veilig webcamsex

30-11-2011 21:43 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ws is deze vraag al eerder gesteld, zoals iedere... maar wie heeft er ervaring met webcamsex? lijkt mij en mijn partner erg leuk... maar gezichten onherkenbaar... waar vind je andere gelijkgestemden? stellen? hoe regel je het dan verder en via welke programma´s?

Do´s en don´ts? Ervaringen?
Tip: bivakmuts op en niemand die je gezicht herkent!
Bestaat niet.
Die gezichtsherkenning voorkomen kan ik wel verzinnen... maar hoe en waar vindt je andere stellen? hoeven wat ons betreft ook niet nederlands te zijn...
Daar zijn websites voor. Wat dacht je van googlen op 'webcam sex'?
Via google vind je best wel wat. Dit bijvoorbeeld.
Of je doet een condoom over je kop heen
Dit lijken allemaal commerciële sites... En we kennen Google...maar hebben jullie ervaringen via dit soort sites? Überhaupt ervaring met het fenomeen?
Nou ik wil wel een keertje cammen.... Kunnen julie kijken of julie het leuk vinden .

Ik ben de beroertste niet
Volgens mij is het veiligst het doen met mensen die je via bv SDC kent en vertrouwt en dan via msn. Overigens vind ik wel dat op dit forum weinig echt serieus gereageerd wordt op vragen, een tikkie flauw allemaal, jammer
quote:hoezouhetzijn schreef op 30 november 2011 @ 21:43:

Hoi, ws is deze vraag al eerder gesteld, zoals iedere... maar wie heeft er ervaring met webcamsex? lijkt mij en mijn partner erg leuk... maar gezichten onherkenbaar... waar vind je andere gelijkgestemden? stellen? hoe regel je het dan verder en via welke programma´s?

Do´s en don´ts? Ervaringen?ga naar google.nl, typ cam4 in, zoeken, site aanklikken, account aanmaken, inloggen, cam aanzetten en gaan !
quote:sunstars schreef op 30 november 2011 @ 22:25:

Of je doet een condoom over je kop heen
miqui, dank voor je serieuze reactie! daar kunnen we wat mee....

domme vraag... wat is sdc?
Sallandse Dart Competitie.
Swingers dot com.
jaja8080 ook thnx... lijkt wel een commerciele website ...waar mensen betaald hun kunstje doen aan de andere kant.. dat doet het niet helemaal voor ons denk ik. Blijkbaar komt het er inderdaad op neer dat je op bepaalde sites je voorkeur kenbaar maakt met wat je zoekt... dan contact probeert te leggen en uiteindelijk via msn of skype e.e.a. organiseert...er is (nog) geen platform waar je jezelf kunt melden blijkbaar...en waar meerdere dat doen.. tis een beetje swingen voor schijterts denk ik :-)

Ach...dat past ons wel.... ben wel nog steeds benieuwd naar mensen met daadwerkelijk ervaringen... maar blijkbaar zijn we wat uniek in onze fantasie
dank u allen vergeef ons onze onwetendheid ..:-)
Is een website voor swingers. Daar is ook een chatbox.
Overigens zou ik heel voorzichtig zijn, je zit er neem ik aan niet op te wachten jezelf later terug te zien..dus neem de tijd mensen te vinden die je echt kunt vertrouwen!
Miqui, zijn we ook zeker van plan... dus op zoek naar originele gezichtsbedekking (leuk maskertje) zonder dat dat gelijk een turn off wordt. Swingers dot com begint wel met een lidmaatschapje van 40 dollar, voor iets waarvan we dan ook nog niet zeker zijn... aan de andere kant... het geld scheidt wel het kaf van het koren en ivm voorzichtig zijn toch liever met een stel vanuit de andere kant van de wereld dan per ongeluk je buren of collega´s :-).. maar het wordt blijkbaar niet op grote schaal gedaan... misschien een interessant markt...
quote:hoezouhetzijn schreef op 01 december 2011 @ 20:13:

jaja8080 ook thnx... lijkt wel een commerciele website ...waar mensen betaald hun kunstje doen aan de andere kant.. dat doet het niet helemaal voor ons denk ik. Blijkbaar komt het er inderdaad op neer dat je op bepaalde sites je voorkeur kenbaar maakt met wat je zoekt... dan contact probeert te leggen en uiteindelijk via msn of skype e.e.a. organiseert...er is (nog) geen platform waar je jezelf kunt melden blijkbaar...en waar meerdere dat doen.. tis een beetje swingen voor schijterts denk ik :-)

Ach...dat past ons wel.... ben wel nog steeds benieuwd naar mensen met daadwerkelijk ervaringen... maar blijkbaar zijn we wat uniek in onze fantasie

Bijna elke site is commerciel maar op veel sites heb je gewoon amateurs die dat ook doen CAM4 is gratis, kijken en bekijken worden.

Je kan kijken op de leukste foto(website), als je het via msn/skype/yahoo wilt doen dan moet je mensen vaak wat beter leren kennen voordat je hun contactpersoon wordt en email-adress krijgt.

Voor veilig niet herkend willen worden moet je opletten op tattoo's, piercings, sieraden, moedervlekken etc.
Swingen voor schijterds haha idd zo voelt t wel, echt swingen is voor ons ook (nog) een stap te ver maar dit is erg spannend voor nu.
De cam zo neerzetten dat je hoofd nooit in beeld komt.

Dat is het eerste waar ik aan denk.
Dat dacht ik ook maar dat lukt dus niet als je als stel dingen doet als je begrijpt wat ik bedoel. De keren dat wij het gedaan hebben was eigenlijk iedereen gewoon in beeld.
He, super mensen!

Hier kunnen we wat mee.. benieuwd of we het lef ook hebben maar nu al pret over de mogelijkheden :-)

Tips, trucs, do´s dont´s , ervaringen... allemaal welkom!

We houden jullie op de hoogte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven