Relatiegeschenk
zondag 4 december 2011 om 22:21
Ik wil dit jaar een aantal relatiegeschenken geven aan een aantal relaties.
Ben aan het denken wat ik zal doen.
Een fles goede wijn of evt. een fles champagne?
Of is juist een koffielikeur of iets dergelijks een origineler idee?
Ik hoef zeker niet superorigineel te zijn, maar wil graag een beetje 'anders dan anders'. Wie heeft er nog een goed idee?
PS van deze relaties weet ik dat ze allemaal (veel) van alcohol houden.
Ben aan het denken wat ik zal doen.
Een fles goede wijn of evt. een fles champagne?
Of is juist een koffielikeur of iets dergelijks een origineler idee?
Ik hoef zeker niet superorigineel te zijn, maar wil graag een beetje 'anders dan anders'. Wie heeft er nog een goed idee?
PS van deze relaties weet ik dat ze allemaal (veel) van alcohol houden.
zondag 4 december 2011 om 22:43
Zelf zou ik voor een mooie ijswijn gaan, toch iets bijzonders. Of een goede whiskey.
Champagne vind ik persoonlijk altijd maar zozo om te ontvangen, het is wel een beetje standaard. En ik ben ook geen champagne drinker, dus dat speelt ook mee.
@ Elninjoo, ik heb nog tien flessen staan van vorige kerst en niemand om ze naar door te schuiven, wil je ze hebben?
Champagne vind ik persoonlijk altijd maar zozo om te ontvangen, het is wel een beetje standaard. En ik ben ook geen champagne drinker, dus dat speelt ook mee.
@ Elninjoo, ik heb nog tien flessen staan van vorige kerst en niemand om ze naar door te schuiven, wil je ze hebben?
zondag 4 december 2011 om 22:57
Ik heb vorig jaar van een relatie een pakketje ontvangen met daarin van die miniflesjes drank, borrelnootjes en een kaarsje in een mooi doosje.
Vond ik erg leuk!
Wij geven onze lieftallige klanten altijd een kerstbrood van de plaatselijke bakker. Totaal niet origineel, maar wordt wel gewaardeerd geloof ik.
Vond ik erg leuk!
Wij geven onze lieftallige klanten altijd een kerstbrood van de plaatselijke bakker. Totaal niet origineel, maar wordt wel gewaardeerd geloof ik.
zondag 4 december 2011 om 23:28
Ik vind ijswijn heerlijk, het heeft een bijzondere smaak voor een witte wijn. Het is wel een wijn die normaal gesproken meer als dessertwijn geschonken wordt, dus wel vrij zoet. Maar het is wel een hele aparte wijn, waar maar weinig mensen mee bekend zijn (alhoewel het tegenwoordig al wel wat populairder is) en wat ook een bijzonder productieproces nodig heeft, dus het is wel wat "aparts".
maandag 5 december 2011 om 10:03
Ligt natuurlijk ook aan de branche waarin je werkt, maar ik ben de afgelopen jaren in december bij goede relaties een (gepersonaliseerde) taart gaan brengen.
Kostte me meer tijd dan geld (uiteraad overal een stukje mee-eten) en ik ben kilo's aangekomen, maar de impact is steeds enorm.
Heb dit jaar alweer wat mailtjes ontvangen in de zin van: Wanneer kom je weer? Dan plannen we de koffiepauze...
Leuk, leuk, leuk!
Kostte me meer tijd dan geld (uiteraad overal een stukje mee-eten) en ik ben kilo's aangekomen, maar de impact is steeds enorm.
Heb dit jaar alweer wat mailtjes ontvangen in de zin van: Wanneer kom je weer? Dan plannen we de koffiepauze...
Leuk, leuk, leuk!
dinsdag 6 december 2011 om 20:11
dinsdag 6 december 2011 om 23:07
quote:Tataaa schreef op 06 december 2011 @ 20:11:
Het liefst wil ik voor iedereen hetzelfde.
Een taart is niet zo'n goed plan. Het gaat om voornamelijk zzp'ers die dan zo'n taart in hun eentje moeten opeten (), daarnaast zijn het allemaal nogal sportieve, gezonde types.
Ik ga eens op zoek naar die ijswijn en eens kijken voor flesjes port.Dan is het inderdaad geen goede oplossing
Het liefst wil ik voor iedereen hetzelfde.
Een taart is niet zo'n goed plan. Het gaat om voornamelijk zzp'ers die dan zo'n taart in hun eentje moeten opeten (), daarnaast zijn het allemaal nogal sportieve, gezonde types.
Ik ga eens op zoek naar die ijswijn en eens kijken voor flesjes port.Dan is het inderdaad geen goede oplossing