben dat hij wacht met klaarkomen totdat jij ook zo ver bent.

Dus als hij voelt dat hij het bijna niet meer gaat houden dan moet hij even stoppen en wat lekkere dingen bij jou doen. B.v. beffen of vingeren of desnoods alleen strelen o.i.d.

Bij hem kan dan de ergste geile spanning even zakken en wordt jij wat extra vervend. Daarna kan hij weer door.
Beter te laat dan over tijd.
quote:tape_ schreef op zondag 27 november 2011 23:26 Het is fijn om een zeester te zijn.*hik* ken ik jou?
Common sense is not so common.
Voltaire
-
Timide versus beest?

Degene die timide is néémt ( leest; krijgt ) , en zal geven op verzoek. Een beest neemt en geeft.

Een timide persoon zal in bed per toeval krijgen wat ze leuk vindt. Een beest zorgt dat ze er alles aan doet om het leuk te hebben.

Ik prefereer een beest in bed.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
mooi gezegd BGB, en doe mij ook maar een beest idd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven