bedrogen & belazerd

05-12-2011 19:20 176 berichten
..
Alle reacties Link kopieren
Ze MOEST vertellen als er een ander was?

Jij hebt lef zeg!!

Het is je EX, ze MOET helemaal niets

Weet je wat jij MOET

Met je tengels uit andermans prive zaken blijven

Dat MOET, iets met privacy en zo.

Zak hooi!

(maar dat was vast niet wat je wilde horen)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
De wet van Wuiles........................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 05 december 2011 @ 19:26:

De wet van Wuiles........................Dat ook natuurlijk
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 05 december 2011 @ 19:23:

Jij hebt lef zeg!!

Weet je wat jij MOET

Zak hooi!

(maar dat was vast niet wat je wilde horen)
Stel je niet aan en ga iets nuttigs doen.
(iets genuanceerder) miss wilde je ex niet dat jij je bedonderd en belazerd zou voelen?

Ook al is het nu ff k*t voor je; je had haar privacy niet mogen schenden. en eerlijk is eerlijk: ze heeft het uitgemaakt voor ze wat met een ander begon. Dus nee je bent niet belazerd...
quote:Summerdance schreef op 05 december 2011 @ 19:23:

Jij hebt lef zeg!!

Weet je wat jij MOET

Zak hooi!

(maar dat was vast niet wat je wilde horen)Nee dat denk ik ook niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ze liegt dus ook tegen hem dus dat zal wel mis gaan hè. Hou de eer aan jezelf.

En verder is het natuurlijk heel erg onbeschoft om iemands facebookchat te lezen en snap je zelf ook wel dat als het uit is, dat iemand jou dan niets moet vertellen.
Nu ben je dingen te weten gekomen die je niet had willen weten.
.
Dat van FB was natuurlijk niet helemaal correct, maar valt in het niet bij wat ze jou geflikt heeft. Van mij zou ze helemaal kapot kunnen vallen. Ik zou ook geen contact meer willen, dus ook geen afspraakje meer.

Succes
Get over it.

Laat het rusten en zoek een andere meid.
Jezus Sum, kan je altijd erg goed waarderen, maar vind je reactie echt erg overtrokken.
Herkenbaar

Ik man 5 jaar relatie met mooie vrouw die achteraf gebruikt voelt (Heb voor haar kids gezorgd) mevrouw bleek diverse mannen te neuken afgelopen jaar. Kut wijf
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
quote:Ienimimi schreef op 05 december 2011 @ 19:34:

Jezus Sum, kan je altijd erg goed waarderen, maar vind je reactie echt erg overtrokken.Mwoah. Wel verfrissend hoor. behalve als ik het niet met sum eens ben :-)
@TO..

Wil je haar nog wel zien, nu je dit weet?

Het is al genoeg gezegd, niet netjes om te checken..maar goed, daar hebben we nu niets meer aan. Ik denk dat je voor jezelf moet nagaan wat je hier nog mee wil/kan. Misschien geen slecht idee om die date te cancellen en even alles te laten bezinken.

Ik wens je iig veel sterkte.
Snap je frustratie. Maar het is niet netjes om gebruik te maken vaan haar fb account.

Heb verdriet, wees boos en laat haar gaan.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Nou nou Summer, dat vind ik een beetje kort door de bocht.

Als dit een dame was vraag ik me af of je ook zo had gereageerd.

De jongen voelt zich bedrogen en vreselijk belazerd na het lezen van FB (wat hij misschien niet had moeten doen, maar toch heeft gedaan, het is nu eenmaal gebeurd)

Het is logisch dat hij met veel vragen en frustraties zit en dit moeilijk kan afsluiten.

Dan kan je wel zeggen move on, maar dat is voor hem nu lastiger zo lijkt me.
Het is je ex, Daar heb je evrder geen afspraken meer mee over wel of niet dingen doen.Of er moeten kinderen bij betrokken zijn.

Uithuilen en opnieuw beginnen zonder ex. En de beste wraak is altijd nog: je eigen leven (weer) leuk op de rails krijgen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
.
Nou het is je ex en ze is niet vreemdgegaan.. Dat jij het goedpraat dat je in haar account hebt gekeken omdat je iets vermoedde vind ik onzin. Jij hebt en had daar niets te zoeken. Ja het was fijn als ze eerlijk was geweest en ik zou als ik jou was ook geen contact meer met haar hebben, maar ze is jou echt geen verantwoording schuldig!
Ach, het is niet fraai wat je gedaan hebt maar je weet nu hoe het zit. Je weet nu zeker dat je het moet afsluiten en verder moet gaan met je eigen leven.
Het is heel lullig van haar dat ze tegen jou liegt over hoe lang ze hem kent en wat ze nu met hem heeft. Het is bepaald ook niet netjes dat ze tegen hem liegt over jou.

Aan de andere kant is ze je ex. Ze zal heus wel van je houden in termen van vriendschap en wil je waarschijnlijk niet onnodig kwetsen. Nu het is uitgekomen is dat wel gebeurd. Voel je je ECHT beter nu je de gehele waarheid over de breuk weet?

Je zou eventueel kunnen opbiechten als je haar ziet wat je nu weet maar er zal ws een algehele breuk in jullie contact volgen. Delete gewoon haar inloggegevens, huil flink uit, zorg goed voor jezelf en ga verder met je leven.
Ik vind het trouwens wel ontzettend rot voor je. Zij heeft tijdens jullie relatie tegen je gelogen en dat is niet oke. Liever was ze gewoon eerlijk tegen je geweest en had ze je ook niet aan het lijntje gehouden (mss over een jaar etc.). Dus sterkte van mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven