Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
@VLA Klinkt goed! Klinkt ook alsof jullie er op dezelfde manier in staan. Komen er nu ook even geen nieuwe afspraken of blijven jullie elkaar wel af en toe zien?

@Tierney, spannend! Superleuk dat je er van tevoren al zo'n goed gevoel over hebt! Wat gaan jullie doen vanavond?
@VLA, klinkt positief, fijn, dat jullie een fijn gesprek gehad hebben.

@Tierney, veel plezier vanavond.

Zelf heb ik vanavond ook weer een date. Deze man heb ik zo'n 6 weken geleden voor het eerst gezien. Hij ziet er goed uit, is aardig, maar in vergelijking met die ander zó saai....vertelde niet veel, vond het voldoende om tegen elkaar aan te zitten.... Weet niet wat ik van hem moet denken, die ander is gewoon zoveel prettiger, kwa contact. Wil deze wel nog een kans geven; hij zou waarschijnlijk heel goed bij me passen.....
quote:xnellekex schreef op 02 december 2011 @ 14:27:

@VLA, klinkt positief, fijn, dat jullie een fijn gesprek gehad hebben.

@Tierney, veel plezier vanavond.

Zelf heb ik vanavond ook weer een date. Deze man heb ik zo'n 6 weken geleden voor het eerst gezien. Hij ziet er goed uit, is aardig, maar in vergelijking met die ander zó saai....vertelde niet veel, vond het voldoende om tegen elkaar aan te zitten.... Weet niet wat ik van hem moet denken, die ander is gewoon zoveel prettiger, kwa contact. Wil deze wel nog een kans geven; hij zou waarschijnlijk heel goed bij me passen.....Als je hem zo saai vindt en je hebt er eigenlijk niet veel zin in, waarom zou iemand dan bij je passen? Na een eerste date moet je natuurlijk wel een beetje enthousiast zijn, anders is het bij voorbaat als kansloos denk ik. Dan is er ook niet iets van "een kans geven".
Oh gewoon wat drinken, maar ik ben gewoon heel nieuwsgierig naar hem.

Vla, hebben jullie dan ook helemaal geen contact tot na de feestdagen? Voel jij je rustiger nu?
Tierney veel plezier vanavond ik ga zeker voor je duimen..ik hoop voor je op een hele leuke gezellige date

VLA ik ben blij voor je dat jullie er iig voor nu uit zijn..gaan jullie elkaar nog zien tot volgend jaar ?
tierney, heel veel plezier! kijk uit naar je hopelijk positieve dateverslag!

vla: goed dat jullie elkaar gesproken hebben...sluit me aan bij veo/tierney: hoe gaan jullie nu contact hebben komende weken?

Ik heb onwijs veel zin om mijn N. weer te zien. Maar zal vandaag niet meer zijn. Heb een enorm drukke dag...nu even mn eerste half uurtje voor mijzelf (en wat ben ik aan het doen, haha op het forum aan het schrijven ) Straks nog inwerken bij een nieuw gezin, en daarna weer een kindje ophalen dat hier komt slapen. Beetje ren en vlieg werk. Maar zo gaat de tijd wel voorbij, en vergeet ik even dat dit het weekend is dat iedereen leuk sinterklaas viert en dat er voor mij even niet in zit voor het eerst sinds 28 jaar...
Ik voel me een stuk rustiger nu, het is als met een schone lei beginnen. Ga hem niet meer zien dit jaar. Ik moet voor mijn werk wat uitstapjes maken dus dat is bijna onmogelijk. En het geeft ons beiden de tijd goed na te denken hoe we dit willen. Ik wil het in ieder geval niet zoals het ging en toch vind ik hem verrekte leuk . Contact dus via sms, een keertje bellen enzo. En als we dat allebei fijn blijven vinden dan gaan we weer afspreken. Dit was ook het idee wat ik voor ogen had voordat ik hem belde, dus ik ben blij!!

Tierney, heel veel plezier meid, klinkt als een leukerd!!!
Veel plezier tierney! Je zal nu al weg zijn denk ik?

VLA: wat goed om te horen dat alles goed is uitgepraat en jullie het weer een kans gaan geven.

Nelleke: ook veel plezier vanavond. Hij is iig wel netjes met je.

Ik zit meer met m'n hoofd bij m'n aankomende sd. Dan dat die chatman me iets kan schelen.

Dames, we verwachten bij thuiskomst wel gelijk verslag, he!
Ik ben een stille meelezer,

@Marsepeintje, ik vind jouw reacties zo treffend, ik denk heel vaak als ik jouw reacties lees van dat vind ik nu ook.. echt goed... Jij komt ook zo nuchter over....
Leuk, weer twee datingverslagen in het vooruitzicht!

Morgen mag ik zelf ook...
quote:Rasa schreef op 02 december 2011 @ 22:43:

Leuk, weer twee datingverslagen in het vooruitzicht!

Morgen mag ik zelf ook...

Rasa, ik lees veel mee op dit topic en 'plemp' zeer sporadisch een berichtje. Jouw date van morgen, en de naam die je eerder liet vallen, is een nickname van diegene toch? Ik vraag het omdat dat 'griezelig' dicht bij een (nick)naam komt van iemand met wie ik wel eens afgesproken heb.

Griezelig bedoel ik niet letterlijk want de man die ik wellicht min of meer onder die naam ken is nl serieus leuk met een erg goeie dosis humor, vind ik althans. Kon het even niet laten om op je te reageren .
Nou, mijn date was van korte duur....hij zou morgen eigenlijk vrij hebben, maar moet alsnog werken. Nog steeds geen idee, wat ik van hem moet denken, al heb ik na vanavond het idee, dat ik niets meer van hem ga horen... Mijn dochter was thuis, en haar vriendje was er ook; blijft slapen. Ik had het idee, dat mijn date dat niet leuk vond, maar ik kan me vergissen. Mijn ex vond het nl. helemaal niets, als het vriendje van mijn dochter bleef slapen, als hij er was. Misschien projecteer ik nu oude angst op mijn date. In elk geval is hij alweer vroeg weggegaan, omdat hij morgenvroeg heel vroeg eruit moest. Zie wel hoe het verder loopt. Echt gevoel is er van mij uit in elk geval nog niet....
quote:xnellekex schreef op 03 december 2011 @ 00:11:

Nou, mijn date was van korte duur....hij zou morgen eigenlijk vrij hebben, maar moet alsnog werken. Nog steeds geen idee, wat ik van hem moet denken, al heb ik na vanavond het idee, dat ik niets meer van hem ga horen... Mijn dochter was thuis, en haar vriendje was er ook; blijft slapen. Ik had het idee, dat mijn date dat niet leuk vond, maar ik kan me vergissen. Mijn ex vond het nl. helemaal niets, als het vriendje van mijn dochter bleef slapen, als hij er was. Misschien projecteer ik nu oude angst op mijn date. In elk geval is hij alweer vroeg weggegaan, omdat hij morgenvroeg heel vroeg eruit moest. Zie wel hoe het verder loopt. Echt gevoel is er van mij uit in elk geval nog niet....

Waarom zou jij hem dan nog willen zien? Er spreekt niet veel enthousiasme uit zijn reactie, maar ook niet uit jouw reactie.

En tja..het kan aan mij liggen hoor, maar al moet ik om 6 uur mijn bed uit, als ik echt iemand leuk vind en ik ben eindelijk bij diegene, zit ik niet steeds te mieren over de tijd. Dan maar even moe de volgende dag..en een leuke date geeft ook veel energie die dag kom je echt wel door.
quote:Marsepeintje schreef op 03 december 2011 @ 00:31:

[...]

Waarom zou jij hem dan nog willen zien? Er spreekt niet veel enthousiasme uit zijn reactie, maar ook niet uit jouw reactie.

En tja..het kan aan mij liggen hoor, maar al moet ik om 6 uur mijn bed uit, als ik echt iemand leuk vind en ik ben eindelijk bij diegene, zit ik niet steeds te mieren over de tijd. Dan maar even moe de volgende dag..en een leuke date geeft ook veel energie die dag kom je echt wel door.Je hebt gelijk, ik ben inderdaad niet echt heel enthousiast. Maar hij had vandaag ook al vroege dienst gehad, en had vannacht weinig geslapen, dus was echt moe (kan ik me voorstellen dan). Ik merk echter, dat hij weinig uit zichzelf vertelt, en mij ook niet echt veel vraagt. Als ik iets vraag, krijg ik wel antwoord, maar dat is het eigenlijk... Ik heb hem nu een paar keer gezien, en het lijkt voldoende te zijn, als we op de bank zitten, beetje knuffelen, wat drinken.... Tja, ik vind het blijkbaar ook wel belangrijk, als hij iets te vertellen heeft, al is het gewoon iets kletsen. Kan zijn, dat hij, net als ik, eerst de kat uit de boom kijkt. Andere dates waren echter wel spraakzamer, en ik merk, dat ik dat toch prettiger vind.
...

eerst maar even slapen, net terug...

Nelleke jammer van je date, je klinkt alsof je het wel degelijk jammer vindt dat hij zo vroeg wegging.. Maar waarom? hij was zo voor jou ook niet echt leuk toch?
Tierney...vertel vertel... 4 uur geleden was je net terug...dat was midden in de nacht!
O tierney, wat gemeen om ons zo in spanning te houden! Maar goed, je smiley en het terugkomtijdstip verraden genoeg...quote:Dibbes1 schreef op 02 december 2011 @ 23:41:

[...]

Rasa, ik lees veel mee op dit topic en 'plemp' zeer sporadisch een berichtje. Jouw date van morgen, en de naam die je eerder liet vallen, is een nickname van diegene toch? Ik vraag het omdat dat 'griezelig' dicht bij een (nick)naam komt van iemand met wie ik wel eens afgesproken heb.

Griezelig bedoel ik niet letterlijk want de man die ik wellicht min of meer onder die naam ken is nl serieus leuk met een erg goeie dosis humor, vind ik althans. Kon het even niet laten om op je te reageren .

Haha, het zou toch niet? Zou wel heul toevallig zijn. De nickname (Sporty E) heb ik bedacht. Dat is niet zijn 'echte' nickname op de datingsite. Zijn voornaam begint met die letter en hij woont in Amsterdam.

Ik verwacht wel dat het gezellig wordt, maar denk niet dat het echt mijn type is. Vraag me ook wel een beetje af wat hij in mij ziet. Maar goed, het gaat er meer om dat Rasa weer on the roll is qua internetdaten en deze lijkt mij een prima geval om weer mee op te starten!
Ah.. nou moet ik tot vanavond wachten om tierney's verhaal te horen.
Ik vind het ook gemeen!!! Tierney, waar ben je?!

Rasa, nooit denken wat hij nou in je ziet. Beetje meer vertrouwen in jezelf hoor! Tuurlijk ziet hij wat in je, anders ging ie niet met je op date!

En Nelleke, het klinkt allemaal dodelijk vermoeiend met die man. Ik snap niet zo goed wat je nou wil?

Ik klets ondertussen weer vrolijk verder met mijn date. Overigens ook allemaal dodelijk vermoeiend . Beetje stom, maar nu ik mijn doel bereikt heb, kan ik er weer wat helderder over nadenken. Ik gebruik deze maand dus ook lekker om na te denken of ik hier nog wel zin in heb.
Tierney, ook hier iemand die benieuwd is naar jouw verhaal. Zal vast erg leuk zijn geweest, als je pas om 4 uur thuiskomt....

VLA, ik weet het zelf even niet. Hij is op zich leuk en aardig, maar hij zegt dus niet veel, en zelf kan ik ook nogal stil zijn. Als dat voor de toekomst is, vind ik het saai. Zelf kom ik vaak wel los na een paar afspraken (beetje kat uit de boom kijken...) en als hij dat ook heeft, valt het misschien wel mee. Daar zit dus mijn twijfel in...
Ik was slapen

Oh het was gewoon zo leuk! We zijn gewoon in de stad gebleven hoor. Maar we bleven maar praten en na een half uur hing er al genoeg spanning in de lucht hihi...

Het was leuker dan op de chat en de sms. We liepen heerlijk hand in hand over straat, grapjes, plagen, aanrakingen, blikken... en bijna echt gezoend, toch maar bij op de mond gehouden want ik had toen al wat drankjes op en ik wil niet dat het daardoor komt.

Wat gek is, ik voel de aantrekkingskracht, ik kan heerlijk met hem praten, maar we verschillen toch ook best wel, en ik voel ook wel de rust, het de tijd willen nemen. En hij zei gewoon, we gaan gewoon lol hebben en zien wel waar het schip strand of niet Dus dat ga ik nu doen, geweldig sinterklaascadeautje niet??
Tierney hier ook een nieuwsgierige

maar ik denk idd dat het wel leuk is geweest..:)
Ohhh haha iets te vroege reavtie van mij

Klinkt echt heel leuk tierney jou date..mss een nieuw succesverhaal

En idd een heerlijk sinterklaascadeautje
VLA hebben jullie het dan over leuke dingen of steeds weer hoe het nou verder moet..
WOW Tierney, klinkt super!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven