bedrogen & belazerd

05-12-2011 19:20 176 berichten
..
Alle reacties Link kopieren
@ JustaGuy86

Ik snap heel goed dat dit heel pijnlijk voor je is.

Misschien was zij je eerste liefde en dat is vaak de meest pure liefde die je kan voelen.

Wanneer zij dan voor jou door d mand valt dan is dat een hard gelag.

Nu moet je jezelf weer even bij elkaar zoeken en door de pijn heen zien te komen.

Dat duurt een paar maandjes maar dan ga je het allemaal zuiverder zien dan nu.

Want ik ben er van overtuigd dat er een moment komt dat jij blij bent dat je dit allemaal weet.

Het helpt voorkomen dat je in iets blijft geloven wat er niet was.

Ennuh,

Wanneer je haar ziet, wees een heer!

Laat niets merken dat het je pijn doet en confronteer haar nergens mee.

Zeg haar vaarwel, thuis uithuilen en de toekomst ligt open!!

Als je dat kan, dan ben je sterk!!
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Hou toch op, het doet altijd pijn. Het maakt niet uit of ze het nu eerlijk zegt, of dat je er op deze manier achter komt, het is nooit goed, want het is niet leuk en het doet hoe dan ook pijn. En dat is haar schuld want zij maakte het uit en zij heeft nu een ander en dat heeft ze niet verteld, of ze heeft een ander en dat heeft ze je zomaar verteld. Zeggen dat de leugen nog meer pijn doet is niets meer of minder dan rechtvaardiging om haar de schuld te geven van jouw pijn.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Je moet altijd door blijven bikkelen
quote:0L4F schreef op 05 december 2011 @ 20:23:

[...]Dat vraag ik me af, eerlijk gezegd. Het is geen mooie actie, maar je weet nu wel dat je ex iemand is die, zowel naar jou, als haar nieuwe 'lover', haar verhalen verdraait en mensen om zich heen daarmee manipuleert.

Lijkt me een goeie om in je achterhoofd te houden tijdens het loslaten.

En dat je anders misschien maanden van je leven had weggegooid door te blijven geloven in haar sprookjes.

Zo mee eens!

Het is vervelend dat je nu dingen gaat herbeleven of visualiseren, maar anders blijft het ook maar weken etteren en ga je je nog in haar verplaatsen of het goedpraten. Niet doen, verder gaan.

En denk maar aan haar wanneer jij over een paar maanden straalverliefd op iemand anders door het leven huppelt. Echt, dat gaat komen. Iemand die jou wel het einde van de wereld vindt.
.
quote:Dickens schreef op 05 december 2011 @ 20:15:

[...]

Wat jij wil

OT, Je wordt hard aangepakt omdat je aan het janken bent, dat staat een vent niet. Tuurlijk is het fijn als je ex je inlicht maar verwacht dat niet, ex is ex en heeft geen verplichtingen meer.

Nee, alleen vrouwen mogen facebook pagina's checken en telefoons van partners bekijken.

Dan is er alle begrip want waar rook is is vuur en dan heeft een vrouw reden zichzelf in bescherming te nemen toch?

Zullen we de topics door gaan nemen waar er zo gereageerd wordt?

Wanneer dit een vrouw was geweest die dit van haar mannetje had gelezen dan waren de oohh's en aahh's niet uit de lucht te krijgen...

En dan ook nog durven zeggen dat het een man niet staat....

Hou op zeg, wat een hypocrisie...
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:Ienimimi schreef op 05 december 2011 @ 19:34:

Jezus Sum, kan je altijd erg goed waarderen, maar vind je reactie echt erg overtrokken.

Meen je dat echt?

Dat komt omdat ik echt walg van mensen die echt zonder gene in andersmans spullen gaan zitten neuzen

En omdat ik ook een tikkie allergisch ben voor het zinnetje ZE MOET

Hoezo ze moet????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Even een man perspectief

Typisch onzin instelling van deze tijd. "Ik ben niet meer verliefd", "ik voel een sleur" dus uitmaken maar. Moeite doen voor relatie, ho maar. Verliefdheid gaat altijd over, altijd. Dat het gezonde vervolg 'houden van' blijkbaar geen reden genoeg is om relatie door te zetten is typerend voor deze tijd en ziek. Over een 'eenheid' zoals ik denk zoals het hoort geen sprake, de ander is slechts een verlengstuk. Te vervangen als het niet meer helemaal lekker gaat.

Als je verhaal de hele is ben je beter af zonder haar. Haar 'liefde' is van het meest egoïstische soort. Het argument dat ik hier meerdere malen teruglees dat ze helemaal geen verantwoording meer schuldig zou zijn ligt wat mij betreft in het verlengde van die instelling. Egoïstisch ten top. Vervolgens ook nog een claim op je leggen in de toekomst? Je houdt van haar, ze weet dat en maakt er keihard gebruik van! Als je dat omdraait is ze je zeker wel verantwoordelijkheid schuldig.

Dat je op haar fb account hebt gekeken is niet netjes. Maar ik snap het wel. Zo heb ik ook een verbroken relatie gehad die in geheimzinnigheid gehuld was (aan haar kant) en onwetendheid en twijfels kunnen verscheurend zijn. Ik zou hier graag verheven gaan lopen doen en zeggen dat ik nooit zoiets zou doen maar ik weet het niet. Lekker makkelijk moreel verheven te gaan lopen doen maar in liefde en zeker verdriet erover is ethiek vaak geen factor van belang.

Als je haar confronteert vind ik wel dat je eerlijk moet zijn over fb account, hoe anders kan je je kennis verklaren? Liegen? Zou wel hypocriet zijn. Spui je frustraties en als ze boos is over fb acc op de koop toe nemen. Is er tenminste duidelijkheid en kan je afsluiting krijgen. Het zou helemaal mooi zijn als je het gewoon kan laten rusten. Als je twijfel ligt in de hoop dat je haar terug zou kunnen krijgen 'in de toekomst' zou ik dat maar vergeten. Hoop doet leven, maar niet in dit geval.
Het is je ex, ze is je niets, maar dan ook helemaal niets verschuldigd. Ook geen eerlijkheid.

2 weken is niet zo kort hoor, ik had na een relatie van 14 jaar na 3 dagen een ander. Ben ik nu al 12 jaar zeer gelukkig mee getrouwd.

Je bent niet belazerd, je voelt je enorm op je pik getrapt. Tja... vervelend hoor...
quote:justaguy86 schreef op 05 december 2011 @ 20:28:

[...]

Zij was idd mijn eerste grote liefde, alles er op en er aan. families klikte goed voorzichtig toekomstplannen etc..

maar ook wel eens twijfels van mijn kant, en natuurlijk minder rooskleurige zaken. (zoals ook wel eens leugens)

deze ga ik nu vasthouden.

Het doet altijd pijn iemand los te moeten laten, zeker als je zo jong bent als jij.

Ik heb dat ook meegemaakt en ik denk iedereen wel hier.

Uiteindelijk zijn jullie niet voor elkaar bestemd en dus is het goed dat het nu gebeurd en dat je niet daadwerkelijk trouwt over jarenlange in een slechte relatie zit.

Maak je niet druk over familie's etc.

Het gaat om jouw leven, ik weet zeker dat jij over een jaartje of zo met een leuk meisje thuiskomt en dan dansen jouw ouders weer vrolijk mee!

Tot die tijd ga je even lekker genieten van de goede dingen van het leven, je hobbies, je vrienden, etc.
quote:BWitched schreef op 05 december 2011 @ 20:25:

Hou toch op, het doet altijd pijn. Het maakt niet uit of ze het nu eerlijk zegt, of dat je er op deze manier achter komt, het is nooit goed, want het is niet leuk en het doet hoe dan ook pijn. En dat is haar schuld want zij maakte het uit en zij heeft nu een ander en dat heeft ze niet verteld, of ze heeft een ander en dat heeft ze je zomaar verteld. Zeggen dat de leugen nog meer pijn doet is niets meer of minder dan rechtvaardiging om haar de schuld te geven van jouw pijn.
Palanja jij mag altijd in mn FB pagina snuffelen hoor
quote:xalliesuper schreef op 05 december 2011 @ 20:37:

Palanja jij mag altijd in mn FB pagina snuffelen hoor

Maarruh... ik heb je pasword nie!

TO, je ex wilde gewoonweg geen kutwijf zijn. Ze heeft jullie relatie met zijden handschoentjes verbroken, haar moeder er ook nog in betrekkend, die schijnbaar ook niet eerlijk tegen je kon zijn.

Laat gaan, uithuilen en opnieuw beginnen. Iedereens hart wordt wel een keer gebroken, je wordt er sterker van en leert ervan.

En ergens loopt een dekseltje wat veel beter op jouw potje past dan zij ooit gedaan heeft.
Nope
quote:grunny schreef op 05 december 2011 @ 20:31:

Als je haar confronteert vind ik wel dat je eerlijk moet zijn over fb account, hoe anders kan je je kennis verklaren? Liegen? Zou wel hypocriet zijn. Spui je frustraties en als ze boos is over fb acc op de koop toe nemen. Is er tenminste duidelijkheid en kan je afsluiting krijgen. Het zou helemaal mooi zijn als je het gewoon kan laten rusten. Als je twijfel ligt in de hoop dat je haar terug zou kunnen krijgen 'in de toekomst' zou ik dat maar vergeten. Hoop doet leven, maar niet in dit geval.

Hoezo als?

TO gaat toch zo prat op eerlijk zijn en zo?

Dan vind ik eigenlijk dat hij het sowieso moet vertellen

Anders is hij net geen haar beter dan zij

Of, of is het in zijn geval wel gerechtvaardigd om dingen achter haar rug om te doen?

Oprechte vraag hoor, want in mijn boekje wordt dit dan een gevalletje meten met twee maten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ach justaguy, nu weet ik weer wie je bent. Herinner me je andere topic nog, dat je opnieuw zou afspreken en jezelf afvroeg of je bepaalde dingen aan je ex kon vragen.

Wat vreselijk wat je nu ontdekt hebt. En je moet je er ook helemaal niet schuldig over voelen, dat je op haar account gekeken hebt hoor, want het was je eigen pc en volgens mij zou iedereen dat doen als je ineens de inloggegevens zag staan.

Tja wat ik zou doen? Ik zou haar er wel mee willen confronteren, gewoon omdat ik van eerlijkheid en duidelijkheid hou.

Maar dat is voor iedereen anders. Ik denk dat je goed moet overwegen welke manier het beste bij jou past.

Je hebt wel een relatie van 4 jaar gehad, en dat zij jou belazerd heeft, is vreselijk, maar waarom zou je haar dan niet mogen vertellen hoe laag en achterbaks jij haar gedrag vind?
quote:isabon schreef op 05 december 2011 @ 20:35:

Het is je ex, ze is je niets, maar dan ook helemaal niets verschuldigd. Ook geen eerlijkheid.

2 weken is niet zo kort hoor, ik had na een relatie van 14 jaar na 3 dagen een ander. Ben ik nu al 12 jaar zeer gelukkig mee getrouwd.

Je bent niet belazerd, je voelt je enorm op je pik getrapt. Tja... vervelend hoor...

Dit meen je serieus!?

Nou, uh.... daar heb je wel een punt!

quote:palanja schreef op 05 december 2011 @ 20:39:

[...]

Dit meen je serieus!?

Nou, uh.... daar heb je wel een punt!

Dat meen ik ja. Beste keuze van mijn leven.
quote:palanja schreef op 05 december 2011 @ 20:38:

[...]

Meen je niet
quote:palanja schreef op 05 december 2011 @ 20:38:

[...]

Pssst.. Tinkerbell......

Effuh tussen jou en mij;

Er draaien hier een paar geliefde medeposters door.

Is het Blue Monday vandaag?

Welke.. welke?
quote:xalliesuper schreef op 05 december 2011 @ 20:42:

[...]

Meen je niet

Geef 's een hint.....

Staat er 1 van de volgende woorden in?

1. Matras

2. Zeilen

3. Wijn
quote:Summerdance schreef op 05 december 2011 @ 20:38:

[...]

Hoezo als?

TO gaat toch zo prat op eerlijk zijn en zo?

Dan vind ik eigenlijk dat hij het sowieso moet vertellen

Anders is hij net geen haar beter dan zij

Of, of is het in zijn geval wel gerechtvaardigd om dingen achter haar rug om te doen?

Oprechte vraag hoor, want in mijn boekje wordt dit dan een gevalletje meten met twee matenIk ken TO verder niet, ben nog niet zo lang aktief hier. Maar ik zeg ALS in de zin van: OF hij confronteert haar, OF hij laat het rusten. Als hij haar confronteert moet hij eerlijk zijn anders is hij idd geen haar beter. In mijn boekje bestaat hier geen tussenweg, ik ben het helemaal eens met wat je zegt.
Wat betreft je reactie naar mij tenminste, Summerdance.
quote:xalliesuper schreef op 05 december 2011 @ 20:42:

Welke.. welke?

Hallo..... (kijkt links en rechts)

Ik ben al niet zo populair hier, ook nog eens XX ipv XY

Als ik namen noem vliegen de bans me om de oren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven