Geronimo Stilton

09-12-2011 20:30 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wie helpt me aan een eenvoudige beschrijving van het spel 'op avontuur met Geronimo Stilton'?

Het moet een geweldig spel zijn! Het ziet er prachtig uit. Mijn zoon heeft het van de Sint cadeau gekregen, maar hoe we ook lezen in de beschrijving lezen, we komen niet veel veder dan de kaarten op het spelbord leggen. En dan...... de clou van het spel begrijpen we, maar het draaien van de rijken???

Ook van het filmpje op You Tube worden we niet veel wijzer.

Wie helpt ons aan nog vele gezellige avonden met het spel 'op avontuur met Geronimon Stilton'....

Groetjes vanuit de natuur!
Getest: Op avontuur met Geronimo Stilton

6 november 2011 Nog geen reacties

Kinderen die de boeken van Geronimo Stilton lezen, zullen ook vast het borspel met zijn naam dit jaar op hun verlanglijstje zetten. Wij hebben het spel, Op avontuur met Geronimo Stilton, alvast even bekeken.

Het spel (geschikt voor 2-5 spelers van 8 jaar en ouder, verkoopprijs 19,99 euro) wordt gespeeld met 2 speelfiguren, Geronimo Stilton en Prulletje Prulschrijver, die zijn uitgevoerd als popjes. Erg leuk! Verder is ook het spelbord erg bijzonder, een echte bouwplaat die je voor je aan het spel begint in elkaar moet zetten, en waarop je de 6 rijken van Fantasia vindt. Wow, wat een mooie kleuren, en wat ziet het spel er meteen spannend uit!

Het doel van het spel is om in ieder rijk minimaal 1 opdracht te voltooien, en het muziekdoosje veilig terug te brengen naar het rijk Florissant. Hoe dat precies gaat… denk aan opdrachtkaartjes, sleutelkaarten en uitdagingskaartjes, waardoor het spel heel lang heel spannend blijft.

Ouders zal het soms even duizelen bij al deze termen uit de wereld van Geronimo Stilton, maar kinderen die de boeken kennen zullen zich ogenblikkelijk thuisvoelen in dit echt prachtig vormgegeven spel. Leuk voor de iets oudere basisschooljeugd, een niet-kinderachtig bordspel dat jarenlang mee kan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hoi Natuur,

mijn dochter heeft het spel, ik zal haar morgenmiddag vragen hoe het gaat.
Dromepretje,

Super! We horen er graag meer van morgen!

We zijn erg benieuwd!

Alvast bedankt!

Groetjes!
Hoi Natuur,

mijn dochters vinden het spel ook ingewikkeld, te ingewikkeld om het zo even uit te leggen. Ze denken wel te begrijpen hoe het werkt, maar zeker weten? Vragen over de spelregels kun je ook stellen bij de fabrikant Link Is denk ik een betere optie.
Goedenavond Dromepretje,

Hartelijk bedankt voor het navragen!

Ook bedankt voor de link. Ik ga informeren.

Als ik meer weet zal ik hier een berichtje voor jullie plaatsen,misschien ik ik daarmee je dochters ook helpen.

Groet, Natuur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven