Bikinilijn scheren

06-12-2011 10:35 178 berichten
Sinds een paar maanden date ik met een leuke vrouw. Afgelopen weekend zijn we voor het eerst intiem met elkaar geweest en kwam ik er achter dat ze zich niet scheert. Dat vind ik jammer. Ik vind geschoren gewoon mooier en sexier. Hoe pak ik dit aan?
Alle reacties Link kopieren
je kunt haar ook uitnodigen om naar de sauna te gaan. En je vertelt haar dat het daar gebruikelijk is om je te scheren.
quote:vlaflips schreef op 06 december 2011 @ 14:08:

[...]

Mensen met overgewicht maken nu eenmaal minder kans, dat is gewoon zo.

O Ja? Dat jij dat vindt, wil niet zeggen dat het dan ook een feit is. Ik ben dik, heb kort grijs haar,ben bijna 53 jaar. In jouw ogen afstotelijk, en toch heb ik sjans. Toegegeven, niet van puberale machomennekes tot ca. 35 jaar, maar daar voel ik me helemaal niet toe aangetrokken. Liever een volwassen, ervaren, intelligente man van mijn eigen leeftijd.

Ook nooit gebrek aan aandacht gehad toen ik nog jong was.
quote:breezerananas schreef op 06 december 2011 @ 15:10:

Ook excuses van mijn kant markopolo.

Je zegt dat je haar al een paar maanden date....dus dan neem ik aan dat je bepaalde dingen wel kunt bespreken met haar. Wacht idd de eerstvolgende nog eens af en als de "situatie" hetzelfde is, vraag haar dan daarna of er een bepaalde reden is waarom zij zich daar niet scheert. Moet kunnen hoor volgens mij.

Succes ermee !Bedankt voor de tip Breezer, maar waarom excuses?
Ik heb het op dit moment juist andersom; mijn nieuwe vriend heeft gevraagd of ik het wil laten staan. Dit vindt hij zeer opwindend!
TO: ik zit te denken aan hoe ik zou reageren. Beetje lastig, want ik ben al jáááren samen met mijn man (en scheer zelf wel ), maar daarentegen zou ik, als mijn man 'klachten' zou hebben, me dat toch erg aantrekken. Ergens hier las ik dat iemand voorstelde om te zeggen: 'het valt me op dat je je niet scheert. Vind je dat fijner?'. Ik denk dat ik zo'n benadering prettiger zou vinden, helemaal van iemand die ik nog niet zo goed zou kennen. Zoiets zou je dan bijvoorbeeld ook wat makkelijker bij een volgende keer kunnen zeggen.
Markopolo, denk je dat zij er wat van heeft gemerkt dat je wat minder blij was met haar verzorging daar beneden?

En hoe was de rest van de sex? Voor herhaling vatbaar? Vind je haar leuk?

Wanneer zie je haar weer? En weet je al hoe je het aan gaat pakken?

Was t op zich wel eens met wat Moonlight schreef, ik zou het ook best lastig vinden al zo snel "kritiek" te krijgen, maar je moet het toch een keer zeggen, dan zou ik toch liever kiezen voor het zo snel mogelijk voorzichtig zeggen.
@Merel, klopt, je hebt op het internet hele subculturen die van 'hairy girls' houden! (en ook bijv. 'Feeders' maar als ik daar wat over zeg ben ik vast weer vrouwonvriendelijk)
@thijs,

ik moest (en moet) wennen aan de gedachten. We hebben een compromis gemaakt: geen okselhaar want ik sport en heb dan hempjes aan, bovendien ruik ik sneller naar zweet. Dat vind ik niet prettig. Down under maakt me minder uit, zeker in de winter. De bikinilijn wordt nog wel bijgewerkt, ik heb geen zin in haar dat naast mijn zwembroek wegpiept hahaha. Verder boeit het me daar niet zo.

Maar is het eigenlijk niet gek dat wij alles zo kaal willen hebben? Het is natuurlijk om haar te hebben en je bent ineens een freak als je er wel van houdt.

Ik vind overigens een beetje haar wel aantrekkelijk (geen hele bossen, maar ook niet kaal!).
@markopolo; als ik het goed begrijp heb je er nog niet naar gevraagd. Misschien is ze er gewoon niet mee bezig maar staat ze er wel voor open.

Ik vind de tip van hatseklats goed, dat klinkt niet aanvallend. En dan zou je ook kunnen vragen "zou je het erg vinden om minder haar daar te hebben?" of iets dergelijks. Ik denk dat ze het gevoel moet hebben niet gedwongen te worden, dat is voor mij altijd een enorme afknapper.
Als je het als een 'niet zo fijn' gaat benaderen, dan zal zij het als kritiek ervaren, denk ik. Pak het gewoon wat luchtiger aan en ga lekker over en weer mailen of sms-en over de vraag 'wat vind jij geil?'... of 'waar kan ik jou mee verrassen tijdens onze volgende date?'. In een rijtje geile voorkeuren, geef je ook aan dat je heel geil wordt van een sexy gladgeschoren schaamstreek. Zo laat je haar in haar waarde en kan ze zelf besluiten wat ze doet.
quote:goldmember schreef op 06 december 2011 @ 15:22:

Markopolo, denk je dat zij er wat van heeft gemerkt dat je wat minder blij was met haar verzorging daar beneden?

En hoe was de rest van de sex? Voor herhaling vatbaar? Vind je haar leuk?

Wanneer zie je haar weer? En weet je al hoe je het aan gaat pakken?

Was t op zich wel eens met wat Moonlight schreef, ik zou het ook best lastig vinden al zo snel "kritiek" te krijgen, maar je moet het toch een keer zeggen, dan zou ik toch liever kiezen voor het zo snel mogelijk voorzichtig zeggen.Ze heeft het niet gemerkt, het was zeker voor herhaling vatbaar en ja, ik vind haar erg leuk. We gaan deze week weer lunchen, "logeren" is lastig i.v.m. slecht matchende "kindschema's". Ik wacht het eerst nog maar even af en als het wat vertrouwder wordt, begin ik er voorzichtig over.
quote:markopolo schreef op 06 december 2011 @ 15:17:

[...]

Bedankt voor de tip Breezer, maar waarom excuses?Omdat ook ik het niet kon laten in te gaan op de opmerkingen van mennekes zoals thijs en vlaflip en daardoor jouw topic min of meer vervuilde.
quote:Allegaartje schreef op 06 december 2011 @ 15:44:

Als je het als een 'niet zo fijn' gaat benaderen, dan zal zij het als kritiek ervaren, denk ik. Pak het gewoon wat luchtiger aan en ga lekker over en weer mailen of sms-en over de vraag 'wat vind jij geil?'... of 'waar kan ik jou mee verrassen tijdens onze volgende date?'. In een rijtje geile voorkeuren, geef je ook aan dat je heel geil wordt van een sexy gladgeschoren schaamstreek. Zo laat je haar in haar waarde en kan ze zelf besluiten wat ze doet.Vind ik ook en goede tip, Allegaartje! Alleen zijn we nog niet in de fase van sexueel getinte mails/SMS-en... De vraag waar ik haar mee kan verrassen tijdens de volgende logeerpartij kan dan weer wel. Alleen krijg ik dan misschien als antwoord dat ze weer zo'n lekker ontbijtje wil als de vorige keer hahaha!
quote:breezerananas schreef op 06 december 2011 @ 15:45:

[...]

Omdat ook ik het niet kon laten in te gaan op de opmerkingen van mennekes zoals thijs en vlaflip en daardoor jouw topic min of meer vervuilde.Is al goed, joh. Gewoon negeren zulke figuren.
Misschien eens onder de douche met zijn tweeen en vragen of je haar mag scheren?

Overigens ben ik echt verbaasd hoeveel vrouwen niet scheren. Zoals ik eerder postte, op de sportschool (vrouwen tussen 20 en 40) zie ik alleen maar volle bossen. In de sauna eigenlijk ook.

Mijn man heeft voor mij toch heel wat vriendinnen en ONS-en gehad en ik was de eerste die hij in bed had die zich had geschoren (streepje)

Hij was ontzettend verbaasd, maar zei dat hij het wel veel prettiger vond bij orale sex.

Hij verzocht me wel niet nog meer af te scheren en minimaal een streepje te houden, helemaal kaal was te veel van het goede.
Succes Markopolo! Fijn dat jullie elkaar zo leuk vinden!
@Isabon: waar ga jij dan naar de sportschool en sauna? Mijn ervaringen zijn dat bijna alle (jonge) vrouwen zich scheren. En veel mannen doet dat ook, iig de ballen.
Ik zou het zelf geen prettig idee vinden als hij mij ging scheren.

Maar t is ook best een precies werkje om alles weg te krijgen (waarbij je vooral niet uit moet schieten...), voor mij zou het geen geile gebeurtenis zijn....
Ik denk dat wat Allegaartje zegt, de beste optie is, en ok, nu zit je niet in die fase, maar die kan je vanaf nu toch opstarten?!

@ Isabon; ben ook wel benieuwd in welk deel van het land jij woont?

Ik haal haar al weg sinds ik het kreeg; vond het zelf helemaal niks, dus als m'n partner zou willen dat ik het liet staan, zou die pech hebben, blijft mijn lijf en dat geldt ook voor date van TO, toch?
quote:Moonlight82 schreef op 06 december 2011 @ 16:01:

Ik zou het zelf geen prettig idee vinden als hij mij ging scheren.

Maar t is ook best een precies werkje om alles weg te krijgen (waarbij je vooral niet uit moet schieten...), voor mij zou het geen geile gebeurtenis zijn.... Nee, dat doe ik lekker zelf hoor en dan wil het nog weleens misgaan; weet je zeker dat je geen seks meer gaat hebben wegens pijnlijke wonden...
Eventjes weg geweest maar weer terug. Idd Markopolo, ook mijn excuses voor het bederven van je topic. Al vraag ik me af of het nu aan ons (de vrouwen) is om excuses te maken;).

Zo off-topic genoeg, on-topic, als de vrouw echt lief, leuk en aardig is dan moet het scheren toch niet zo'n probleem zijn? Wacht het nog eventjes af zoals gezegd en anders kun je er altijd nog met haar over praten, wees wel voorzichtig hoe je het brengt he.
Dames, bedankt! Erg fijn om te lezen hoeveel mensen er meelezen en meedenken. Wat ik vooral mooi vind, is dat de meeste toch wel vóór het scheren zijn, mits de vrouw in kwestie het er maar mee eens is.
Ach, Markopolo. Maak er niet z'n big deal van en vraag gewoon de volgende keer of ze zich wel eens geschoren heeft en zo niet of jij dat even mag doen. (soort voorspel) Niks geen moeilijk eromheengedraai. Ik heb het op date 2 ook aan mijn vriendin gevraagd en het was heel leuk daarna. Nu ga ik bijna trouwen met haar en ze scheert nog steeds haar poesje.
Maar als ik het goed begrijp gaat het hier dus niet om de bikinilijn...
Mijn nieuwe liefde kwam een beetje onverwacht op mijn pad. Trimde het wel, en schoor de rand. Hij heeft het bij mij geschoren als voorspel en, hoewel ik me kan indenken dat je bang bent als vrouw dat hij uitschiet met het mesje, was het super. Met veel tederheid en teasers. Jammer dat hij dat niet meer doet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven