Speelgoed 1,5
donderdag 1 december 2011 om 11:53
donderdag 1 december 2011 om 12:05
donderdag 1 december 2011 om 12:09
Het is duur, maar wel kwaliteit. En door goed te zoeken kan je het vaak wel iets goedkoper krijgen. (In Duitsland is het sowieso al goedkoper trouwens.)
Het wordt trouwens in Europa gefabriceerd (Denemarken). Dat zal de hogere kosten ook verklaren. Maar het heeft wel wat dat het niet 'made in China' meuk is.
Het wordt trouwens in Europa gefabriceerd (Denemarken). Dat zal de hogere kosten ook verklaren. Maar het heeft wel wat dat het niet 'made in China' meuk is.
donderdag 1 december 2011 om 12:17
quote:Flowerfield schreef op 01 december 2011 @ 12:06:
En rolbevestigend? Lekker boeiend. Als je kind het leuk vind is dat prima.
Tsja, ik vind dat dus wel boeiend omdat rolbevestigende voorkeuren ook gemaakt en gestimuleerd kunnen worden.
Maar het gaat off-topic.
Veel plezier en succes met cadeautje uitkiezen, TO!
En rolbevestigend? Lekker boeiend. Als je kind het leuk vind is dat prima.
Tsja, ik vind dat dus wel boeiend omdat rolbevestigende voorkeuren ook gemaakt en gestimuleerd kunnen worden.
Maar het gaat off-topic.
donderdag 1 december 2011 om 12:17
donderdag 1 december 2011 om 12:30
quote:elina81 schreef op 01 december 2011 @ 12:17:
[...]
Maar het gaat off-topic.
Wat een suffe opmerking met vooroordelen. Hier in huis kookt papa, dus doet ze papa na.
Afijn, over tot het beantwoorden van de vraag.
Op 1 staat Little People. Kan niet genoeg zijn.
Duplo snapt ze niet, misschien komt dat later.
Op 2 staat haar kleurboek met stiften voor alle leeftijden te halen bij Hema.
Keukentje hebben we ook. Wordt meegespeeld, maar is niet favoriet. Ze kan wel een beetje "nep" eten en drinken. Het begint te komen.
[...]
Maar het gaat off-topic.
Wat een suffe opmerking met vooroordelen. Hier in huis kookt papa, dus doet ze papa na.
Afijn, over tot het beantwoorden van de vraag.
Op 1 staat Little People. Kan niet genoeg zijn.
Duplo snapt ze niet, misschien komt dat later.
Op 2 staat haar kleurboek met stiften voor alle leeftijden te halen bij Hema.
Keukentje hebben we ook. Wordt meegespeeld, maar is niet favoriet. Ze kan wel een beetje "nep" eten en drinken. Het begint te komen.
donderdag 1 december 2011 om 12:53
Mijn zoontje was iets ouder dan 1,5 jaar toen hij z'n keukentje kreeg. Hij speelde er wel mee, maar niet zo heel veel. Nu 1 jaar later speelt hij er dagelijks mee en als ik kook (of mijn vriend) staat hij ook in z'n keuken en maakt hij de heerlijkste gerechten voor ons.....
Eerlijk gezegd heb ik nooit bij een keukentje gedacht dat het alleen voor een meisje kan zijn!
Hier was het kiekeboe huis van fisherprice een succes (nu nog af en toe) en ik denk ook Little people, maar dat heeft onze zoon niet gehad.
@ Fame: daarom koop ik voor m'n zoon geen kinderstofzuiger. Hij vindt de echte helemaal het einde, maar het duurt wel lang voordat hij klaar is met de woonkamer
)
Eerlijk gezegd heb ik nooit bij een keukentje gedacht dat het alleen voor een meisje kan zijn!
Hier was het kiekeboe huis van fisherprice een succes (nu nog af en toe) en ik denk ook Little people, maar dat heeft onze zoon niet gehad.
@ Fame: daarom koop ik voor m'n zoon geen kinderstofzuiger. Hij vindt de echte helemaal het einde, maar het duurt wel lang voordat hij klaar is met de woonkamer
donderdag 1 december 2011 om 12:55
donderdag 1 december 2011 om 13:06
hier: de vriezer, magnetron of het enige keukendeur kastje waar nog geen beveiliging op zit. Mss toch eens een speelkeukentje kopen (maar: lijkt me zo'n sta in de weg!)
verder: boekjes, alles met deuren (little people, duplo).
veruit favoriet: zijn 'blokkies'. Stapelbekers. Sjouwt ie echt overal heen.
verder: boekjes, alles met deuren (little people, duplo).
veruit favoriet: zijn 'blokkies'. Stapelbekers. Sjouwt ie echt overal heen.