bedrogen & belazerd

05-12-2011 19:20 176 berichten
..
.
Alle reacties Link kopieren
quote:grunny schreef op 05 december 2011 @ 20:45:

Wat betreft je reactie naar mij tenminste, Summerdance.

Ik zag hem ook later, was ook niet echt naar jou bedoelt hoor

Meer naar TO in de zin van, waarom mag jij wel liegen en bedriegen, maar zij niet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:isabon schreef op 05 december 2011 @ 20:41:

[...]

Dat meen ik ja. Beste keuze van mijn leven.

Oh dat zal best, dat bedoelde ik ook niet.

Dat je dan denkt dat het normaal is in termen van de 3 dagen en 2 weken.

Meen je dat echt dat je dat wel als normaal ziet.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:palanja schreef op 05 december 2011 @ 20:47:

[...]

Dat is het een beetje met de liefde, die is niet normaal, doe doet niet normaal....die is gewoon

Is werkelijk waar geen zinnig woord over te zeggen

net als dat liefde ook zomaar ineens op kan zijn, klaar, over

Dat is natuurlijk onwijs kut, maar het kan!

En dan helpt praten, aanmodderen en vechten niet

als het op is, is het op..

Ook dat is liefde, hoe rot ook
quote:palanja schreef op 05 december 2011 @ 20:30:

[...]

Nee, alleen vrouwen mogen facebook pagina's checken en telefoons van partners bekijken.

Dan is er alle begrip want waar rook is is vuur en dan heeft een vrouw reden zichzelf in bescherming te nemen toch?

Zullen we de topics door gaan nemen waar er zo gereageerd wordt?

Wanneer dit een vrouw was geweest die dit van haar mannetje had gelezen dan waren de oohh's en aahh's niet uit de lucht te krijgen...

En dan ook nog durven zeggen dat het een man niet staat....

Hou op zeg, wat een hypocrisie...Wie ben jij om mij hypocriet te noemen? In elkaars privé snuffelen is niet netjes om het zacht uit te drukken, man of vrouw, maakt niet uit. Ik durf dat inderdaad te zeggen, dat het een vent niet staat, dat softe geleuter. Ps. Trek deze schoen gerust aan, hij zal best passen.
Shjit man die liefde, ik kan um wel killen...

quote:Dickens schreef op 05 december 2011 @ 20:52:

[...]

Wie ben jij om mij hypocriet te noemen? In elkaars privé snuffelen is niet netjes om het zacht uit te drukken, man of vrouw, maakt niet uit. Ik durf dat inderdaad te zeggen, dat het een vent niet staat, dat softe geleuter. Ps. Trek deze schoen gerust aan, hij zal best passen.Ik zit net te denken, misschien wil Palanja even een stukje van mij quoten waarin ik het wel goedkeur als een vrouw in sms/mail/facebook/hyves gegevens zit te wroeten.
quote:Dickens schreef op 05 december 2011 @ 20:52:

[...]

Wie ben jij om mij hypocriet te noemen? In elkaars privé snuffelen is niet netjes om het zacht uit te drukken, man of vrouw, maakt niet uit. Ik durf dat inderdaad te zeggen, dat het een vent niet staat, dat softe geleuter. Ps. Trek deze schoen gerust aan, hij zal best passen.

Ik doe het gewoon nog een keer.

Je eerdere bijdrage was hypocriet.
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
quote:xalliesuper schreef op 05 december 2011 @ 20:55:

[afbeelding]Ik de liefde al doet hij/zij soms pijn
quote:palanja schreef op 05 december 2011 @ 20:47:

[...]

Ja daar zie ik geen enkel kwaad in. Vanaf de dag dat je relatie over is ben je geen enkele verantwoording over je leven en over je doen en laten meer schuldig. Wat je daarna doet heeft je ex helemaal niets mee te schaften.

Welke termijn stel jij dan voor dat je je nog moet verantwoorden voor je leven tegen je ex?
quote:xalliesuper schreef op 05 december 2011 @ 20:55:

[afbeelding]

Ik heb je een Sinterklaas kadootje gestuurd.

Ik hoop dat je er blij van wordt!

Love hurtssss..... Oeeehoeeeeee...............
quote:Summerdance schreef op 05 december 2011 @ 20:56:

[...]

Ik zit net te denken, misschien wil Palanja even een stukje van mij quoten waarin ik het wel goedkeur als een vrouw in sms/mail/facebook/hyves gegevens zit te wroeten.

Ik heb gezegd dat ik het eens was met Xallie wat betreft jouw eerdere bijdragen.

That's it.
quote:xalliesuper schreef op 05 december 2011 @ 20:59:

Love hurtssss..... [afbeelding] Oeeehoeeeeee...............

Psies!

Maar soms....hmmmmm zo lekker
quote:Summerdance schreef op 05 december 2011 @ 20:46:

[...]

Ik zag hem ook later, was ook niet echt naar jou bedoelt hoor

Meer naar TO in de zin van, waarom mag jij wel liegen en bedriegen, maar zij niet

Met die laatste post bedoelde ik eigenlijk meer jouw reactie wat betreft privacy en dat ie met zijn tengels ervan af moest blijven en dat ze geen donder verantwoordelijkheid meer zou hebben. Heeft ze naar mijn idee nog wel. Misschien ben ik ouderwets, maar het lijkt zo zwart/wit tegenwoordig als het op relaties aankomt.

Liefdesverdriet maakt soms slechte beslissingen (weten we allemaal denk ik) waar we toch eigenlijk niet zo hard over moeten oordelen. Toch? Maar nee, als hij zich belogen en bedrogen voelt moet hij niet niet hetzelfde gaan doen. Dat was je insteek? Ja, daar mag wel hard over geoordeeld worden vind ik:D
quote:palanja schreef op 05 december 2011 @ 20:59:

[...]

Ik heb gezegd dat ik het eens was met Xallie wat betreft jouw eerdere bijdragen.

That's it.

Nee maar toch ben ik benieuwd waar jij vandaan lijkt te halen dat wij het dus wel goedkeuren als een vrouw dit doet?

Serieus, ik ben zo benieuwd naar die quotes.
quote:isabon schreef op 05 december 2011 @ 20:58:

[...]

Ja daar zie ik geen enkel kwaad in. Vanaf de dag dat je relatie over is ben je geen enkele verantwoording over je leven en over je doen en laten meer schuldig. Wat je daarna doet heeft je ex helemaal niets mee te schaften.

Welke termijn stel jij dan voor dat je je nog moet verantwoorden voor je leven tegen je ex?

Ik oordeel er niet over, ik spreek mijn verbazing erover uit.

Jij bent wie je bent, ik ken je achtergronden niet, hoe serieus die eerste relatie was, etc.

Dus echt geen waardeoordeel hier.

Wel verbazing dat je tegen iemand anders zegt dat het eigenlijk vrij normaal is, binnen 14 dagen.

Volgens mij ben je dan toch echt eerder de uitzondering die de regel bevestigd.
Cadeautjes,... waar?!?
quote:Summerdance schreef op 05 december 2011 @ 21:01:

[...]

Nee maar toch ben ik benieuwd waar jij vandaan lijkt te halen dat wij het dus wel goedkeuren als een vrouw dit doet?

Serieus, ik ben zo benieuwd naar die quotes.

Summer,

Vraag dat aan Xallie, want ik ben een kerel dus hoogstwaarschijnlijk horen we het in Keulen eerder donderen dan dat ik gelijk heb.

Xallie merkt op dat als een vrouw dat topic had geschreven dat jij en hoopjes anderen genuanceerder zouden reageren.

Daar ben ik het roerend mee eens.

Het gaat niet om FB of weet ik het allemaal, het gaat om de onderlaag.
quote:xalliesuper schreef op 05 december 2011 @ 21:04:

Cadeautjes,... waar?!?

Heb ik ergens verstopt.

Echt, dichter bij jou in de buurt kan ik het niet krijgen.

Kijk om je heen, als je goed kijkt vind je het!

quote:palanja schreef op 05 december 2011 @ 21:06:

[...]

Summer,

Vraag dat aan Xallie, want ik ben een kerel dus hoogstwaarschijnlijk horen we het in Keulen eerder donderen dan dat ik gelijk heb.

Xallie merkt op dat als een vrouw dat topic had geschreven dat jij en hoopjes anderen genuanceerder zouden reageren.

Daar ben ik het roerend mee eens.

Het gaat niet om FB of weet ik het allemaal, het gaat om de onderlaag.* mompelt iets over dom na- papegaaien*
Weet je, ik vind het allemaal prachtig!

Ik wens TO een snelle verwerking van de leugen die hij door een eigen leugen ontdekt heeft!

Ondertussen prijs ik mezelf gelukkig dat het hele controleren en niet vertrouwen gedrag mij bespaard blijft

Een prettige avond verder nog allen
quote:palanja schreef op 05 december 2011 @ 21:07:

[...]

Heb ik ergens verstopt.

Echt, dichter bij jou in de buurt kan ik het niet krijgen.

Kijk om je heen, als je goed kijkt vind je het!

Doe normaal, Freak Gheghe.
Dag lieve Summer, kom je snel weer langs
quote:palanja schreef op 05 december 2011 @ 21:06:

[...]

Summer,

.Dan kent Xallie mij dus blijkbaar toch niet zo goed als dat zij denkt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven