Mode & Beauty alle pijlers

oog make up remover

06-12-2011 20:49 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er een tip voor een goede remover? Ik krijg snel wallen v remover (dik onder mijn oog) of als ik weer een slechtere remover neem dat er volgende ochtend weer zwarte vlekken zitten.
Die blauwe van

Lancome. Niet goedkoop maar wel heel goed.
Die voorgedrenkte pads van HEMA vind ik erg fijn.
Ik zweer bij de doekjes van de Action
Lancome.
,
Ik ben groot fan van de twee fasen oogmake-up remover van de HEMA. Ze zijn vet genoeg om zelfs waterproof make-up eraf te krijgen, maar ook fris. Het ruikt nergens naar, en is goedkoop!
Ik gebruik die van Biodermal voor gevoelige ogen. Die verwijdert ook waterproof mascara en is toch niet heel erg vet (waarvan ik wazig ga zien).

¤ 10,50

lekker fris en helemaal niet vet.
quote:SeptemberGirl schreef op 06 december 2011 @ 20:52:

Die voorgedrenkte pads van HEMA vind ik erg fijn.Ja, die gebruik ik ook altijd!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Kruidvat eigen merk met twee kleuren blauw..
quote:SeptemberGirl schreef op 06 december 2011 @ 20:52:

Die voorgedrenkte pads van HEMA vind ik erg fijn.

Als je zoals TO van oogremover-spul wallen krijgt, dan betekent dit waarschijnlijk dat je niet tegen de minerale oliën die hierin zitten kunt (paraffine). En dat is wat nu júist in die vette pads zit (willekeurig welk merk).

Dus dat zou ik zelf niet willen adviseren. TO: kijk eens op de verpakking bij de ingrediënten/INCI voor het bestanddeel paraffine liquidum (pure aardolie dus, die de huid verstopt, waardoor je ogen op gaan zetten). Als je het vaker zou gebruiken, kun je zelfs nog een extra allergie ontwikkelen: schraalheid, eczeem, etc.
Die 2 fasen van de hema idd... Met komkommer...heerlijk! Laatst 2 voor 3 euro gekocht!
Ik doe het sinds kort met een microvezeldoekje!

Werkt wat mij betreft beter dan welke remover en welk geribbeld watje dan ook!
Ik gebruik zo'n stoflap, maar zie nu dat ze er ook in het klein zijn!

http://www.cherize.nl/201 ... oogpads-first-impression/
Ja klopt ik kan idd niet tegen van die kant en klaar oog pats of remover met veel olie krijg ik van die dikke wallen. Maar basic witte creme achtige lotion remover gaat het weer niet goed van weg de make up.
dove beauty cleansins reinigingsmelk
anoniem_41200 wijzigde dit bericht op 06-12-2011 21:44
Reden: beaty is net iets anders :)
% gewijzigd
Of mascara kopen die er met warm water afgaat. Heb nooit meer van die vieze remover nodig. En ook nooit meer zwarte vegen onder mijn ogen. Handig!
Trekpleister huismerk!
ik kan niet tegen make up removers ... ik gebruik nivea (uit blauwe blikje) ideaal!
Hema! Oogmake up remover. Roze flesjes. Super voor gevoelige huid

Bodyshop aloe vera cleanser.

Niet specifiek voor ogen, maar wel heerlijk spul. Ik heb altijd last van rode plekken, irritatie, alles. Met deze niet
Je kunt ook baby-olie gebruiken.
Ik heb precies hetzelfde probleem, krijg ook opgezette ogen van olie-achtige make up removers. Ik gebruik Clinique Extremely Gentle Eye Make Up Remover en die werkt prima, ook voor waterproof mascara.
Ik heb een alles in 1 (dus geen aparte reiniging voor ogen)

http://www.eucerin.com/nl/producten/reiniging/1/

Voelt goed en ik heb geen last van tranende ogen oid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven