Mode & Beauty alle pijlers

Dr Martens mode

29-11-2011 07:41 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik draag al jaren Dr Martens, omdat ze super lopen en lekker stoer staan.

Nu lees ik steeds vaker dat ze weer meer gedragen gaan worden.

Wat vinden jullie van Dr Martens?

Kunnen ze voor alle gelegenheden gedragen Worden?
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 29 november 2011 @ 10:13:

[...]

Ik draag mijn dr Martens juist onder bruiloftsoutfits en dergelijke. Ik heb deze:

[afbeelding]
quote:girlxxx schreef op 29 november 2011 @ 08:13:

Ik heb ze nooit gehad, ik vind ze veels te grof en lomp. Voor mij alleen maar All Stars.Over lomp gesproken
Helaas vind ik mezelf inmiddels te oud voor die te gekke gekleurde veterlaarzen. Heb ze veel gedragen. Paarse hoge Doc's laarzen en korte groene. In Londen gekocht bij de Doc's winkel in Covent Garden. Die winkel is jammer genoeg al jaren verdwenen. Heb er ook ooit Doc's slippers/muilen gekocht. In Londen waren (en zijn) de Doc's veel goedkoper dan hier.

Momenteel heb ik die zwarte schoenen met wreefbandjes die hierboven staan. Ze zitten prima en ik vind ze vrouwelijk en stoer tegelijk.
Ik vind ze een beetje potterig, maar stiekem ook wel weer erg leuk
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 29 november 2011 @ 14:59:

Ik vind ze een beetje potterig, maar stiekem ook wel weer erg leuk Potterig? Echt? Ik wilde eigenlijk net vragen waar ik die pumps kan vinden
quote:daydream schreef op 29 november 2011 @ 14:10:

[...]

Over lomp gesproken dat mag je vinden, maar Dr martens zijn lomper
quote:girlxxx schreef op 29 november 2011 @ 16:52:

[...]

dat mag je vinden, maar Dr martens zijn lomper Die pumps van Toby? Niet toch?
Ik vind de voorkant nog wel gaan, maar die hak ? totaal niet sierlijk, maar goed, ieder zijn/haar smaak.
Ik vind de ouderwetse Dr. Martens leuk, vooral die met wat bredere neus. Gewoon heerlijk voor als je er nog een beetje alto wilt bijlopen (ik heb van die dagen )Maar die andere schoenen zou ik echt nóóit kopen, echt totaal niet hip of wat dan ook.
Mijn oudste dochter heeft ze trouwens ook gehad toen ze 4 was, blauwe met witte bloemetjes. Cute!!!!
Afgelopen weekend in Londen geweest, daar hebben ze zoveel keus in de dr martens. En die winkel op covent garden zit er nog wel hoor! Ben er afgelopen week geweest, en druk dat het daar was!
Ik draag ze sinds vorig jaar heel veel. Ik ben begonnen met de pull up Jenny. Die zijn heerlijk warm in de winter. Ik heb nog een paar hoge laarzen, twee paar ballerina's (die veel beter zitten dan gewone) en nog drie paar schoenen. Ik draag wel 'gewone' kleuren. Gele schoenen zijn een beter idee als je 17 bent. Ik draag mijn Docs gewoon naar mijn werk. En de hoge laarzen heb ik zelfs op mijn eigen huwelijk gedragen.
De pumps van Toby heb ik ook, in het grijs. Gedragen naar een bruiloft. Er zijn inmiddels zoveel Dr Martens die niet lomp zijn.

Heb wel 10 paar......

Hoe plak ik hier plaatjes??
quote:calvijn1 schreef op 29 november 2011 @ 14:59:

Ik vind ze een beetje potterig, maar stiekem ook wel weer erg leuk Ze zijn ook een beetje fout en potteus, dat maakt ze juist zo leuk. Zeker omdat heel hoge hakken nu in zijn vind ik het leuk om op kisten voorbij te stampen. Toch kan ik ze bij anderen heel lelijk vinden, bij van die Huishoudbeursbezoeksters die eens lekker gek willen doen (niet beledigend bedoeld!). Het moet wel bij je passen.
quote:melice schreef op 29 november 2011 @ 20:58:

Afgelopen weekend in Londen geweest, daar hebben ze zoveel keus in de dr martens. En die winkel op covent garden zit er nog wel hoor! Ben er afgelopen week geweest, en druk dat het daar was!

O ja? Waar dan precies?

Voorheen zat er een Dr. Martens winkel op een hoek, rechts schuin achter die kerk. Het was een pand met 3 of 4 verdiepingen. Maar die shop is al zeker 10 jaar verdwenen.

In Camden High Street zit ook een dr. Martens winkel, herinner ik me.
quote:meermaar schreef op 29 november 2011 @ 12:40:

Zelf heb ik onder andere zwarte 20 eye laarzen.

Deze draag ik met een zwarte legging en een zwarte tuniek met een kort spijker jasje en een leuke sjaal.

.

Klinkt als een leuke outfit meermaar!!

Ik kwam zelf net deze tegen:

http://www.depopshop.nl/p ... 4058-91D1-6671B618D94B%7D

(ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken), ik vind ze wel heel leuk. Misschien niet echt geschikt voor hele nette gelegenheden (onder een mooi broekpak lijkt het me niet zo mooi), maar met een mooie jeans en een nette top ziet het er best netjes uit.

En de pumps met bandje vind ik ook heel mooi!

Zelf heb ik slippers van doc. en mooi zijn die niet (heb ze gekregen van iemand die ze niet past) maar dat komt ook vooral door de kleur. Maar ze lopen heerlijk, dat wel!!
Ja hoor, deze zijn echt wel ok:

http://www.zalando.nl/dr- ... -zwart-do211c00v-802.html
Ook mooi star!!

Deze vind ik ook heel mooi:

http://www.zalando.nl/dr- ... -bruin-do211c00s-801.html

Jammer dat ze wel vrij duur zijn (dus niet in mijn budget passen...) Ik ga dus maar niet meer kijken wat er nog meer van te krijgen is allemaal...
er zijn genoeg websites waar ze voor de helft van de prijs te krijgen zijn.

zo bouw je een mooie collectie op!
Ik had groene, paarse, rode, zwarte en nog een paar zwarte, en daar doe ik al vanaf mijn 16e mee. Die groene en paarse zijn nu al 15 jr oud dus. Lopen nog steeds heerlijk

Ik Docs
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
quote:amarna schreef op 30 november 2011 @ 08:38:

[...]

O ja? Waar dan precies?

Voorheen zat er een Dr. Martens winkel op een hoek, rechts schuin achter die kerk. Het was een pand met 3 of 4 verdiepingen. Maar die shop is al zeker 10 jaar verdwenen.

In Camden High Street zit ook een dr. Martens winkel, herinner ik me.De Flagship store zit tegenwoordig in Neal Street, vlakbij Covent Garden station.
quote:marjan77 schreef op 30 november 2011 @ 13:57:

er zijn genoeg websites waar ze voor de helft van de prijs te krijgen zijn.

zo bouw je een mooie collectie op!Waar dan? Ik kom alleen die hele bekende online winkel tegen.
quote:19juni schreef op 30 november 2011 @ 10:53:

Ook mooi star!!

Deze vind ik ook heel mooi:

http://www.zalando.nl/dr- ... -bruin-do211c00s-801.html

Jammer dat ze wel vrij duur zijn (dus niet in mijn budget passen...) Ik ga dus maar niet meer kijken wat er nog meer van te krijgen is allemaal...Zelf heb ik al meerdere paren op marktplaats gescoord, meestal zijn ze nog mooi. De schoenen zijn tooch onverwoestbaar.
quote:daydream schreef op 30 november 2011 @ 16:30:

[...]

Waar dan? Ik kom alleen die hele bekende online winkel tegen.

Iemand?

En is 7 een 41? Ik zie verschillende maattabellen.
Daydream,

In mijn Doc's (met dat wreefbandje hierboven) staat 7. Past mij perfect en ik heb altijd maat 40.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven