Meerijdplankje voor Bugaboo cameleon
vrijdag 9 december 2011 om 18:01
ik heb er een van bugaboo, is prima, wel even wennen met erachter lopen..(je loopt wat meer met je benen uit elkaar) en die van bugaboo loopt in een punt. Ik geloof dat die dingen van prenatal vierkant zijn, dat is dus helemaaal niet handig..
Maar ik loop liever zonder plankje hoor..zoon gaat tegenwoordig met zijn voetjes op de "buis" staan, heel wat makkelijker.. Ik zou m wel via MP kopen, heb ik wel spijt van..
Maar ik loop liever zonder plankje hoor..zoon gaat tegenwoordig met zijn voetjes op de "buis" staan, heel wat makkelijker.. Ik zou m wel via MP kopen, heb ik wel spijt van..
vrijdag 9 december 2011 om 19:03
Hier een zelf gemaakt, ging ook prima, maar idd loopt wel ruk, maar nog in elk geval wel beter (en sneller) dan dat de peuter los ernaast loopt. MP is idd een goeie.
Hangt trouwens ook wel van je kind af, ik heb geen weglopertje, maar zelf daarmee was het wel een tijdje oefenen en eindeloos geduld voordat hij keurig bleef staan, maar als je een weglopertje hebt lijkt me het wel lastiger nog..
Hangt trouwens ook wel van je kind af, ik heb geen weglopertje, maar zelf daarmee was het wel een tijdje oefenen en eindeloos geduld voordat hij keurig bleef staan, maar als je een weglopertje hebt lijkt me het wel lastiger nog..