nee nee sticker

30-11-2011 19:09 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
waarom bestaan er geen 'nee en ja' sticker, dus nee geen kranten en ja wel folders

er bestaan alleen maar ''nee geen kranten en nee geen folders''
quote:_flower_ schreef op 30 november 2011 @ 19:34:

[...]

Waar woon jij dan?

Want dat is voor zover ik weet nergens zo.zuid holland
quote:diedietje schreef op 30 november 2011 @ 19:35:

Ik vraag me wel af of een folderbezorger de sticker leest. Kan me voorstellen dat als hij op een afstandje die sticker ziet, hij al doorloopt.er zullen toch wel meer mensen deze sticker gebruiken?
Kaetje, maar dat kan toch gewoon? Bij ons gemeentehuis liggen ze al klaar op de balie, in een bakje.

Laat maar... Mosterd. Verkeerd gelezen.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 30 november 2011 @ 19:41:

Kaetje, maar dat kan toch gewoon? Bij ons gemeentehuis liggen ze al klaar op de balie, in een bakje.

Laat maar... Mosterd. Verkeerd gelezen. iemand blij maken met een dooie mus
quote:elninjoo schreef op 30 november 2011 @ 19:24:

Het is of nee-nee of ja-ja, want tegenwoordig zitten die regionale krantjes ingeseald samen met 'n stapel folders. Ik heb dus de nee-nee.Ik heb ja/nee maar krijg nee/nee. Nu weet ik waarom. Dank.
Heb nee/nee. En heb mij bij bedrijven waar ik een reclamefolder van wens te ontvangen aangemeld voor de nieuwsbrief. Zodat ik die iedere week of twee weken per mail ontvang.

Ook een bijdrage aan een beter milieu
quote:elninjoo schreef op 30 november 2011 @ 19:24:

Het is of nee-nee of ja-ja, want tegenwoordig zitten die regionale krantjes ingeseald samen met 'n stapel folders. Ik heb dus de nee-nee.Bij ons niet hoor Nien, hier krijgen we de krantjes nog los van de folders (die vaak zonder gelezen te worden de bak in gaan)
Of je haalt gewoon die gratis sticker ja-nee bij jouw gemeente op, knipt hem doormidden en plakt "nee" bij de krantjes-tekst en "ja" bij de folders tekst!
quote:LettieC schreef op 30 november 2011 @ 20:13:

Of je haalt gewoon die gratis sticker ja-nee bij jouw gemeente op, knipt hem doormidden en plakt "nee" bij de krantjes-tekst en "ja" bij de folders tekst!En dan maar hopen dat de postbode folderbezorger hem snapt.
quote:kusunum schreef op 30 november 2011 @ 20:49:

[...]

En dan maar hopen dat de postbode folderbezorger hem snapt.dan raakt hij van zijn apropos is al niet al te snugger
quote:maryni83 schreef op 30 november 2011 @ 19:15:

[...]

Die bestaan wel hoor.

Hier kun je ze bestellen

7,50 euro!!!!

Overigens vraag ik me dit ook altijd af. Ik ontvang graag de folders, maar hoef die kranten niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven