Onvoorzichtigheid
zondag 4 december 2011 om 11:56
Hebben jullie dat nou ook met jullie man/vriend/partner. Mijn vriend is echt een schat hoor, maar in huis vrij onvoorzichtig. Neem nou net, loopt hij met z'n armen vol tuinkussen naar zolder, stoot hij een schilderij van de muur. Het ding klettert naar beneden, gevolg: schilderijtje stuk en een flinke buts in het laminaat. Dan denk ik, je kunt toch even uitkijken of desnoods twee keer lopen zodat je niet je armen vol hebt??
zondag 4 december 2011 om 12:04
Dat irriteert me eigenlijk gewoon het meest, dat meteen gepikeerd zijn. Of het eigenwijs zijn. Een tijdje terug moest het wandmeubel van de kant. Ik zeg leg er een matje onder dan beschadigd de vloer niet maar nee hoor, lekker schuiven zonder matje. Gevolg, een dikke kras in het laminaat. Of deze, ff snel een plak ontbijtkoek afsnijden zo op het aanrecht. Zeg ik, pak nou even een snijplank maar de plak was al afgesneden. Gevolg, een flinke kras in het aanrechtblad. En dan zeggen, die kras zat er al lang.
zondag 4 december 2011 om 12:08
Ik ben ook erg onhandig. Laat alles uit mijn handen donderen. Ik koop gemiddeld 3x per jaar nieuwe wijnglazen, en nog vaker limonade glazen.
Mijn vriend reageert ook soms boos. Zijn probleem. Niet het mijne ik leef al 33 jaar met mijn onhandigheid en ben niet in de veronderstelling dat dat ooit nog gaat veranderen.
Mijn vriend reageert ook soms boos. Zijn probleem. Niet het mijne ik leef al 33 jaar met mijn onhandigheid en ben niet in de veronderstelling dat dat ooit nog gaat veranderen.
zondag 4 december 2011 om 12:10
quote:anjertje schreef op 04 december 2011 @ 12:04:
Dat irriteert me eigenlijk gewoon het meest, dat meteen gepikeerd zijn. Of het eigenwijs zijn. Een tijdje terug moest het wandmeubel van de kant. Ik zeg leg er een matje onder dan beschadigd de vloer niet maar nee hoor, lekker schuiven zonder matje. Gevolg, een dikke kras in het laminaat. .Had dan zelf lekker een matje onder die kast gelegd..
Dat irriteert me eigenlijk gewoon het meest, dat meteen gepikeerd zijn. Of het eigenwijs zijn. Een tijdje terug moest het wandmeubel van de kant. Ik zeg leg er een matje onder dan beschadigd de vloer niet maar nee hoor, lekker schuiven zonder matje. Gevolg, een dikke kras in het laminaat. .Had dan zelf lekker een matje onder die kast gelegd..
zondag 4 december 2011 om 12:10
zondag 4 december 2011 om 12:13
quote:anjertje schreef op 04 december 2011 @ 11:56:
Hebben jullie dat nou ook met jullie man/vriend/partner. Mijn vriend is echt een schat hoor, maar in huis vrij onvoorzichtig. Neem nou net, loopt hij met z'n armen vol tuinkussen naar zolder, stoot hij een schilderij van de muur. Het ding klettert naar beneden, gevolg: schilderijtje stuk en een flinke buts in het laminaat. Dan denk ik, je kunt toch even uitkijken of desnoods twee keer lopen zodat je niet je armen vol hebt??Je had natuurlijk ook zelf 2x kunnen lopen met die kussens onder je arm..
Hebben jullie dat nou ook met jullie man/vriend/partner. Mijn vriend is echt een schat hoor, maar in huis vrij onvoorzichtig. Neem nou net, loopt hij met z'n armen vol tuinkussen naar zolder, stoot hij een schilderij van de muur. Het ding klettert naar beneden, gevolg: schilderijtje stuk en een flinke buts in het laminaat. Dan denk ik, je kunt toch even uitkijken of desnoods twee keer lopen zodat je niet je armen vol hebt??Je had natuurlijk ook zelf 2x kunnen lopen met die kussens onder je arm..
zondag 4 december 2011 om 12:37
quote:Fame schreef op 04 december 2011 @ 11:59:
Als ik ongesteld ben is niets veilig. Dan ben ik de lompheid zelve
Idem hier.
De afwas doe ik dan bijvoorbeeld liever niet.
En eigenlijk zou ik ook niet moeten fietsen, want ik let dan echt voor geen meter op.
Als ik ongesteld ben is niets veilig. Dan ben ik de lompheid zelve
Idem hier.
De afwas doe ik dan bijvoorbeeld liever niet.
En eigenlijk zou ik ook niet moeten fietsen, want ik let dan echt voor geen meter op.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.