Gezondheid alle pijlers

hyperventilatie

27-11-2011 21:00 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal

ik ben hier net nieuw en probeer het een beetje uit te zoken hier allemaal. Maar nou zag ik dit forum en ik dacht mischien dat ik hier ervaring kan uidelen of advies opvangen hier.

Ik zit al een jaar met hyperventilatie of nou ja het is begonnen met hypervetilatie. Het is nu overgaan naar bang zijn dat er iets mis is met mijn hart het dwangmatig tellen waardoor ik dus onrustig word nou was mijn vraag of er hier mensen zijn die er ervaring mee hebben en misschien advies hebben hier mee om te gaan . groetjesss
Advies: ga in ademtherapie en leer door je buik te ademen.
Hoi, vervelend.. ik raad je aan om vooral naar de achterliggende oorzaak van je hyperventilatie te zoeken. Anders doe je alleen maar aan symptoombestrijding naar mijn idee.

Succes!
Vroeger blies mijn moeder gewoon in een zakje, tegenwoordig heb je dit apparaatje:

Kun je bij de apotheek kopen volgens mij.

Als je last hebt van dwangmatig tellen zou ik prof. hulp gaan zoeken, want dat kan uit de hand lopen als je er niks mee doet.

Sterkte
k heb pasgeleden ook gehoord dat ik een lichte vorm van hyperventilatie heb...

Mij is verteld dat je daarvoor in therapie kan
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Hoi'

Mijn vriend heeft het ook. Hij heeft het ook sinds een jaar, maar nu geen last meer van hyperventilaties maar meer angstaanvallen...hij is snel bang

We zijn nu daardoor ook veel aan huis gebonden, gaan weinig samen weg, Hij heeft nu therapie..maar het duurt erg lang, Stapje voor stapje gaat het iets beter maar echt normale allerdaagse bezigheden zoals boodschappen doen, winkelen, uit eten gaan zit er niet in....

Veel suc6 ermee en hopelijk voor jou gaat het snel over! ga dus ook in therapie!
.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven