veilig webcamsex

30-11-2011 21:43 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ws is deze vraag al eerder gesteld, zoals iedere... maar wie heeft er ervaring met webcamsex? lijkt mij en mijn partner erg leuk... maar gezichten onherkenbaar... waar vind je andere gelijkgestemden? stellen? hoe regel je het dan verder en via welke programma´s?

Do´s en don´ts? Ervaringen?
He, super mensen!

Hier kunnen we wat mee.. benieuwd of we het lef ook hebben maar nu al pret over de mogelijkheden :-)

Tips, trucs, do´s dont´s , ervaringen... allemaal welkom!

We houden jullie op de hoogte!
Bestaat niet! Gewoon thuis sex hebben...veel leuker en lekkerder ook met je partner of sv!
quote:HelpBrand schreef op 30 november 2011 @ 21:49:

Tip: bivakmuts op en niemand die je gezicht herkent!Deze is veel leuker!
Even voor de juiste beeldvorming...... We hebben zelf sex, mijn partner en ik... Alleen worden bekeken door een stel aan de andere kant van de camera die ook sex heeft.... Dus zeg maar Same room sex maar dan niet in de Same room...... Snap jullie het nog? Snappen wij het nog? Afijn...
Ik snap t helemaal! Al wat gevonden ondertussen?
Adult friends finder is ook een prima site. Mensen van over de hele wereld.

Geen gezicht in beeld en een stel uitzoeken van de andere kant van de wereld zodat je niet je buren bezig ziet.
Wij vinden flirtmee wel een leuke site om af en toe eens te genieten. Werkt simpel. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Laat wat weten!
pf wat zijn de meeste mensen van deze site toch ziekelijk flauw.

bij deze een serieus antwoord.

een pruik kun je opzetten dan blijft er toch nog wat van gezichtsuitdrukking te zien en je bent (deels) onherkenbaar

je zou ook een masker op kunnen zetten.
quote:julesforever schreef op 06 februari 2012 @ 16:08:

Wij vinden flirtmee wel een leuke site om af en toe eens te genieten. Werkt simpel. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Laat wat weten!Ik ook.
Misschien een beetje late reactie want topic is al oud.

Even wat duidelijkheid...

Maar goed Cam4 werkt op basis van fooi dit is ook het geval met stripshow En daar wil je zowieso niet voor werken.

Dan heb je nog een aantal andere opties...

Dat is internetmodeling Echter moet je hier de wereld aan papieren invullen voordat je kan werken en dan onderga je nog een training.

Je moet hier wel zichtbaar in beeld moet overal maar maskers zijn in sommige gevallen wel toegestaan.

Bij internetmodeling kan je geloof ik 5 landen blokeren waar je niet zichtbaar wilt zijn. Dus dan kan je nl blokkeren. Je kan je hier makkelijk als stel of individueel aanmelden.

Dan heb je nog Livejasmin & Cameraboys

Dit is één alleen mannen dienen zich te registreren via cameraboys. Hier kan je als stel ook prima werken echter dien je jezelf individueel aan te melden.

Het slimst is om je onder elkaar aan te melden dus de vrouw onder de man of andersom.

Op deze manier verdien je nog wat aan je partner.

Bij livejasmin/cameraboys kan je 3 landen blokeren en hiermee kan je dus nederlandse bezoekers de toegang weigeren. Sterker nog je komt niet ééns in de lijst voor in nederland.

Maskers doen ze niet moeilijk over en je kan binnen 48 uur werken en geld verdienen.

Echter ben ik van mening dat het niet een geldkwestie moet wezen maar meer iets wat je spannend en leuk lijkt.

Maar bang zijn om herkend te worden is niet nodig!

Islive is er ook nog maar daar kan je niet nederland blokeren zover ik weet het is wel geheel nederlands en je zal op papier werken voor virtual pc services.

Dit is de deknaam van islive. Maskers doen ze niet moeilijk over.
quote:sunstars schreef op woensdag 30 november 2011 22:25 Of je doet een condoom over je kop heenLekker strak
Iemand hiermee nog ervaring opgedaan de laatste maanden en die dat op dit forum met ons wil delen? Ben toch wel benieuwd eigenlijk.....
privesexopname.nl Gratis en voor niets

Maar let wel dat er ook veel fakers rondhangen daar. Suc7
Hoe komt het toch dat de laatste dagen ineens zoveel oude topics oppoppen? Historisch besef?
quote:HelpBrand schreef op 30 november 2011 @ 21:49:

Tip: bivakmuts op en niemand die je gezicht herkent!

Dan lijkt dit me sexier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven