bedrogen & belazerd
maandag 5 december 2011 om 19:23
maandag 5 december 2011 om 19:27
quote:Summerdance schreef op 05 december 2011 @ 19:23:
Ze MOEST vertellen als er een ander was?
Jij hebt lef zeg!!
Het is je EX, ze MOET helemaal niets
Weet je wat jij MOET
Met je tengels uit andermans prive zaken blijven
Dat MOET, iets met privacy en zo.
Zak hooi!
(maar dat was vast niet wat je wilde horen)
Jij hebt lef zeg!!
Weet je wat jij MOET
Zak hooi!
(maar dat was vast niet wat je wilde horen)
maandag 5 december 2011 om 19:29
maandag 5 december 2011 om 19:29
quote:Summerdance schreef op 05 december 2011 @ 19:23:
Jij hebt lef zeg!!
Weet je wat jij MOET
Zak hooi!
(maar dat was vast niet wat je wilde horen)Nee dat denk ik ook niet
Jij hebt lef zeg!!
Weet je wat jij MOET
Zak hooi!
(maar dat was vast niet wat je wilde horen)Nee dat denk ik ook niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 5 december 2011 om 19:34
maandag 5 december 2011 om 19:36
@TO..
Wil je haar nog wel zien, nu je dit weet?
Het is al genoeg gezegd, niet netjes om te checken..maar goed, daar hebben we nu niets meer aan. Ik denk dat je voor jezelf moet nagaan wat je hier nog mee wil/kan. Misschien geen slecht idee om die date te cancellen en even alles te laten bezinken.
Ik wens je iig veel sterkte.
Wil je haar nog wel zien, nu je dit weet?
Het is al genoeg gezegd, niet netjes om te checken..maar goed, daar hebben we nu niets meer aan. Ik denk dat je voor jezelf moet nagaan wat je hier nog mee wil/kan. Misschien geen slecht idee om die date te cancellen en even alles te laten bezinken.
Ik wens je iig veel sterkte.
maandag 5 december 2011 om 19:37
Nou nou Summer, dat vind ik een beetje kort door de bocht.
Als dit een dame was vraag ik me af of je ook zo had gereageerd.
De jongen voelt zich bedrogen en vreselijk belazerd na het lezen van FB (wat hij misschien niet had moeten doen, maar toch heeft gedaan, het is nu eenmaal gebeurd)
Het is logisch dat hij met veel vragen en frustraties zit en dit moeilijk kan afsluiten.
Dan kan je wel zeggen move on, maar dat is voor hem nu lastiger zo lijkt me.
Als dit een dame was vraag ik me af of je ook zo had gereageerd.
De jongen voelt zich bedrogen en vreselijk belazerd na het lezen van FB (wat hij misschien niet had moeten doen, maar toch heeft gedaan, het is nu eenmaal gebeurd)
Het is logisch dat hij met veel vragen en frustraties zit en dit moeilijk kan afsluiten.
Dan kan je wel zeggen move on, maar dat is voor hem nu lastiger zo lijkt me.
maandag 5 december 2011 om 19:38
maandag 5 december 2011 om 19:40
Nou het is je ex en ze is niet vreemdgegaan.. Dat jij het goedpraat dat je in haar account hebt gekeken omdat je iets vermoedde vind ik onzin. Jij hebt en had daar niets te zoeken. Ja het was fijn als ze eerlijk was geweest en ik zou als ik jou was ook geen contact meer met haar hebben, maar ze is jou echt geen verantwoording schuldig!
maandag 5 december 2011 om 19:43
Het is heel lullig van haar dat ze tegen jou liegt over hoe lang ze hem kent en wat ze nu met hem heeft. Het is bepaald ook niet netjes dat ze tegen hem liegt over jou.
Aan de andere kant is ze je ex. Ze zal heus wel van je houden in termen van vriendschap en wil je waarschijnlijk niet onnodig kwetsen. Nu het is uitgekomen is dat wel gebeurd. Voel je je ECHT beter nu je de gehele waarheid over de breuk weet?
Je zou eventueel kunnen opbiechten als je haar ziet wat je nu weet maar er zal ws een algehele breuk in jullie contact volgen. Delete gewoon haar inloggegevens, huil flink uit, zorg goed voor jezelf en ga verder met je leven.
Aan de andere kant is ze je ex. Ze zal heus wel van je houden in termen van vriendschap en wil je waarschijnlijk niet onnodig kwetsen. Nu het is uitgekomen is dat wel gebeurd. Voel je je ECHT beter nu je de gehele waarheid over de breuk weet?
Je zou eventueel kunnen opbiechten als je haar ziet wat je nu weet maar er zal ws een algehele breuk in jullie contact volgen. Delete gewoon haar inloggegevens, huil flink uit, zorg goed voor jezelf en ga verder met je leven.
maandag 5 december 2011 om 19:43