vriend kinderachtig

30-11-2011 19:42 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu ongeveer 6,5 jaar een relatie en sinds 2 jaar wonen we ook samen. Ik erg me de laatste tijd heel erg aan het gedrag van mijn vriend. Eerder was het altijd minder, maar doordat we elkaar al een tijd kennen kan hij zichzelf kan zijn bij me en heeft hij zich vroeger waarschijnlijk ingehouden. Ik noem een aantal voorbeelden: hij wil seks, prima, maar dan laat hij gewoon tijdens een scheet (hoe romantisch) en dan word hij boos dat ik er geen zin meer in heb. Borsten noemt hij nippels, ook zo erg...schaam me dood, als ik t zo vertel.

Net stond er iemand van de collecte aan de deur, ik deed open en vroeg aan mn vriend of we geld in huis hadden. Loopt hij er doorheen te schreeuwen halloow wie is dat?! Heh we hebben geen geld! En ik sta voor schut, ze kon alles horen.

Nja en zo zijn er tig voorbeelden.. dit is toch niet normaal, of ligt het aan mij
ALs het mijn vriend zou zijn, dan ehm...oh nee dat kan niet. Zo'n jongen zou nooit mijn vriend worden namelijk...

maw: ik zou wegwezen, maar wat voor de één een reden is om weg te wezen, hoeft dat voor een ander niet te zijn.
Het ligt aan jou.
Tja..

Ik zou er ook niet blij van worden, van sommige dingen.

Erover praten... helpt dat?
Wat normaal is is aan jou.

Ik zou er volledig op afknappen iig.
Scheten laten onder de seks?

Wat een turn off! Zou ik serieus een probleem mee hebben. Het kan echt wel een keer gebeuren maar vaker?? Nee, dank je.

De rest van je voorbeelden vind ik niet zo schokkend.
Heb je hem al eens een klap voor z'n kop gegeven?
Praat met je vriend!

Ik zou er ook niet zo gecharmeerd van zijn.
Ik zeg: naughty corner!
Vreselijk, in mijn ogen is je vriend een idioot zonder manieren. Ik moet er niet aan denken.
wat een afknapper.. vind hij het gek dat je geen zin meer hebt als hij een scheet laat tijdens seks .. misschien moet je er eens serieus over praten idd!!
Vertoonde hij altijd al dit rare gedrag of is dit van de laatste tijd?
Misschien wil hij wel van je af en gedraagt hij zich daarom op deze "onsmakelijke" manier
Kinderachtig noem ik dit gedrag niet.

Wel klinkt je vriend als een simpel persoon die niet beter weet.

Spreek je vriend aan op zijn gedrag. Wie weet heeft hij niet door hoe dom hij overkomt.
Ik zou bij de eerstvolgende keer beffen een enorme dikke scheet laten. Van te voren even flink aan de uiensoep en bruine bonen en zo. Kijken of hij het dan ook nog zo normaal vindt...

Mijn man ligt hier overigens helemaal in een deuk over die scheet.

Mannen...
Weet je zeker dat je niet met een kleuter bent in plaats van met een volwassen kerel? Iemand die mijn borsten zou aanduiden als nippels (gadver, ik krijg het nauwelijks uit mijn toetsenbord) kwam er bij mij niet meer in. Kinderachtig van mij misschien, maar wát een turn off.
quote:vlindertje1989 schreef op 30 november 2011 @ 19:42:

[...] Ik noem een aantal voorbeelden: hij wil seks, prima, maar dan laat hij gewoon tijdens een scheet (hoe romantisch) en dan word hij boos dat ik er geen zin meer in heb. [...] Een scheet tijdens seks dat kan natuurlijk niet.quote:vlindertje1989 schreef op 30 november 2011 @ 19:42:

Net stond er iemand van de collecte aan de deur, ik deed open en vroeg aan mn vriend of we geld in huis hadden. Loopt hij er doorheen te schreeuwen halloow wie is dat?! Heh we hebben geen geld! En ik sta voor schut, ze kon alles horen.

[...]Dat van de collecte vind ik wel grappig.
quote:xalliesuper schreef op 30 november 2011 @ 19:52:

Heb je hem al eens een klap voor z'n kop gegeven?Wie niet horen wil, moet maar voelen?
World of Warcraft: Legion
quote:Liquorice schreef op 30 november 2011 @ 20:13:

Iemand die mijn borsten zou aanduiden als nippels (gadver, ik krijg het nauwelijks uit mijn toetsenbord) kwam er bij mij niet meer in. Kinderachtig van mij misschien, maar wát een turn off.

Nou, dat doet mij werkelijk niets. Ex noemde mijn vagina ook regelmatig heel anders, en heb daar nooit iets achter gezocht of wakker van gelegen. Kan dan ook zonder enig probleem 'nipples' typen.

Maar met de rest van de gedragingen van de toekomstige ex van TO zou ik veel meer moeite hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Idd Hiem, omdat TO aangeeft dat er 'tig' voorbeelden zijn.
quote:himalaya schreef op 30 november 2011 @ 20:22:

[...]

Nou, dat doet mij werkelijk niets. Ex noemde mijn vagina ook regelmatig heel anders.Ik ben nieuwsgierig!
Haha sorry maar ik zit hier hard te lachen. Scheten laten tijdens seks..Het is echt goor en mijn vriend doet het gelukkig niet. Hoe dan ook,ik zou hem ook aanspreken op zijn vieze/flauwe gedrag.
Ja zoiets Hans
Vlindertje, wat vind je van de reacties?

En heb je nog meer voorbeelden van het wangedrag van je vriend?
Hallo vlindertje1989

Ik kan me niet voorstellen dat hij na 6,5 jaren ineens begint met kinderachtig gedrag. Ik kan mij voorstellen dat iemand in het begin van zijn/haar relatie dingen doet of laat die hij/zij normaal gesproken niet zou doen of laten. Maar na een tijdje moet je toch jezelf kunnen zijn lijkt me?

Is er misschien iets veranderd? Heeft hij nieuwe vrienden gemaakt of werkt hij misschien in een nieuwe omgeving met oor hem nieuwe mensen? Sommige mensen nemen namelijk gedrag over van andere mensen en veranderen dus zodra de mensen om hen heen veranderen.

Het kan ook zijn ontwikkeling zijn. Niets is zo veranderlijk als een mens. Vaak gaat dit veranderingsproces langzaam, maar feit is dat alle mensen (langzaam) veranderen. Het kan zijn dat zijn kinderachtige gedrag gedurende jullie relatie erger is geworden en nu op een voor jou onacceptabel niveau is gekomen.

In welk geval dan ook: het is goed om het gesprek met hem aan te gaan en aan te geven hoe jij over zijn (kinderachtige) gedrag denkt.

Afhankelijk van zijn reactie zul je keuzes moeten maken. Misschien is hij het volkomen met jou eens en zal hij zijn best om zijn kinderachtige gedrag te beperken. Dat is overigens vaak maar voor korte duur. De kans is groot dat hij in herhaling zal vallen. Misschien is hij het ook niet met je eens en kun je wat hem betreft de *** krijgen. In het laatste geval zul je moeten accepteren dat hij zo is of de benen moeten nemen.

Kies voor jezelf. Je bent het waard.

groetjes Ronald

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven