vriend kinderachtig

30-11-2011 19:42 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu ongeveer 6,5 jaar een relatie en sinds 2 jaar wonen we ook samen. Ik erg me de laatste tijd heel erg aan het gedrag van mijn vriend. Eerder was het altijd minder, maar doordat we elkaar al een tijd kennen kan hij zichzelf kan zijn bij me en heeft hij zich vroeger waarschijnlijk ingehouden. Ik noem een aantal voorbeelden: hij wil seks, prima, maar dan laat hij gewoon tijdens een scheet (hoe romantisch) en dan word hij boos dat ik er geen zin meer in heb. Borsten noemt hij nippels, ook zo erg...schaam me dood, als ik t zo vertel.

Net stond er iemand van de collecte aan de deur, ik deed open en vroeg aan mn vriend of we geld in huis hadden. Loopt hij er doorheen te schreeuwen halloow wie is dat?! Heh we hebben geen geld! En ik sta voor schut, ze kon alles horen.

Nja en zo zijn er tig voorbeelden.. dit is toch niet normaal, of ligt het aan mij
quote:xalliesuper schreef op 30 november 2011 @ 19:52:

Heb je hem al eens een klap voor z'n kop gegeven?Wat dacht je van een tikje met de zweep?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:tietanium schreef op 30 november 2011 @ 20:43:

Kies voor jezelf. Je bent het waard. groetjes Ronald

Hoe weet jij dat nou?

Kennen jullie elkaar?

quote:Confiture schreef op 30 november 2011 @ 20:31:

[...]

Ik ben nieuwsgierig!Dat fluister ik nog wel een keertje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:boterblommetje schreef op 30 november 2011 @ 21:33:

[quote:

Kies voor jezelf. Je bent het waard. :)groetjes Ronald]

Hoe weet jij dat nou?

Kennen jullie elkaar?

Dit is toch niet je echte naam, he?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:himalaya schreef op 30 november 2011 @ 20:22:

[...]

Nou, dat doet mij werkelijk niets. Ex noemde mijn vagina ook regelmatig heel anders, en heb daar nooit iets achter gezocht of wakker van gelegen. Kan dan ook zonder enig probleem 'nipples' typen.

Maar met de rest van de gedragingen van de toekomstige ex van TO zou ik veel meer moeite hebben.
quote:vlindertje1989 schreef op 30 november 2011 @ 19:42:

Ik heb nu ongeveer 6,5 jaar een relatie en sinds 2 jaar wonen we ook samen. Ik erg me de laatste tijd heel erg aan het gedrag van mijn vriend. Toevallig onlangs een héle leuke vent leren kennen? Eén waar je erg goed mee praten kan, zo'n soulmate-achtig type?

hij wil seks, prima, Hij vraagt, jij draait?

maar dan laat hij gewoon tijdens een scheet (hoe romantisch) en dan word hij boos dat ik er geen zin meer in heb. Hij doet er een beetje moeite voor om die wind er uit te persen, of ontglipte hem er eentje?

Borsten noemt hij nippels, ook zo erg.. Ja, da's wel dom; nipples zijn namelijk tepels. Maar er zijn legio mensen die borsten geen borsten noemen; tieten, jopen, " de meisjes " ,.....

Net stond er iemand van de collecte aan de deur, ik deed open en vroeg aan mn vriend of we geld in huis hadden. Loopt hij er doorheen te schreeuwen halloow wie is dat?! Heh we hebben geen geld! En ik sta voor schut, ze kon alles horen. Wat had hij dan moeten zeggen als er geen geld in huis was? Of was er wel geld maar wilde hij niets geven?

Nja en zo zijn er tig voorbeelden.. dit is toch niet normaal, of ligt het aan mij't Is inderdaad niet normaal dat je je zo ergert. Dan zit er ergens iets scheef.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geef hem met kerst een kinderachtig kado

Met het oog op de feestdagen heeft een Nederlandse online shop de 'anti-schetenslip' op de markt gebracht. Het betreft een boxershort die geurtjes zou neutraliseren en opvangen.

"De slip is gemaakt van katoen met elastine, waardoor hij lekker zit en mooi aansluit. De speciale nanotex stof heeft de fijne eigenschap geurtjes te vangen en te neutraliseren. Pas in de wasmachine was je de geurtjes weg", staat de lezen op de site van de online winkel.

Niet strijken

Je mag de onderbroeken niet heter wassen dan op 40 graden, en ook niet strijken. "Ideaal voor mannen die zittend werk doen of juist veel aan het sporten zijn", besluit Honneponnen.nl. De slip is verkrijgbaar in wit/blauw en zwart/blauw en kost 24,95 euro.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Maar dan moet ie bij de seks wel zijn slip aanhouden, geurtjesabsorberendgewijs. Zit er een voorsluiting in?
Praat met hem? Is er een wisseling van omgeving geweest?
Nou nou als je t al subiet moet uitmaken omdat je partner een beetje kinderachtig is....

Ik noem de vagina van mijn vriendin ook een roos van vlees, vind ze ook niet grappig: jammer dan.
quote:badmeester schreef op 01 december 2011 @ 07:58:

Ik noem de vagina van mijn vriendin ook een roos van vlees, vind ze ook niet grappig: jammer dan.Dat vind ik dan wel weer wat hebben (maar ik ben Wolkersfan). Ik zou het ook niet direct uitmaken om zoiets als dit, maar ik vind het wel een beetje maf en ik zou er zeker eens een gesprek over hebben. Scheten laten tijdens de seks, moet dat nou echt?
@Liquorice: leuk dat je het literaire herkent!!

Natuurlijk is scheten laten tijdens sex niet leuk.

En ja dan moet je het er met je vriend over hebben maar er zal vast meer aan de hand zijn.
quote:vlindertje1989 schreef op 30 november 2011 @ 19:42:

Nja en zo zijn er tig voorbeelden.. dit is toch niet normaal, of ligt het aan mij

Ik irriteer me zo vaak aan mijn vriendin. Ze laat overal en altijd scheten, het stinkt en ik vind het onsmakelijk.

Maar hey ---- ik hou van haar.

Hoe zit dat bij jou? Want als zulke dingen je irriteren, is er meer aan de hand.
Hij klinkt leuk TO! Stuur maar door richting Demi.

Ik ben zelf namelijk ook vreselijk kinderachtig en lach me rot om een scheet tijdens seks. Ik vind het namelijk heerlijk om samen met iemand niet de schijn op te hoeven houden dat we geen mensen zijn. En humor tijdens seks vind ik ook al helemaal geweldig. Het is geen randvoorwaarde, maar ik vind het niet erg.

En als een vent zichzelf voor aap wil zetten, dan moet hij dat zelf weten.

Ook eens met Fluke, volgens mij is er meer aan de hand. Ik zie in mijn glazenbol een knappe collega?
Bedankt voor alle reacties.

Je wilt niet weten hoe vaak ik hem over dit gedrag heb aangesproken. Het is niet dat hij dit soort dingen altijd doet, maar als hij het doet dan schaam ik me kapot. Ik heb al eerder tegen hem gezegd als hij zo doorgaat dat ik echt wegga. Ik was een keer op het punt om echt te vertrekken, maar toen begon hij heel hard te huilen. Dus dat vond ik ook sneu. Later ging het weer een tijdje goed, nja en dat heeft niet lang geduurd. Zijn ouders zijn net zo, met hun kan ik ook niet echt goed overweg. Ik hem deze reacties gelezen en het deed hem niets. Nja weet ook niet wat ik ermee aan moet.
Wat is er nou met jou? Een vriend die irritante gewoontes heeft, dat is heel normaal.

Er is gewoon meer aan de hand. Volgens mij ben je niet meer echt dol op hem. Anders keek je wel over zulke dingen heen.
Als je alleen maar bij je vriend blijft omdat je het anders zielig vind dat ie moet huilen, ben je zelf ook niet echt volwassen.

Verder eens met mijn voorgangers, als je echt van m hield zou je niet zo'n probleem maken hiervan. Ik denk dus dat je idd beter de relatie kunt verbreken.
Het zou in ieder geval mijn vriend niet zijn. Het is maar net wat je zelf kunt hebben qua gedag van een partner. Ik zou dit ook niet zo leuk vinden. Een beetje aso-achtig eigenlijk. Het lijkt wel een onopgevoed kind.
Op die scheet tijdens de seks kan ik me nog wel iets bij indenken, maar bij de rest ben je niks meer dan een meut.

Als bijna heel vrouwelijk nederland zo denkt, dan snap ik inderdaad wel de hoeveelheid singles...

Ga bij hem weg vanwege zijn *gedrag* of blijf bij hem en accepteer sommige dingen, thats the question
Zeker een afknapper.. maar praat erover en leg hem uit wat je vervelend vind.
Het klinkt alsof er een groot verschil zit in het soort "milieu" waarin jullie ieder zijn opgegroeid.

Ik kan me zo voorstellen dat dat in het begin van een relatie, wanneer je nog hevig verliefd bent, nog niet zo opvalt.

Maar later, wanneer verliefdheid overgaat in liefde gaan dit soort verschillen meer opvallen en ga je je er misschien aan ergeren.

Het is jammer dat je je schaamt voor hem, want ik denk dat dat echt funest is voor jullie relatie.

En bedenk je dat hij zich misschien ook wel voor jou schaamt, misschien vind hij wel dat je het regelmatig te hoog in je bol hebt.

Ik denk dat erover praten met hem het enige is dat je kunt doen. Er moeten toch compromissen zijn waar jullie allebei mee kunnen leven.
Wha ha ha, je kunt wel lachen met die vriend van je. Je kunt iig niet van hem zeggen, dat hij geen humor heeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven