Gezondheid alle pijlers

(levonorgestrel / ethinylestradiol)

28-11-2011 18:39 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb vandaag van de huisarts deze pil gekregen tegen puistjes ik wou de diane maar die mogt niet omdat die teveel bijwerkingen heeft ofsoo is deze pil wel goed voor je puistjes want mensen zeggen dat het er niet goed voor is ofsoo ????
Denk dat dit vrij persoonlijk is.

Maar volgens mij is het niet gebruikelijk deze hier voor voor te schrijven. En gaf bij mij juist bijwerkingen.

Ik heb in het verleden de Yasmin gekregen, niet puur tegen puistjes, vooral tegen de menstruatie klachten.

Maar deze pil is wel duurder (eigen bijdrage en dergelijke)
Heb deze ook en geen last meer van puistjes. Had daarvoor wel last van puistjes.
Ofsoo?
mogt??
Rest van mn bericht is weer eens verdwenen. Ik heb deze pil ook gehad vanwege puistjes, maar t heeft mij niet geholpen. Succes ermee
Gezien je leeftijd denk ik dat jij en je vrienden het natuurlijk veel beter weten dan de huisarts. Ik neem aan dat je hem een flinke leverstoot hebt gegeven om zoveel stupiditeit!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
precies, da's microgynon. En die doet niets voor je puistjes, integendeel.

Het is wel een prettige pil, dus als je geen puistjes hebt en haar op je hoofd zat, dan zou ik deze nemen. Dat komt door de "mannelijke" steroiden die erin zitten. Die maken dat je je beter voelt. Ik heb hem 12 jaar gebruikt. Af en toe een puistje, dat wel. En wat haaruitval.
diane of yasmin, die zijn tegen puistjes.
ik heb die pil ook gehad. Niet voor de puistjes... maar k vraag me af waarom die goed zou ziin tegen puisten, want ik had ze nog gewoon...

Wil nooit meer deze pil hebben, kreeg allemaal bijwerkingen.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
diane werd niet mer voorgeschreven
de huisarts diie schreef deze gwn voor zonder iets te vragen ofsoo dus ik denk dat die deze pi nie tniks voor niks gaat voorschrijven
Als je gewoon een punt in een zin zet en daarna met een hoofdletter begint...

Die Microgynon word niet meer vergoed, daarom schreven ze mij die andere pil voor. Nu bijna een jaar pil loos.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
ofsoo, mogt

wat een gebrekkig bericht zeg
wablief?
-_____________-
quote:zionomi schreef op 28 november 2011 @ 19:21:

ofsoo, mogt

wat een gebrekkig bericht zeg Dat doen ze speciaal voor ons. Het is Nationale dag
?? pff wat gaan jullie dan allemaal comentaar zitten geven op een spellings fout hallo zeg je kunt toch wel nagaan wat ik bedoel ?

ik ga hier dus egt niet lettten op me spelling dat doe ik op school wel met nederlands -.-
quote:lisettexx schreef op 28 november 2011 @ 19:34:

?? pff wat gaan jullie dan allemaal comentaar zitten geven op een spellings fout hallo zeg je kunt toch wel nagaan wat ik bedoel ?

ik ga hier dus egt niet lettten op me spelling dat doe ik op school wel met nederlands -.-Nou, als jij dat niet zo belangrijk vindt, of sooo, dan vinden wij een antwoord geven niet zo belangrijk
okee dankjeweellllll ofsoooo wat is hier belangrijk aan de spelling dat snap ik dus niet ?
En waarom denk je die Nederlandse lessen te moeten volgen?

Om vervolgens in het dagelijks leven dom te schrijven?
ik schrijf niet altijd he ik kan ook praten en als ik schrijf op internet is het meestal msn en dat soort dingen ik ben volgensmij gewent aan dat msn taal ofsoo :P
quote:lisettexx schreef op 28 november 2011 @ 19:44:

ik schrijf niet altijd he ik kan ook praten en als ik schrijf op internet is het meestal msn en dat soort dingen ik ben volgensmij gewent aan dat msn taal ofsoo :PJe toekomstige werkgever zal het helemaal met je eens zijn!
Lisette het komt gewoon niet zo snugger/volwassen over als je zo schrijft. Het is geen breezahforum hier...
ja ik ga ook echt als ik 14 ben al denken over met toekomstige werkgever maarja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven