...Bar too mucht 192....
vrijdag 2 december 2011 om 10:11
quote:Jonari schreef op 02 december 2011 @ 00:13:
Wel goed hoor. Fiets je nog weleens voorbij?
Nou ja, dat zal ook wel niet de laatste tijd haha. Fietst niet echt lekker meer met een dikke buik.Ik heb afgelopen zaterdag voor het laatst op de fiets gezeten, het werd wel heel pijnlijk. Maar fietste 2 weken geleden nog langs!
Wel goed hoor. Fiets je nog weleens voorbij?
Nou ja, dat zal ook wel niet de laatste tijd haha. Fietst niet echt lekker meer met een dikke buik.Ik heb afgelopen zaterdag voor het laatst op de fiets gezeten, het werd wel heel pijnlijk. Maar fietste 2 weken geleden nog langs!
vrijdag 2 december 2011 om 14:49
Rijmen en dichten hoeft dit jaar helaas niet. Lootjes trekken viel in het water. Ben zelf maar voor Sint aan het spelen geweest.
Gaan vanaaf een bescheiden zakje leegmaken, Sint kon helaas niet meer van maken. We gaan vooraf aan de gourmetstel kokkerellen.
Rouge, de laatste loodjes begrijp Ik?
Yette, rijm ze nog effies!
Gaan vanaaf een bescheiden zakje leegmaken, Sint kon helaas niet meer van maken. We gaan vooraf aan de gourmetstel kokkerellen.
Rouge, de laatste loodjes begrijp Ik?
Yette, rijm ze nog effies!
vrijdag 2 december 2011 om 17:17
Tingeling! Borreltijd.
Sint zat de hele tijd te denken
Wat hij nu weer eens in zou schenken
Hij dacht dat Joop en Yet wel blij zouden zijn
Met een flink glas rode wijn
Voor Bloem en Jo een groot glas bier
Dat drinken ze altijd met plezier
Voor Rouge dit jaar een glaasje sap
Anders valt ze straks nog van de trap
Een glaasje port voor onze Wies
Want daarvan is ze nooit vies
Sint zat de hele tijd te denken
Wat hij nu weer eens in zou schenken
Hij dacht dat Joop en Yet wel blij zouden zijn
Met een flink glas rode wijn
Voor Bloem en Jo een groot glas bier
Dat drinken ze altijd met plezier
Voor Rouge dit jaar een glaasje sap
Anders valt ze straks nog van de trap
Een glaasje port voor onze Wies
Want daarvan is ze nooit vies
vrijdag 2 december 2011 om 23:13
Goeoeoeoeoeoeoedenavond, zou er al iets zijm bij Rouge???
Ik wilde z\omaar weer eens even binnenwippen en een glaasje drinken met alle kroegtijgers....hier wel of niet aanwezig....
Volgens mij leest Mutch hier best nog wel mee af en toe, bij die kwibus is het niet te peilen, wanneer ze weer komt Maar komen doet ze vast nog wel weer binnenkort
.PROOST
Ik wilde z\omaar weer eens even binnenwippen en een glaasje drinken met alle kroegtijgers....hier wel of niet aanwezig....
Volgens mij leest Mutch hier best nog wel mee af en toe, bij die kwibus is het niet te peilen, wanneer ze weer komt Maar komen doet ze vast nog wel weer binnenkort
.PROOST