kinderversprekingen
zaterdag 3 december 2011 om 14:43
Gisteren was ik aan het werk via mijn uitzendbureau voor babysitten, toen 'mijn' kindje zei: xMuis, heb jij je broterham al op?
Ik heb werkelijk zo hard gelachen! Het moet ook eigenlijk heel verwarrend zijn voor zo'n kind, het is een brood, maar een boterham!
Jullie hebben vast nog meer van dit soort heerlijke situaties/versprekingen meegemaakt! Ik ben benieuwd, gewoon die heerlijke kinderlijke dingen!
Ik heb werkelijk zo hard gelachen! Het moet ook eigenlijk heel verwarrend zijn voor zo'n kind, het is een brood, maar een boterham!
Jullie hebben vast nog meer van dit soort heerlijke situaties/versprekingen meegemaakt! Ik ben benieuwd, gewoon die heerlijke kinderlijke dingen!
meer brood is minder hap
zaterdag 3 december 2011 om 15:58
zaterdag 3 december 2011 om 17:33
Ik ging vroeger op vrijdag altijd met mijn vader mee een 'krantje' bier halen ipv een kratje bier. En ook heb ik heel vaak de deur op een kwartiertje gezet ipv op een kiertje. O ja, en ik heb heel lang niet gesnapt wat er nou fout was als ik zei dat ik mijn nachtpomp (nachtjapon, wat ouderwets!) aan ging trekken als ik naar bed ging
Zo leuk he, die kindertaal!
Zo leuk he, die kindertaal!