Gezondheid alle pijlers

sinusitis

26-11-2011 17:53 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ofwel voorhoofdsholte onsteking! Hoe kom je eraf?

Al van jongs af aan kamp ik met deze klachten. En dan niet een beetje nee heftig ziek, hele gezicht gezwollen inclusief de ogen. Dat doet verschrikkelijk pijn! En jet gebeurd meestal op vakantie. Nu ook weer. Ik heb 2 KNO operaties achter de rug, 8 kaakspoelingen.., het hele arsenaal aan antibiotica gehad... Zout douches... Onstekingremmersneusspray etc. Maar wie heeft nu uit eigen ervaring de neste remedie?? Tell me!
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Er is geen remedie helaas, heb ongeveer hetzelfde: aangezichtspijn dat wordt veroorzaakt door sinusitis...
HI Chillies, had ik dus ook tot ik een hele kuur heb gevolgd bij een homeopaat! Echt, ik kon het ook niet geloven, maar sindsdien dus zo goed als geen last meer van. Heb het een jaar of 10 geleden gedaan.

Valt te proberen toch na al die heftig zooi?
Ik heb ook vanaf mijn 7de jaar enorme sinusitis gehad... Ken de pijn en de frustratie! Sinds 5 jaar gebruik ik iedere dag (dus niet als kuur) Nasonex-neusspray. Ik heb geen ontsteking en zelfs geen verkoudheid meer gehad! En ik slaap veel beter, omdat ik nu 's nachts eindelijk door mijn neus kan ademen.
Ja die spray heb ik dus ook al jaren helaas:-) fijn dat je weer kan ademen!
Interessant! Ik heb accupuntuur gedaan. Maar vertel een meer... Waar? Bij wie?
Zodra ik in een chloorbad zwem, raakt mijn kno-gebied helemaal ontstoken, incl holtes. Misschien eens een vakantie zonder zwemwater proberen? Of doe je dat al?
quote:sosofie schreef op zaterdag 26 november 2011 19:12 Zodra ik in een chloorbad zwem, raakt mijn kno-gebied helemaal ontstoken, incl holtes. Misschien eens een vakantie zonder zwemwater proberen? Of doe je dat al?Ja en zonder airco! :-) ik weet zeker dat het niet meewerkt.... Maar het gebeurd ook zonder zwemwater en ook thuis!
sinutab forte: niet verkrijgbaar in Nederland, maar wel in Belgie

maar goed, dat gebruik ik voor de huis tuin en keuken verkoudheid, weet natuurlijk niet of dat eveneens effectief is voor iemand die er al aan alle kanten voor is geopereerd
Ik moet maandag vliegen van Amerika naar Nederland. Weet iemand of dat kan met zo'n opgezwollen verstopt hoofd?
Vliegen is kut als je zwaar verkouden bent.
Hai! Ik heb mijn voeding aangepast vanwege de hoofdpijn en chronische bijholteontsteking. Voor mij was geraffineerde suikervrij en zuivelvrij eten de oplossing (dat na 3 operaties en weet ik veel hoeveel niet werkende medicijnen) Daarnaast voel ik me op alle vlakken veel beter! Meer energie, vrolijker, mn lichaam is veel gezonder, etc. Aanrader!
ps. het is wel een langere termijn project, omdat het langzaam beter gaat, maar ik zou nooit meer terugwillen!!
Thanks sha ik zal me er eens in gaan verdiepen!
Je zou Cinuforce van A. Vogel kunnen proberen. Hielp heel goed bij de bijholteontsteking van mijn man. Het zijn pilletjes.
Cinuforce ja.... Helpt idd bij gewone ontsteking maar ik zit steeds met complicaties! Nu een gezwollen oog en wang en aamgezichtspijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven