stofzuiger.. welke

01-12-2011 15:09 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
POEF , rook en stinken.. oftewel.. stofzuiger heeft het na een jaar of 10 begeven.. Maar welke nu ? Ik neig erg naar een stofzuigerzakloze variant.. Is dat wat ?

Ik zoek een stofzuiger die goed sterk zuigt (heb 2 honden)... We hebben tijdelijk een vloerbedekking (ivm pup) en daaronder ligt laminaat.. dus hij moet beide vloersoort goed kunnen zuigen.. O ja.. boven is ook alles glad.. En belangrijk, gewoon een gesprek kunnen voeren tijdens het stofzuigen ..

Wie heeft er ervaring met dit soort apparaten ?
Met een zak maak je iig je handen niet vuil. Ik vond dat filter schoonmaken echt vies, met lange haren erin en stof wat eraan hangt enzo. En zakken zijn tegenwoordig ook helemaal niet zo duur meer. Ik geloof dat ik met een pak van 5 zakken wel een jaar doe, als het niet langer is. Maar goed, dan moet ik dus ook goed hard trekken om die bolle zak eruit te krijgen haha!

En onze miele maakt wel geluid, maar het is geen straaljager :P je kan nog best iets tegen iemand zeggen ondertussen hoor.
de henry wat was dat een fijne stofzuigerT, na 10 jaar hield hij het voor gezien en stopte er voorgoed mee, moest gewoon slikken

het lange snoer was geweldig, ik kon er drie verdiepingen mee omhoog en omlaag, ik mis hem

aanschaf is zo duur.
beste merk is miele maar het is wel duur.
10 jaar vind ik voor zo'n dure stofzuiger nou niet bepaald lang eigenlijk.
quote:Ivetje schreef op 01 december 2011 @ 18:07:

10 jaar vind ik voor zo'n dure stofzuiger nou niet bepaald lang eigenlijk.nee vond ik ook, vandaar dat ik niet een henry meer nam, maar een eenvoudig ding, klein voor op het trappenhuis en lichtgewicht, en goedkoop een siemens
Miele heb ik driemaal gehad, of eigenlijk eentje maar kreeg twee keer een nieuwe omdat de oude het in garantie begaven. Ik heb alles Miele en ben erg tevreden behalve over de stofzuigers. Nu heb ik een Hetty, het roze zusje van Henry. Ze is leuk en doet het vooral erg goed, lang snoer en een grote zak erin. Toen ik haar kocht was er een Pink Ribbon actie, toch sympathiek.

Hetty
quote:power-women schreef op 01 december 2011 @ 18:05:

beste merk is miele maar het is wel duur.

Goedkopere modellen komen tegenwoordig ook uit China, alleen de heel dure zijn nog made in Germany dacht ik.
even gezocht.. Jeee.. wat is die henry duur zeg ! Miele zat rond de 200 euro..

Ik neig nu naar de Miele..
o .. na nóg meer googlen kom ik de henry weer tegen voor miele prijzen.. Ik ga eens naar de handyman, die verkoopt ze hier in de buurt .. eens zien wat het is. Hij ziet er op het eerste oog nogal goedkoop uit.. maar wel heel gezellig

Ik heb deze van Dyson. Je kunt er geen gesprek bij voeren (moet dat dan?) maar je hebt geen zakken meer nodig, hij stinkt niet, hij blijft krachtig zuigen ook al zit ie bijna vol, geschikt voor alle vloeren. Ik ben enorm tevreden. Wij hebben nl een hond en een zoon die elke dag kilo's zand mee naar binnen brengen. De vorige stofzuiger had een zak en die zoog bijna niet als er zand in de zak zat

*realiseert zich dat ze in de reclame moet gaan werken*
Miele.
Ik zweer bij de Dirt Devil!!
Miele. Geweldig, stukken beter dan de Philips die we eerst hadden. Degelijk materiaal (buizen, wielen) en de stofzakken gaan erg lang mee. Doe nu al bijna een half jaar met dezelfde zak, terwijl hier elke dag gestofzuigd wordt i.v.m. hond met lang haar (golden retriever).
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Numatic Henry heb je voor minder dan 200 euro . Ik heb ze online gezien voor 179.

Zelf heb ik een 2e hands Henry gekocht..voor 50 euro. Voor dat geld kon ik me er geen buil aan vallen. En hij bevalt zo goed, dat er zeker een nieuwe komt mocht deze het begeven.
quote:Elynn schreef op 01 december 2011 @ 16:03:

Ik heb deze, al jaren. Prima ding.

[afbeelding]Deze Miele heb ik ook. (black pearl) volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven