Vriend vertrokken :-(

27-11-2011 12:02 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me heel rot. Ik heb een beetje moeilijke relatie al twee jaar. Hij werkt niet, geen uitkering uit zijn huis gezet en woont weer bij zijn ouders en blowt veel. Maar goed ondanks dit hou ik toch van hem en zijn er gevoelens. Pas ben ik om dingen wel erg boos geweest door zijn soms woedeaanvallen en heb ik hem twee weken niet gezien. Daarna kwam hij bij me dat hij wou praten en me miste en serieus verder wilde bla bla bla (jullie kennen het wel). Ik heb toegestemd omdat ik het niet kon weerstaan. 4 dagen later zegt hij mag ik bij je wonen? Ik zeg sorry dit is onmogelijk ivm omstandigheden die ik zelf heb. Zegt ie dan ga ik bij me neef in Den Haag wonen!! IK vraag daar wel bijstand aan. Ik was met stomheid geslagen. Ik zeg je hebt geen geld en gaat daarheen? Zonder iets te zeggen is hij van de week vertrokken! Omdat niemand hem hier zou helpen. Ik ben er kapot van. Gisteravond ging hij stappen en ik zei en ik dan????? zegt ie je ziet me volgende week. DIt is het eerste weekend hier en me neef wil uit! Ik ben er helemaal kapot van! Voorheen fietste we binnen 10 min naar elkaar toe. Nu zit er 80 KM tussen. En de reden?? Het is gewoon vluchten. Maar het doet me heel veel zeer. Dit gaat nooit werken tussen ons. Het voelt voor mij als het einde
wat me nog het meeste zeer doet. Hij zegt tevens dat ik egoistisch ben omdat ik hem hier had willen houden in onze woonplaats en ik hem dus geen goede toekomst gun door naar Den Haag te gaan.
32!!

Mijn hemel! En dan nog zo in het leven staan? Het is een nog grotere droeftoeter dan ik al dacht.

Ik snap je verdriet wel...een relatie beeindigen is nooit leuk, maar hoop echt dat je jezelf een leukere man gaat gunnen dan dit exemplaar.

En voor de andere vrouwen hoef je volgens mij niet te vrezen. Ik kan me niet voorstellen dat er een vrouw is van rond de 30 die op zo een kansloos geval als dit zit te wachten!
Die man gaat niet meer veranderen. Hij is 32 en heeft een potje van zn leven gemaakt en ziet dat niet eens als zn eigen verantwoordelijkheid.

Verstandig dat je hem niet bij je in huis hebt genomen. Waar haalt hij het lef vandaan jou de schuld te geven van zn omstandigheden? Beetje kierewiet geworden van t blowen?

Hij zal ook nog een keer terugkomen, want zn neef zal hem ook helemaal zat worden, en weer bij jou op de stoep staan. Hoop dat je er tegen die tijd achter bent dat je twee jaar geinvesteerd hebt in iemand en stank voor dank hebt teruggekregen, en hem hebt opgegeven.

En bang voor andere vrouwen hoef je niet te zijn hoor, hij klinkt niet bepaald als de man van je dromen. Sterkte!

Ps; waarom stuur je geen sms, wil je een kadootje opsturen wat is je adres?

Gewoon een tip, zie maar.
Hahaha nou Sia_01 zijn adres gaat hij denk ik niet geven :-) Dan zegt ie wacht maar tot ik kom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven