Gezondheid alle pijlers

Menstruatie uitstellen?

05-12-2011 21:52 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
10 december ga ik op vakantie naar Marokko voor 10 dagen.

Nu word ik als het goed is vrijdag ongesteld. Ik heb een regelmatige cyclus van 28 dagen en ben bijna altijd op tijd.

Mijn menstruatie verloopt altijd heftig. Veel bloedverlies, buikkrampen en hoofdpijn.

Nu had ik gehoord over een pil die je menstruatie kan uitstellen. Niet de normale pil want ik weet dat je die kunt doorslikken maar een andere. Ik neem de pil zelf niet dus dat is geen optie.

Weet iemand hier meer over?
Heet primulot. Bel de huisarts en vraag naar een receptje. Werkte bij mij uitstekend.
Thnx, kan je het alleen via de huisarts krijgen?
Volgens mij wel, maar als je de assistent belt dan kan je gewoon vragen voor een recept, leggen ze dan klaar bij de huisarts of bij je apotheek. Je hoeft niet op consult ofzo.

Ik nam het twee dagen voordat ik het moest worden en dat ging goed. Gewoon morgenochtend even bellen.
http://lmgtfy.com/?q=menstruatie+uitstellen
een tampon duh

Snap mensen niet die klagen over ongesteld zijn. Ik duw er een tampon in en ga verder met mijn leven.

Voor klachten slik je gewoon een pijnstiller. Of wil je seksen?
Septembergirl wat grappig jouw linkje! Hoe doe je dat? Even off topic, sorry!
Nou Sirana, ze zal jaar redenen wel hebben, denk je ook niet?
quote:SeptemberGirl schreef op 05 december 2011 @ 22:05:

http://lmgtfy.com/?q=menstruatie+uitstellenhaha wat leuk.
quote:goldmember schreef op 05 december 2011 @ 22:11:

Septembergirl wat grappig jouw linkje! Hoe doe je dat? Even off topic, sorry!

Een bonus-chocoladeletter voor wie 'm al voelt aankomen....

Komt ie GM!

http://lmgtfy.com/?q=let+me+google+that+for+you
quote:sirana90 schreef op 05 december 2011 @ 22:08:

een tampon duh

Snap mensen niet die klagen over ongesteld zijn. Ik duw er een tampon in en ga verder met mijn leven.

Voor klachten slik je gewoon een pijnstiller. Of wil je seksen?Ik dacht dat jij zwanger probeerde te raken in zo'n geval?

een tampon duh

Voor klachten slik je gewoon een pijnstiller. Of wil je seksen?En dat komt uit jouw mond?
Whahaha Septembergirl!!!! Steengoed! Dank je wel!
Ja sorry misschien een beetje niet handig gezegd.

Mijn excuses
Ja want pijnstillers werken altijd even goed natuurlijk.
Je bent er te laat mee. Zo'n uitstelpil moet je al beginnen slikken voor een en ander wordt opgebouwd in die baarmoeder. Heb ook 'n keer geprobeerd zonder pil te kunnen en nam ook 'n uitstelpil mee op vakantie, maar natuurlijk ook te laat en bingo. Is me slecht bevallen zonder pil en nu slik ik weer trouw en door. Voor mij geen ongesteldheid in vakanties of andere leuke periodes.

een tampon duh

Voor klachten slik je gewoon een pijnstiller. Of wil je seksen?Er zijn mensen voor wie 'n standaard pijnstiler zoals 'n ibu 600 tot 1000 niet werkt bij ongesteldheidspijnen. Dan ben je dus gewoon goed de lul.

een tampon duh

Voor klachten slik je gewoon een pijnstiller. Of wil je seksen?

Tja, misschien ben je gewoon niet zo erg ongesteld. Ik was met de pil echt bijna niet ongesteld, nergens last van. Toppie.

Nu van de pil af en heb krampen gehad dat ik niet eens meer op kon staan. Dus kan best begrijpen dat je daar niet op zit te wachten.

Bij iedere vrouw is het nou eenmaal anders.
"een tampon duh

Voor klachten slik je gewoon een pijnstiller. Of wil je seksen?"

Heb je zelf op dit moment last van PMS?

De een is de ander niet, ongesteldheid kan zo heftig zijn dat je ziek bent can de pijn.
quote:jofofa schreef op 06 december 2011 @ 10:47:

[...]

Tja, misschien ben je gewoon niet zo erg ongesteld. Ik was met de pil echt bijna niet ongesteld, nergens last van. Toppie.

Nu van de pil af en heb krampen gehad dat ik niet eens meer op kon staan. Dus kan best begrijpen dat je daar niet op zit te wachten.

Bij iedere vrouw is het nou eenmaal anders.Waarom ga je niet gewoon terug aan de pil dan?
Idd. Als ik ongesteld ben lig ik een week op bed. Pijnstillers of niet.
quote:elninjoo schreef op 06 december 2011 @ 11:18:

[...]

Waarom ga je niet gewoon terug aan de pil dan?Omdat je dan zo moeilijk kinders kunt krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven