Samenwonen

27-11-2011 12:48 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw en ik lees altijd de Viva en dacht misschien kan ik mijn probleem op het forum neerzetten!

Ik woon nu een maand samen met mijn vriend, dit omdat ik constant ruzie had met mijn ouders en daarom wil ik niet meer bij die twee wonen. Ik ben dus bij mijn vriend ingetrokken, het is allemaal heel snel gegaan maar het moest wel. Ikzelf werk en studeer maar ik verdien (met alles bij elkaar) maar 300 euro in de maand. Mijn ouders waren het helemaal niet met me eens dat ik uit huis ging maar ze kunnen me niks meer vertellen aangezien ik volwassen ben.

Het samenwonen gaat opzich goed. Het probleem is dat ik hem eigenlijk helemaal niet meer zo leuk vind. Ik ben in zekere zin afhankelijk van hem dus uitmaken is niet slim op dit moment. Of ik moet weer terug naar mijn ouders.

Mijn vriend is echt heel aardig/lief en alles maar veel te jaloers. Ik ben één keer vreemdgegaan en daar is hij nog steeds niet overheen. Hij laat me wel vrij maar hij wantrouwt me constant.

Een voorbeeld is: vorig weekend ging ik naar een feest van een vriendin en daarna naar een discotheek. Ik was om 7 uur thuis, ik kruip in bed naast hem en ik rook heel erg naar alcohol (logisch ook). Is hij meteen weer boos omdat ik laat thuis kom en volgens hem teveel heb gedronken en die boosheid duurt dan weer een paar dagen.

Ik erger me aan hem en ik gebruik hem ook voor bepaalde dingen. Het siert mezelf niet, dat weet ik, maar ik heb geen andere keuze. Komt er ook nog bij dat ik me echt aan hem irriteer met zijn onzekere en wantrouwende gedrag.

Ik heb geen idee wat ik moet doen met deze situatie.. Het huis uit en terug naar mijn ouders of een andere baan zien te vinden waardoor ik een eigen studentenkamer kan betalen en waardoor ik nog steeds kan studeren, maar wat voor baan is dat?
Domme kip. Lekker zo doorgaan. Top!
quote:Demissionair schreef op 27 november 2011 @ 16:22:

Domme kip. Lekker zo doorgaan. Top!Joh, laat je niet uit de tent lokken door deze zondagmiddagtrol. Schrijfstijl is ook erg bekend plus de rode draad door dit, en al die andere, topics: zichzelf neerzetten als onverantwoordelijk, maar knappe, luie 18 jarige studente die teert op andermans zak. Tja, hoe trollig wil je het hebben?
Ik liet me uit de tent lokken Bell.
quote:leelee3 schreef op 27 november 2011 @ 15:25:

TO, voor jou is het de bemoeienissen van hem en het zeurgedrag.

Voor hem is het het vreemdgaan, nergens aan meebetalen, geldzuigen, op reis gaan met anderen ipv het aan hem te geven/besteden als een bedankje voor alles, het ongelofelijk egoistische karakter, het blowen/drinken, het nooit eens rekening met hem houden, het gekrijs dat hij voor je MOET KOKEN omdat hij dat altijd al doet (alsof dat nogniet genoeg is), het rommelige, het geenzinomgelduittegevenaanstommedingen-dusdoejijdatmaar. Enfin, kan nog wel even zo door maar ik denk dat iedereen het wel snaptAlleen TO niet.
quote:politicus schreef op 27 november 2011 @ 15:58:

[...]

ik vind uiterlijk het belangrijkste op dit moment. Ik had ook niets anders verwacht. Zo heerlijk oppervlakkig :puke:
quote:bellissima_2 schreef op 27 november 2011 @ 16:26:

[...]

Joh, laat je niet uit de tent lokken door deze zondagmiddagtrol. Schrijfstijl is ook erg bekend plus de rode draad door dit, en al die andere, topics: zichzelf neerzetten als onverantwoordelijk, maar knappe, luie 18 jarige studente die teert op andermans zak. Tja, hoe trollig wil je het hebben? Maar we kunnen ons er zo lekker op uitleven!
quote:politicus schreef op 27 november 2011 @ 16:01:

[...]

Hoezo dat? Ik zie het zelf niet als iets super ergs. Nu.Oei
quote:politicus schreef op 27 november 2011 @ 15:50:

Ik heb het ondertussen al vier keer gehad en ik ben niet zwanger. Stel, ik zou alsnog zwanger zijn, ga ik voor een abortus. Hard, maar dat is de enige oplossing. Ik kan geen kind opvoeden als ik niet eens voor mezelf kan zorgen financieel. Sowieso, zo ver komt het niet eens dat ik op deze leeftijd zwanger raak.

Financieel kun je niet voor jezelf zorgen en nog om veel meer niet zo te lezen.

Net 18 jaar, al 4x MAP en dit in je korte relatie(s)

Is een boek schrijven niet iets voor je?
quote:terra84 schreef op 27 november 2011 @ 15:56:

Doet me verdomd veel denken aan Ikbenlief...Ook zo'n onnozel ding...

Maar waarschijnlijk is dat al 1000x geopperd..Excuses!

Je bent inderdaad niet de enige die dat denkt.

Wat dacht je van dat dit topic als een project voor haar studie aan de uni, iets met communicatie oid.
Nu geloof ik er al helemáál niks meer van, met dat gelul over abortus en morning after pillen. Niemand is zó stom!
Even bijgelezen, ik ga helemaal stuk *trekt zak chips open* Dat gezegd hebbende, ik hoop dat TO echt een trol is want het lijkt me voor de mensen in haar omgeving een hel om haar om zich heen te hebben. En helaas ken ik mensen die echt zoals haar (of is het zij?) denken, dus ze is nog niet eens zo heel denkbeeldig.
Ikbenlief/aardbei; kom eens met wat beters joh.
quote:politicus schreef op 27 november 2011 @ 15:50:

Ik heb het ondertussen al vier keer gehad en ik ben niet zwanger. Stel, ik zou alsnog zwanger zijn, ga ik voor een abortus. Hard, maar dat is de enige oplossing. Ik kan geen kind opvoeden als ik niet eens voor mezelf kan zorgen financieel. Sowieso, zo ver komt het niet eens dat ik op deze leeftijd zwanger raak.

Zo volwassen en verstandig ben je dus niet als dit je al 4x is overkomen.

En dit doet me idd denken aan iemand anders van 18, met een leuke trainer, vriend die boos wordt als ze niets van zich laat horen tijdens een avond stappen terwijl ze dit wel zou doen en zich heeeeel slim voelt omdat ze naar de uni gaat. Jaa het lichtje gaat branden hier hoor!
quote:flip123456789 schreef op 27 november 2011 @ 16:49:

[...]

Maar we kunnen ons er zo lekker op uitleven!
quote:limelight schreef op 27 november 2011 @ 16:53:

[...]

Financieel kun je niet voor jezelf zorgen en nog om veel meer niet zo te lezen.

Net 18 jaar, al 4x MAP en dit in je korte relatie(s)

Is een boek schrijven niet iets voor je?Binnen een relatie, ja. Niets mis mee, kan gebeuren. Er zijn zoveel meiden die dit hebben. Ik ben daar trouwens niet de enige in, in die zin is mijn vriend dus ook onverantwoordelijk aangezien hij meewerkt.
quote:panadol schreef op 27 november 2011 @ 16:21:

[...]

Dit doe je met je vriend toch ook.

Waarom dan bij een zwangerschap niet?Ik heb mijn vriend zoveel te bieden. Wat denk je? Dat we alleen maar ruzie hebben en verder alleen maar samen eten en dat is het? We hebben samen heel erg veel leuke momenten, we doen leuke dingen, we kunnen echt heel erg lachen met elkaar en ga zo maar door. Ik heb hem genoeg te bieden. Een relatie gaat toch niet alleen maar om het financiële gebied en het huishouden?
En over dat op vakantie gaan; ik ga met oud en nieuw met hem naar Praag. Zijn voorstel. Zijn mijn ouders het ook niet mee eens maar die hebben niets te zeggen.
quote:politicus schreef op 27 november 2011 @ 18:00:

[...]

Ik heb mijn vriend zoveel te bieden. Wat denk je? Dat we alleen maar ruzie hebben en verder alleen maar samen eten en dat is het? We hebben samen heel erg veel leuke momenten, we doen leuke dingen, we kunnen echt heel erg lachen met elkaar en ga zo maar door. Ik heb hem genoeg te bieden. Een relatie gaat toch niet alleen maar om het financiële gebied en het huishouden?Ja, maar zodra ik weet dat iemand niet van me houdt en alleen maar bij me blijft omdat ze dan niks hoeft te betalen, dan ben ik er toch wel heel snel klaar mee. Wat je te bieden hebt, is alleen maar toneelspel en leugenarij.
quote:politicus schreef op 27 november 2011 @ 18:03:

En over dat op vakantie gaan; ik ga met oud en nieuw met hem naar Praag. Zijn voorstel. Zijn mijn ouders het ook niet mee eens maar die hebben niets te zeggen.En dat betaalt hij, neem ik aan? Je had ook gewoon NIET met je vriendin naar Londen kunnen gaan en je eigen deel van de reis naar Praag kunnen betalen. Maar dat komt blijkbaar niet in je op. Je voelt je ergens wel schuldig zeg je, maar doe daar dan wat aan!
quote:politicus schreef op 27 november 2011 @ 17:58:

[...]

Binnen een relatie, ja. Niets mis mee, kan gebeuren. Er zijn zoveel meiden die dit hebben. Ik ben daar trouwens niet de enige in, in die zin is mijn vriend dus ook onverantwoordelijk aangezien hij meewerkt.Oh ja, dat is zóóóóóó normaal. Iedereen heeft onveilige seks en slikt morning after pillen bij de vleet. En voor een abortusje draaien we onze hand niet om. Jezus meid, jij spoort echt niet!
Ik daag je uit: laat je vriend dit topic lezen
quote:Stampertje_78 schreef op 27 november 2011 @ 18:09:

Ik daag je uit: laat je vriend dit topic lezenHaar imaginary friend?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 27 november 2011 @ 18:14:

[...]

Haar imaginary friend?Ja die
quote:himalaya schreef op 27 november 2011 @ 18:14:

[...]

Haar imaginary friend?Jaaaah! En die gaat hier lekker meekletsen, gezellie! Ik stel de nick "watbeniktocheenoen" voor.
quote:politicus schreef op 27 november 2011 @ 18:00:

[...]

Ik heb mijn vriend zoveel te bieden. Wat denk je? Dat we alleen maar ruzie hebben en verder alleen maar samen eten en dat is het? We hebben samen heel erg veel leuke momenten, we doen leuke dingen, we kunnen echt heel erg lachen met elkaar en ga zo maar door. Ik heb hem genoeg te bieden. Een relatie gaat toch niet alleen maar om het financiële gebied en het huishouden?

Je begint jezelf nu wel tegen te spreken.In jou relatie misbruik jij je vriend toch gewoon om het geld.

Dit is wat jezelf schrijft in eerdere berichten.

En jij lacht wel omdat je van 300 euro laarzen koopt en blowen en zuipen . Als je de pil vergeet pak je toch gewoon morning after zolang je vent maar kookt en betaald en jij jezelf voor een wip beschikbaar stelt.En jij heb hem genoeg te bieden HAHAHA je vagina ja en verder kom je niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven