sinusitis
zaterdag 26 november 2011 om 17:53
Ofwel voorhoofdsholte onsteking! Hoe kom je eraf?
Al van jongs af aan kamp ik met deze klachten. En dan niet een beetje nee heftig ziek, hele gezicht gezwollen inclusief de ogen. Dat doet verschrikkelijk pijn! En jet gebeurd meestal op vakantie. Nu ook weer. Ik heb 2 KNO operaties achter de rug, 8 kaakspoelingen.., het hele arsenaal aan antibiotica gehad... Zout douches... Onstekingremmersneusspray etc. Maar wie heeft nu uit eigen ervaring de neste remedie?? Tell me!
Al van jongs af aan kamp ik met deze klachten. En dan niet een beetje nee heftig ziek, hele gezicht gezwollen inclusief de ogen. Dat doet verschrikkelijk pijn! En jet gebeurd meestal op vakantie. Nu ook weer. Ik heb 2 KNO operaties achter de rug, 8 kaakspoelingen.., het hele arsenaal aan antibiotica gehad... Zout douches... Onstekingremmersneusspray etc. Maar wie heeft nu uit eigen ervaring de neste remedie?? Tell me!
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
zaterdag 26 november 2011 om 18:03
zaterdag 26 november 2011 om 18:22
Ik heb ook vanaf mijn 7de jaar enorme sinusitis gehad... Ken de pijn en de frustratie! Sinds 5 jaar gebruik ik iedere dag (dus niet als kuur) Nasonex-neusspray. Ik heb geen ontsteking en zelfs geen verkoudheid meer gehad! En ik slaap veel beter, omdat ik nu 's nachts eindelijk door mijn neus kan ademen.
zaterdag 26 november 2011 om 19:14
quote:sosofie schreef op zaterdag 26 november 2011 19:12 Zodra ik in een chloorbad zwem, raakt mijn kno-gebied helemaal ontstoken, incl holtes. Misschien eens een vakantie zonder zwemwater proberen? Of doe je dat al?Ja en zonder airco!
ik weet zeker dat het niet meewerkt.... Maar het gebeurd ook zonder zwemwater en ook thuis!
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
zondag 27 november 2011 om 21:37
Hai! Ik heb mijn voeding aangepast vanwege de hoofdpijn en chronische bijholteontsteking. Voor mij was geraffineerde suikervrij en zuivelvrij eten de oplossing (dat na 3 operaties en weet ik veel hoeveel niet werkende medicijnen) Daarnaast voel ik me op alle vlakken veel beter! Meer energie, vrolijker, mn lichaam is veel gezonder, etc. Aanrader!