rtl gemist

08-12-2011 21:51 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk altijd bij rtl gemist uitzendingen/fragmenten terug. Maar sinds deze week laad hij het opgevraagde programma wel, maar speelt vervolgens niet af? Bij geen enkele uitzending. Wie kan me helpen?
Ik heb het ook in Google Chrome, in Internet Explorer niet.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ik heb dat probleem ook al een aantal weken... Ben benieuwd.
Klopt in Chrome doet hij het niet, in Explorer speelt hij wel
Herkenbaar, kijk nu in Firefox. Heb alleen wel vrij regelmatig dat ik op 3/4 bijvoorbeeld ineens geen streaming meer heb. Beschik wel over een snelle internetverbinding en heb een redelijk nieuwe vrij uitgebreide laptop maar via Chrome had ik vaker dingen die niet goed werkten. Vind overall gezien Firefox het fijnste om te gebruiken.
Ik kijk het via de iPad en heb er gelukkig geen problemen mee!!
Heb je de tijd en datum van je computer ingesteld op de juiste (Nederlandse) tijd? Bij mij was dit het probleem.
Tijd klopt op pc. Iemand anders die weet??
Pak Firefox of Internet Explorer om websites te bekijken die het in Chrome niet doen, dan is je probleem gelijk verholpen.

Ik neem aan dat je Chrome gebruikt, want je hebt dat niet vermeld en het is bekend dat RTL gemist wat problemen heeft in Chrome.
In Chrome heb ik het altijd dat hij het niet goed doet, in IE normaal wel maar sinds 1,5 week doen de linken het niet meer in IE.

Dus echt pas sinds kort.

En heel af en toe doet iets wel in Chrome maar daar doet Silverlight het niet dus kan je het maar zien op een mini schermpje ipv een volledig scherm.

Heel irritant die uitzendinggemist. Sommige dingen doen het beter als je de Beta-versie aanklikt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Met firefox doet ie 't wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven