iets leuks.....

19-02-2008 20:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Vaak genoeg was ik weleens op dit forum te vinden met weer een depri verhaal over een vriendje. En de waarom-belt-hij-niet verhalen....Waarop ik altijd erg veel steun had aan dit forum.

Maar het lijkt wel of het tij is gekeerd.

Sinds een paar maanden heb ik heel leuk contact met een hele lieve man. En, nog beter we hebben gedate en er is ook nog een klik van beide kanten!! Het is allemaal nog hartstikke pril, maar ik heb echt het gevoel dat dit de ware weleens zou kunnen zijn. Bij die bel-niet-mannen, had ik zelf sowieso altijd een twijfelend gevoel. Nu totaal niet.

Toch zou ik weer iets aan jullie willen vragen. Omdat ik hem zo leuk vind, wil ik graag een leuke date verzinnen. Weten jullie iets leuks? Ik dacht zelf aan Scheveningen en daar een restaurant. Weet iemand iets romatisch, waar je je dus goed thuisvoelt en lekker kan praten. Niet te popy, maar ook niet te oudbollig. Gewoon gezellig.

Alvast erg bedankt,

Angela
Teppanyaki !!

(Overheerlijk!!)

www.suishaya.nl
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Of een ontbijtje bij Toff en daarna een lekkere strandwandeling. Buffet is geloof ik alleen op zondag.
Geheel andere insteek, probeer eens te peilen hoe hij een leuke date ingevuld ziet en combineer dat met wat je zelf leuk zou vinden.

Je zegt, we hebben gedate, hoe vaak dan al?

Persoonlijk zeg ik, blijf bij je zelf, ga niet buiten jezelf treden om de date maar zo super leuk mogelijk voor hem te maken.

Jij bent hier ook in het spel, verlies je daarin niet ook al voelt het nog zo goed. Of laat het initiatief bij hem.

Mss niet de reactie die je wilde, maar wel een eerlijke.
Dan moet in scheveningen daarna naar de crazy piano's gaan. Das leuk!
quote:yoyo2 schreef op 20 februari 2008 @ 18:48:

Dan moet in scheveningen daarna naar de crazy piano's gaan. Das leuk!

Ik ben daar ooit één keer beland en als een date mij daar ooit mee naar toe neemt ben ik er gelijk klaar mee...

Wat een ballentent! Publiek jong, pushy en vervelend, naast entree ook bij de plee moeten betalen en de muziek sucks!

Niet bepaald een plaats om met z'n tweeën een romantische avond te hebben.....
quote:Bronny schreef op 20 februari 2008 @ 19:05:

[...]

Ik ben daar ooit één keer beland en als een date mij daar ooit mee naar toe neemt ben ik er gelijk klaar mee...

Wat een ballentent! Publiek jong, pushy en vervelend, naast entree ook bij de plee moeten betalen en de muziek sucks!

Niet bepaald een plaats om met z'n tweeën een romantische avond te hebben.....Eens.
eens wat betreft de Crazy Pianos!

Ik kan mezelf niet eens horen denken daarbinnen!!!

En wat betreft de date......rij lekker naar de haven, er zitten daar zat kleine gezellige vis restaurantjes...

Succes en veel belangrijker.....have fun!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Misschien is naar een concert gaan van zijn favoriete artiest een idee? (als die weet tenminste) en dan vooraf eten in een leuk restaurant?

Weet je uberhaupt wat zijn interesse's zijn? Dan kun je het daar wat op afstemmen. Kijk, als hij er van houdt om in een bomvolle tent te staan hossen is de Crazy Piano's wel een idee. (genoeg mensen die dat het ein-de vinden)

Is het een voetbalfanaat? Dan kun je bijv. naar een wedstrijd gaan met hem van zijn favoriete club. (dit zou ik overigens alleen kunnen opbrengen in de beginfase van hevige verliefdheid;-))
Scheveningen is een veilige keus, want daar heb je heel veel verschillende dingen. Dus je kunt ter plekke improviseren. Maar waar houdt hij van?

Sommige mannnen vinden dansen leuk, maar nog veel meer niet.

Zelfde geldt voor een museum, etentje, strandwandeling, rommelmarkt of een voetbalwedstrijd, enzovoorts. Gewoon vragen lijkt me. En dan vind je vanzelf wel dingen die je allebei wel leuk vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven