Weekendje Enschede

30-11-2011 23:31 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vriendlief en ik hebben een weekendje weg geboekt in Enschede!

We hadden nog een voucher liggen, en besloten te gaan voor de stad die we het minst snel zouden kiezen. We laten ons graag verrassen, zeker door ons zelf

Heb al wat zitten bekijken op een uit-site, maar ik zou zo graag tips lezen van de Echte Enschede Kenners. Wat zijn de leuke kroegen? Lekker eten?

Toeristenprofiel: Vriendje/ vriendinnetje 32 jaar. Houden van lekker eten, graag in een gezellige bistro/ eetcafe. Niet op sjiek/ a la carte. We drinken graag een biertje/ wijntje in een kroeg/ Ierse pub.

Beste forummers, gaarne Uw tips!
Paddy's en verder kroegentocht op de oude markt!
restaurant/bistro hanz en heinz, is een aanrader!
Paddy's inderdaad en die kroeg ernaast geloof ik, met allemaal verschillende bieren.
Ja, molly malone (hoe schrijf je dat?). Ierse pub met veel lekkere biertjes!

En eten idd bij Paddy's, alhoewel Samsam en het Atrium ook aanraders zijn!
Bedankt voor de snelle reacties!

Hans en Heinz is geloof ik niet zo mijn kopje thee. Paddy's daarentegen wel! Lekker... tapas...
*gaat zo even googelen op Malone (ofzoiets) SamSam en Atrium*
Oude markt 11 & 12, kun je zo na het eten de kroeg inrollen :-D

Ben al jaren niet meer bij Paddy's geweest maar het eten was altijd echt geweldig!
Ik krijg er enorme trek van, op de site van SamSam staan ook al veuull lekkere hapjes!!

Heb er zin in!!
En je kunt echt super lekker eten bij SamSam wat dan weer verbonden is met filmhuis Concordia. Misschien ook leuk om daar een filmpje te pakken. Mijn favoriete kroeg is daar 't Bolwerk, maar misschien komt hier wat jonger publiek. Als je in bent voor een kunstzinnige sfeer zit er ook een leuke, hippe nieuwe tent op het stationsplein. Hoe het heet is mij helaas ontschoten.
cafe Jansen en Janssen, Friends backstage, Central Park ( lekker eten daaro!! ) Humphreys ( lekker eten )

De Geus, lekkere biertjes, de Beiaard, ook heel veel keus in biertjes!!!

Villa van Heek, lekker eten.

Gut, Enschede heeft zo veel te bieden!!!!

Veel plezier!!!
Atak, muziek

Muziekcentrum

Twentse Welle,exposities

Rijksmuseum Twente, exposities

Nixxs Bluescafe, zondags jamsession

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven