Samenwonen

27-11-2011 12:48 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw en ik lees altijd de Viva en dacht misschien kan ik mijn probleem op het forum neerzetten!

Ik woon nu een maand samen met mijn vriend, dit omdat ik constant ruzie had met mijn ouders en daarom wil ik niet meer bij die twee wonen. Ik ben dus bij mijn vriend ingetrokken, het is allemaal heel snel gegaan maar het moest wel. Ikzelf werk en studeer maar ik verdien (met alles bij elkaar) maar 300 euro in de maand. Mijn ouders waren het helemaal niet met me eens dat ik uit huis ging maar ze kunnen me niks meer vertellen aangezien ik volwassen ben.

Het samenwonen gaat opzich goed. Het probleem is dat ik hem eigenlijk helemaal niet meer zo leuk vind. Ik ben in zekere zin afhankelijk van hem dus uitmaken is niet slim op dit moment. Of ik moet weer terug naar mijn ouders.

Mijn vriend is echt heel aardig/lief en alles maar veel te jaloers. Ik ben één keer vreemdgegaan en daar is hij nog steeds niet overheen. Hij laat me wel vrij maar hij wantrouwt me constant.

Een voorbeeld is: vorig weekend ging ik naar een feest van een vriendin en daarna naar een discotheek. Ik was om 7 uur thuis, ik kruip in bed naast hem en ik rook heel erg naar alcohol (logisch ook). Is hij meteen weer boos omdat ik laat thuis kom en volgens hem teveel heb gedronken en die boosheid duurt dan weer een paar dagen.

Ik erger me aan hem en ik gebruik hem ook voor bepaalde dingen. Het siert mezelf niet, dat weet ik, maar ik heb geen andere keuze. Komt er ook nog bij dat ik me echt aan hem irriteer met zijn onzekere en wantrouwende gedrag.

Ik heb geen idee wat ik moet doen met deze situatie.. Het huis uit en terug naar mijn ouders of een andere baan zien te vinden waardoor ik een eigen studentenkamer kan betalen en waardoor ik nog steeds kan studeren, maar wat voor baan is dat?
Ok, en zo gaat de soap een nieuwe aflevering in...stalken! Tuurlijk, laat me raden: hij stalkt je omdat hij je terug wil, dus hij is zielig, jij schrijft hier volgende week dat je bij hem terug bent of dat hij nu ook bij je ouders woont of zo. hahahaha, dit is echt geweldig. Stalken, binnen 1 dag?????? Hoe oud ben je eigenlijk?
TO moet nog maar eens in haar woordenboek kijken wat stalken en eerlijk zijn betekent. Als ze eerlijk is geweest zal elke normale jongen in zn handen knijpen dat ze dr spullen heeft gepakt en uit ze leven is verdwenen!

To wat heb je hem precies verteld?

Kom op joh, we zitten in spanning te wachten hoe deze soap verdergaat.
.
Toch maar niet?

Ik vraag me af of we TO nog terugzien, volgens mij heeft ze een ban: politicus in "meisje wat doe je je zelf aan?!"
en toen was het stil...LOL
nu zijn je vader & moeder wel goed genoeg..... egoïstisch.
nou, zou graag willen weten hoe het is gegaan met lulletje lampekatoen...
De fantasie is op, ze weet niks meer te bedenken en is aan het slijmen bij pappie en mammie..Beetje zielig doen.
Komop, we wachten op het vervolg...toe dan...
Slap hoor, ons lastigvallen met kletsverhalen en dan niets meer zeggen over reactie van vriendje-lief. Mensen, ze heeft alles verzonnen.
quote:yvonjaspers schreef op 03 december 2011 @ 14:42:

Toch maar niet?

Ik vraag me af of we TO nog terugzien, volgens mij heeft ze een ban: politicus in "meisje wat doe je je zelf aan?!"Leuk, een mod met humor. Maar als ze een ban heeft kan ze dus niet meer schrijven he. Als jullie haar echt missen wil ik best mijn creativiteit aan het werk zetten hoor (nee mod, dit is geen trolaankondiging, maar een grapje).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven