Gezondheid alle pijlers

(levonorgestrel / ethinylestradiol)

28-11-2011 18:39 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb vandaag van de huisarts deze pil gekregen tegen puistjes ik wou de diane maar die mogt niet omdat die teveel bijwerkingen heeft ofsoo is deze pil wel goed voor je puistjes want mensen zeggen dat het er niet goed voor is ofsoo ????
Ben je 14?
Die pil is wel goed ofsooo. Ik mogt um ook van me dokter.
Echt he... Waarom is in vredesnaam dat Yes forum opgeheven?!?!? En bedankt Sanoma. Nu zitten wij hier met 14 jarigen met pukkels die geen fatsoenlijk Nederlands willen schrijven, met vragen over de pil.
Als je 14 bent en nog zo slecht schrijft, dan komt het nooit meer goed.

En MSN-taal gebruiken? Waarom? Spreek je ook Nederlands met een onnodig Marokkaans accent?
ja ? hoezo
quote:lisettexx schreef op 28 november 2011 @ 19:47:

ja ik ga ook echt als ik 14 ben al denken over met toekomstige werkgever maarjaNEeeeeeeee, vooral niet met je toekomst bezig zijn! Blijf jij je maar druk maken over je puisten!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:lisettexx schreef op 28 november 2011 @ 19:51:

ja ? hoezoGo girl! The world is yours!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Sooo het is egt wel trolluhdag vandaag ofsoooo! xxx
Idd een hoop loslopend wild de laatste dagen....
quote:lisettexx schreef op 28 november 2011 @ 18:39:

is deze pil wel goed voor je puistjes want mensen zeggen dat het er niet goed voor is ofsoo ????

On topic ofsoo: Die pil doet niks voor je puistjes ofsoo.

Off topic ofsoo: schrijf in hemelsnaam normaal Nederlands ofsoo, ik word er niet goed van ofsoo.
quote:HelpBrand schreef op 28 november 2011 @ 19:59:

Idd een hoop loslopend wild de laatste dagen....

Oppassen met oversteken dan ofsoo...
lisettexx, meeste vrouwen hier op het forum zijn wat ouder als 14, volgens mij ben ik met 21 nog behoorlijk piep hier. Vandaar dat ze er ook over vallen als je zo typt, dat gebeurt hier (bijna) niet;).

Maar toch eventjes een serieuze reactie, bij mij werkt deze pil prima tegen puistjes. Is voor iedereen verschillend dus.

P.s. heeft Fancy geen forum waar je vragen kan stellen? Of zeg ik nou rare dingen? Dan moet je het ook even zeggen hoor;).
Even ontopic: dat middel met de moeilijke naam uit je OP beviel mij helemaal niet, het werd me opeens in mijn handen gedouwd in de apotheek met de mededeling dat Microgynon niet meer vergoed werd. Er zitten dezelfde stoffen in, maar in een andere verhouding, en daardoor ging het bij mij mis (gewichtstoename, raar bloedverlies, ellende). Nu heb ik weer Microgynon, met dank aan mijn huisarts. Overigens heb ik een betere huid sinds ik het ben gaan slikken, maar dat heeft misschien ook met ouder worden te maken.
Niet doen als je aanleg hebt voor pigment, moedervlekken sproeten ed. Ik kreeg er namelijk een pigmentsnor van die niet meer weg wil gaan :(

Tegen puistjes werkte hij bij mij goed, maar wel pas na een half jaar.
Wat betreft de vergoeding van de Microgynon: ligt aan je aanvullende verzekering. Ik moet 'm zelf voorschieten maar als ik de nota opstuur krijg ik het wel terug.
ik kreeg juist puisten terwijl ik ze nooit had!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven