Weekendje Enschede
woensdag 30 november 2011 om 23:31
Hoi allemaal,
Vriendlief en ik hebben een weekendje weg geboekt in Enschede!
We hadden nog een voucher liggen, en besloten te gaan voor de stad die we het minst snel zouden kiezen. We laten ons graag verrassen, zeker door ons zelf
Heb al wat zitten bekijken op een uit-site, maar ik zou zo graag tips lezen van de Echte Enschede Kenners. Wat zijn de leuke kroegen? Lekker eten?
Toeristenprofiel: Vriendje/ vriendinnetje 32 jaar. Houden van lekker eten, graag in een gezellige bistro/ eetcafe. Niet op sjiek/ a la carte. We drinken graag een biertje/ wijntje in een kroeg/ Ierse pub.
Beste forummers, gaarne Uw tips!
Vriendlief en ik hebben een weekendje weg geboekt in Enschede!
We hadden nog een voucher liggen, en besloten te gaan voor de stad die we het minst snel zouden kiezen. We laten ons graag verrassen, zeker door ons zelf
Heb al wat zitten bekijken op een uit-site, maar ik zou zo graag tips lezen van de Echte Enschede Kenners. Wat zijn de leuke kroegen? Lekker eten?
Toeristenprofiel: Vriendje/ vriendinnetje 32 jaar. Houden van lekker eten, graag in een gezellige bistro/ eetcafe. Niet op sjiek/ a la carte. We drinken graag een biertje/ wijntje in een kroeg/ Ierse pub.
Beste forummers, gaarne Uw tips!
donderdag 1 december 2011 om 00:16
En je kunt echt super lekker eten bij SamSam wat dan weer verbonden is met filmhuis Concordia. Misschien ook leuk om daar een filmpje te pakken. Mijn favoriete kroeg is daar 't Bolwerk, maar misschien komt hier wat jonger publiek. Als je in bent voor een kunstzinnige sfeer zit er ook een leuke, hippe nieuwe tent op het stationsplein. Hoe het heet is mij helaas ontschoten.
donderdag 1 december 2011 om 00:24