Mode & Beauty alle pijlers

Winkels in NY

01-12-2011 14:27 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort naar NY en verslaafd aan winkelen en mode.

Ik ben er maar 3 dagen dus ben al een beetje alle winkels aan het checken online, wat zit waar..

Dus hebben jullie tips met namen en adressen van onwijs leuke winkels?

Is iemand bekend met de Ugg store en Michael Kors winkel in NY?

Weten jullie toevallig wanneer het uitverkoop is ?

Alvast bedankt voor de reacties!
New York
O, die had je al gevonden.
Ben ook al eens rond deze tijd in New York geweest. Zeker dat er uitverkoop is. Niet overal, maar dan nog is het veel goedkoper dan hier. Uggs kom je overal tegen. Ongeveer 80 euro voor de classic. Straatnamen weet ik niet meer. Maar er is zoveel keus. Komt vast goed. Veel plezier!
Uitverkoop heb je gemist volgens mij, vorige week was het Black Friday
quote:fossiel schreef op 01 december 2011 @ 14:30:

O, die had je al gevonden.

haha ja die heb ik al helemaal doorgelezen;)

Maar ik dacht ik maak er 1 specifiek voor de winkels!
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 01 december 2011 @ 14:31:

Ben ook al eens rond deze tijd in New York geweest. Zeker dat er uitverkoop is. Niet overal, maar dan nog is het veel goedkoper dan hier. Uggs kom je overal tegen. Ongeveer 80 euro voor de classic. Straatnamen weet ik niet meer. Maar er is zoveel keus. Komt vast goed. Veel plezier!Thanx.. het is inderdaad veel goedkoper daar! Ik heb al een paar weken niks in Nederland gekocht omdat ik steeds denk, des te meer kan ik uitgeven in NY.
quote:phr123 schreef op 01 december 2011 @ 14:34:

[...]

Thanx.. het is inderdaad veel goedkoper daar! Ik heb al een paar weken niks in Nederland gekocht omdat ik steeds denk, des te meer kan ik uitgeven in NY.Hou je rekening met je bagagelimiet en eventuele invoerrechten?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Uggs Store in Soho, ben ik ontzettend leuk geholpen.

Als ik weer zou gaan zou ik eerst een dag uittrekken voor Woodbury Common (groot outlet center met allerlei bekende merken) en vervolgens verder in NY zelf winkelen voor de rest.
http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=7
Century 21 zou ik je adviseren . Een outlet warenhuis bij ground zero. Maar daarnaast is Woodbury Common ook heel leuk alleen dat is buiten de stad. Heb je dus een auto nodig of je kan met de bus. Daar zit overigens ook een ugg outletstore.

De ugg store achter FAO Scwarz 5th avenue is ook erg fijn! Hoewel bij Bloomingdales de ugg's soms afgeprijsd zijn.
Ik heb in Brooklyn heel leuk gewinkeld. Tweedehands (ohnee vintage) jurk van Diane von Furstenberg en een Lanvin jasje gekocht tegen een goede prijs. www.brooklynflea.com

Ze hebben geen Uggs
quote:himalaya schreef op 01 december 2011 @ 14:35:

[...]

Hou je rekening met je bagagelimiet en eventuele invoerrechten?

Ja op de heenweg neem ik niks mee.. En terug vlieg ik uit Canada dus dan controleren ze iets minder in Nederland.

Maar als ik overal mn kaartjes gewoon vanaf haal kunnen ze nooit bewijzen dat het nieuw is.:)
Thanx allemaal.. ik hou van dit soort tips!

Ik ga ze allemaal op een lijstje schrijven .
Haha. Je gaat met een lege koffer heen. Dat kan ook natuurlijk. Ik heb de vorige keer daar een koffer erbij gekocht. We mochten samen 60 kg meenemen. Houd je de weerberichten wel een beetje in de gaten. Het kan daar extreem koud zijn. Goeie handschoen, een muts en thermo(onder)kleding is geen overbodige luxe.
Macy's is ook altijd leuk! Verder mijn favorieten: Abercrombie & Fitch, Starbucks (leuke bekers ;)), O'neill winkel, winkel op de hoek van Times Square (volgens mij Quicksilver)!

Ik was trouwens nog steeds op zoek naar een creme van Michael Kors, maar helaas is die nergens meer te krijgen :( Misschien toch maar een ticket boeken om zelf even te kijken of ze hem daar nog hebben...
Ehhh, zo werkt de douane niet: jij moet bewijzen dat je het al had voor je reis. Houd daar dus rekening mee als je dure elektronica koopt.
Ha, wat grappig, ik zie dat je nu ook uitverkoop houdt om die lege koffer in NY helemaal te kunnen vullen?
Klopt ;)
quote:borderwalk schreef op donderdag 01 december 2011 15:25 Ha, wat grappig, ik zie dat je nu ook uitverkoop houdt om die lege koffer in NY helemaal te kunnen vullen?klopt ;)
quote:skatje schreef op 01 december 2011 @ 14:41:

Century 21 zou ik je adviseren . Een outlet warenhuis bij ground zero. Maar daarnaast is Woodbury Common ook heel leuk alleen dat is buiten de stad. Heb je dus een auto nodig of je kan met de bus. Daar zit overigens ook een ugg outletstore.

De ugg store achter FAO Scwarz 5th avenue is ook erg fijn! Hoewel bij Bloomingdales de ugg's soms afgeprijsd zijn.

Century 21 zou ik dan weer afraden. Wat een puinzooi in die winkel. Vond het meer een magazijn dan een winkel en verwachtte dat het door de armoedige presentatie dan wel erg goedkoop zou zijn, maar dat viel ook tegen.

Soho en Brooklyn zou ik dan wel weer doen.
quote:ladybass schreef op 01 december 2011 @ 16:30:

Century 21 zou ik dan weer afraden. Wat een puinzooi in die winkel. Vond het meer een magazijn dan een winkel en verwachtte dat het door de armoedige presentatie dan wel erg goedkoop zou zijn, maar dat viel ook tegen.

Soho en Brooklyn zou ik dan wel weer doen.Eens!
Macy's,

Gelijk bij binnekomst kortings pas halen, scheelt best wat. Century 21 kan leuk zijn maar is over he algemeen niet echt de moeite waard. Uggs store leuk maar je kan ook naar DavidZ gaan, die hebben leukere aanbiedingen. Ik ben vorig jaar Oktober geweest. Kwa shoppen was macy's echt mn favo, hier heb je echt alles onder 1 dak .

Voor elektronica heb je een hele boel winkeltjes, scheelt een heleboel geld, garantie gaat via de fabriek. Toen wij er waren hebben we gekeken baar een ipad, die was daar toen $250 (helaas niet gekocht). Vergeet niet te kijken dat je niet teveel bagage mee terug neemt, mocht je wel teveel hebben kan je een klein koffertje aanschaffen en die als hand bagage meenemen het vloegtuig in. Vergeet niet van sommige dingen de prijskaartjes af te halen ivm douane.
@mama001

Dankje
Juist NIET bij de kleine electronica winkeltjes kopen, koop bij de grote flagship stores (deze bieden wereldwijde garantie) of media markt achtige zaken (Best Buy Stores). De kleine winkeltjes staan bekend om immitatie prul uit China. Kijk maar eens goed in die winkels, verkleurde dozen etc. ziet er niet betrouwbaar uit. Bovendien hebben de grote merken als Apple overal prijs afspraken dus als iets goedkoper aangeboden wordt, is het al niet te vertrouwen.

Andere leuke winkels:

- Macy's, scoor een plattegrond, deze winkel is zo groot, onvoorstelbaar.

- Ugg Flagship stores, zitten er 3 in Manhatten (zie www.uggaustralia.com voor de adressen)

- Michael Kors zit geloof ik op 5th avenue, hier zitten uiteraard alle merken

- Urban Outfitters

- David Z voor schoenen (verkoopt ook Ugg's)

- OMG jeans voor merk jeans voor weinig geld

- Bloomingdale's

- Tegenover Bloomingdale's zit een hele leuke schoenenwinkel heeft een bolvormige deur dus valt op (sorry ben de naam kwijt).

In de Bloomingdales en Macy's kan je met je paspoort of rijbewijs een 11 procent kortingskaart halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven